ked og bange indlæg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

bette

har i lang tid døjet med min mave, har ofte ondt i min mave. og får ofte kvalme.. har tynd aff. her den sidste tid har jeg været igennem en hel masse.. en dag vågnede jeg om natten med mega mange smerter i maven.. hvilket resulterede i en tur på sygehuset.. hvor jeg blev indlagt.. de tog en million prøver fra mig.. og sendte mig så hjem.. uden at have fundet noget... nå men så skulle jeg så til undersøgelse hos en special læge og have tjekket halsen, mavesækken og tarmsystemet.. det viste sig så at jeg har spiserørsbrok.. jeg går så til lægen som giver mig nogle piller mod det.. og så skal jeg spise husk... :S i søndags fik jeg et "anfald" mere.. tog så en ekstra pille og nogle smertestillende.. sad så lidt og græd hos min mand.. er sku ved at være bange.. min læge aner ikke hva det er der er galt.. men vil give det her en UGE mere..!! og så vil hun sende mig på sygehuset til ekstra undersøgelser.. er bare ved at blive vanvittig oveni.. kan ikke lade være med at tænke en masse grimme tanker. og bliver så ked af det forid jeg ikke har overskud til mikkel lige i tiden.. han er ved at få kindtænder og er meget pylderet.. og vil helst hænge på mig hele tiden.. og når han gør det gør det bare så ondt i min mave... ved snart ikke hva jeg skal gøre af mig selv mere... sidder her og tuder:'(, er så ufatteligt bange.. vil bare gerne vide hva der er galt med mig.. få et svar.. føler bare jeg er alt for ung til at fejle noget allerede nu.. sorry piger.. bare lidt jeg måtte af med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Kaufie

Det lyder bestemt ikke rart - stakkels dig!

Jeg kan bestemt godt følge dig i, at du ikke har så meget overskud til Mikkel for tiden - når du nu har så mange bekymringer om hvad der kan være glat med dig selv. Har du ikke forældre/svigerofrældre eller nogen veninder, der kan tage lidt over i den næste uges tid? Ellers må din mand jo bare tage de ekstra brede skuldre på, så han både kan tage sig af Mikkel og være der når du har brug for trøst - ellers er vi her jo også....

Trøstekram til dig - og god bedring. (H)

Anmeld

19. maj 2008

Tikki

Hej
Hvor er det bare en øv øv-situation, du sidder i. :( Du fortæller, du har været en del igennem den senere tid - har du overvejet, om du måske lider af stress? Det kan nemlig godt give de symptomer, du beskriver......:S
Puha kender godt til det med at føle man ikke kan slå til overfor de små og den dårlige og frygtelige samvittighed, som kan gnave helt ind til benene, men man må også huske, man så er så heldig at være to om at passe den lille.

Jeg synes godt nok, det er længe at skulle vente, hvis du har så ondt - hvis du ikke kan få lov at komme til, synes jeg du må tage på skadestuen, hvis du ikke kan holde det ud...det er jo ikke til at klare med ondt i så lang tid. Jeg kan så godt forstå, du bliver modløs og bange, men hvis det havde været noget alvorligt, så tror jeg de mange prøver, du har fået taget, ville have afsløret det nu. Jeg håber for dig du snart finder et svar på det hele, for det er da ikke til at holde ud - stort kram herfra (H)

Anmeld

19. maj 2008

bette

har forslået stress men lægen har bare ignoreret det.. så det må jo ikke være det så.. det bliver godt nok værre når jeg stresser rundt.. men det kan også sagtens komme når jeg bare fx sidder og ser en film...

har desværre ikke nogen der kan tage over.. kunne ellers være rart.
og hjælpen fra min mand er ikke til særlig meget... han arbejder fra kl. 14-21.30 så der er heller ikke nogen hjælp at hente..
håber bare snart på et svar..!

Anmeld

19. maj 2008

birgittemarie

Puuhada, det er synd for dig, bettemouse :( Hvor lyder det bare hårdt ikke at have nogle til at hjælpe dig hele dagen, når du har det sådan. Der er ikke noget værre end ikke at ane, hvad der er galt med en. Det forstærker jo også smerterne og ubehaget en hel del :'( Jeg er nu også sikker på, at de ville have fundet ud af det nu, hvis det var noget alvorligt, så prøv at slappe af så meget, du over hovedet kan og lad være med at have dårlig samvittighed over for lille Mikkel! Han har jo bare mest af alt brug for, at du har det godt, så det er det, du skal koncentrere dig mest om nu. Jeg synes nu ikke, at du skal lade dig spise af med at blive overhørt af din læge, når du lufter stress- muligheden. For det lyder i høj grad som stresssymptomer, du har og der er ikke noget at sige til, at du har dem, når du er alene med lille-bassen hver dag fra 14 til 21.30 og det gør jo heller ikke sagen bedre, at du er blevet bange for at være syg. Jeg har lyst til at give dig en ordentlig krammer, plante dig i min sofa med en fjernbetjening og en masse film, lægge Mikkel til at sove ved siden af Nova Maria og så passe dig den næste uge, din lille stakkel... Kæmpe god bedrings knus fra Birgitte (H)(H)(H)

Anmeld

19. maj 2008

Muffinmus

Årh pusser, då får lige en krammer af mig. Sikke noget hvad.
Håber sgu det hele går i orden snart, det lyder bare SÅ uretfærdigt.

Anmeld

19. maj 2008

Nadi

Nej Bette! Hvornår dropper du den læge, jeg har jo sagt det til dig :( Ej jeg håber seriøst snart der sker noget drastisk, for det er bare ikke til at holde ud det der! Kender selv til det der med at have andfald og smerter i maven :'( Du skal have en ordentlig (H) -Nadia

Anmeld

20. maj 2008

Ny mor

Æv, noget lort....rigtig god bedring - husk det behøver altså ikke være noget grimt!!!
(H) Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.