Miam skriver:
Hej! Jeg er ganske ny herinde.
Er blevet mor for første gang d. 28/12. Jeg har både en slynge og en bæresele fra babybjörn. Må indrømme, at lige meget hvor meget vi har brugt slyngen, så bliver min datter lige ulykkelig hver gang vi prøver. Nu vil jeg ikke mere, da det er et nederlag hver gang. Nogle gode råd til det? I virker som ret habile slynge-brugere.
Og så lige et lille spørgsmål: Hvad er en vikle??
Undskykd hvis jeg stjæler trådens oprindelse, men nu så jeg bare, at det var emnet. :$
Viklen har du jo fået svar på :) men skriver det også lige... det er et meget langt "halstørklæde" men vikler omkring sig selv og sit barn, det er lidt svært at komme i gange med at bruge, men de siger så også at når man har lært det, kan det til gengæld bruges ubegranset, hvor de fleste andre har begrænsninger. Se evt her
http://www.altomslynger.dk/index.php?id=138 hvad der er nemme begyndere og hvad de egner sig til.
Mht at få din datter lagt rigtigt i slyngen... har du prøvet at ligge slyngen på et bord, og så ligge hende der i inden du tager den på? (

... den er ret lang tid om at åbne) Det fungere mange gange bedre for mig, end når jeg forsøger at stoppe hende der i ved at ligge hende over skulderen.
Anmeld