Fede Kufferter fra Magasin sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. februar 2010

Honningblomst

LotteN skriver:

uha, sådan noget må du jo ikke spørge om Eva

jeg har lige skrevet efter mål, så skal nok komme med dem, når jeg har hørt noget fra min kusine 

Super...kunne nemlig godt se sådan to stå i mit soveværelse og trænger jo ALTID til opbevaring....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

LotteN

DianaMoar skriver:

Hvad vejer de? 

som i dog kan stille spørgsmål jeg ikke kan svare på men skal nok lige finde ud af det...

Tænkte du på mht at få det sendt?

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

LotteN skriver:

som i dog kan stille spørgsmål jeg ikke kan svare på men skal nok lige finde ud af det...

Tænkte du på mht at få det sendt?

Hi hi ja jeg så godt lige det ikke var dine ;)

Nej det er mere når man skal rejse med dem så må de jo ikke være tunge og de ser tunge ud men det heller ikke lige til at se hvad det er for noget matriale :)

Men jeg så lige Eva skrev først så jeg venter til eva har fundet ud af det og vi ved jo alle hun har plads mangel til alle hendes sko ;)

Anmeld

24. februar 2010

LotteN

DianaMoar skriver:

Hi hi ja jeg så godt lige det ikke var dine

Nej det er mere når man skal rejse med dem så må de jo ikke være tunge og de ser tunge ud men det heller ikke lige til at se hvad det er for noget matriale

Men jeg så lige Eva skrev først så jeg venter til eva har fundet ud af det og vi ved jo alle hun har plads mangel til alle hendes sko

okay - var nemlig bare, hvis det var pga porto, så skal vi nok til kbh i påsken, så kunne jeg tage den emd til jylland der

Men har lige skrevet til hende, så venter bare på svar
sjovt du skriver det med skoene mht Eva, for det var nemlig også lgie min tanke... tihi

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

LotteN skriver:

okay - var nemlig bare, hvis det var pga porto, så skal vi nok til kbh i påsken, så kunne jeg tage den emd til jylland der

Men har lige skrevet til hende, så venter bare på svar
sjovt du skriver det med skoene mht Eva, for det var nemlig også lgie min tanke... tihi

Hihihi...skøre tøser...Men tænkte netop på at have dem ovenpå mit skab nede i gangen...en til sko og en til badetøj, for lige nu er det bare i kurve og ikke så kønt.. jeg kommer jævnligt til Kbh, så det ville jo passe fint...næste gang er d.16 marts...hvis det var det passede ind..

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Eva skriver:

Hihihi...skøre tøser...Men tænkte netop på at have dem ovenpå mit skab nede i gangen...en til sko og en til badetøj, for lige nu er det bare i kurve og ikke så kønt.. jeg kommer jævnligt til Kbh, så det ville jo passe fint...næste gang er d.16 marts...hvis det var det passede ind..

Altså eva hvor meget badetøj har du? godt nok har du fået en smæk lækker krop men at kunne fylde en lille kuffert med badetøj ha ha 

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Altså eva hvor meget badetøj har du? godt nok har du fået en smæk lækker krop men at kunne fylde en lille kuffert med badetøj ha ha 

19 bikinier.... og jeg ejede ikke en før jeg fik lavet bryster-griner- og så er der alt drengenes og nogle badedragter til mig og andet badestrandtøj og dykkerbriller osv.. så mon ikke det kunne fyldes i en kuffert...lige nu fylder det to store kurve...

Anmeld

24. februar 2010

LotteN

Eva skriver:

så har jeg snakket med min kusine. det er en lidt alternative måde, da hun hverken har målebånd eller vægt.

så hun har målt i A4 ark, som måler ca 30 cm  længden.

den store kuffert måler næsten 2 A4 ark i længden og 1 A4 ark + 2 cm i breden

den lille kuffert måler 1 A4 ark + ca 6 cm i længden og 1 A4 ark - 6 cm i breden

håber det giver mening for dig Eva, og hvis du gern evil have det målt rigtigt skal jeg nok sende hende ud og købe et målebånd

og ja, hun er hjemme d. 16 marts og ellers er hendes kæreste

Anmeld

24. februar 2010

LotteN

DianaMoar skriver:

Hi hi ja jeg så godt lige det ikke var dine

Nej det er mere når man skal rejse med dem så må de jo ikke være tunge og de ser tunge ud men det heller ikke lige til at se hvad det er for noget matriale

Men jeg så lige Eva skrev først så jeg venter til eva har fundet ud af det og vi ved jo alle hun har plads mangel til alle hendes sko

min kusine har ikke lige mulighed for at veje det, da alt er pakket nedi kasser og står opbevaret, desværre..

Men hun kunne sige at den store kuffert ville hun ikek bruge som kuffert, da den er tung. men den lille kuffert kan godt bruges... håber det er svar nok

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

LotteN skriver:

min kusine har ikke lige mulighed for at veje det, da alt er pakket nedi kasser og står opbevaret, desværre..

Men hun kunne sige at den store kuffert ville hun ikek bruge som kuffert, da den er tung. men den lille kuffert kan godt bruges... håber det er svar nok

Tak og det var det :) så jeg takker nej tak men det lyder nu os som om eva har brug for dem til sine mange mange mange bikinier hi hi ;)

Men fede er de :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.