Puuhada, det er synd for dig, bettemouse :( Hvor lyder det bare hårdt ikke at have nogle til at hjælpe dig hele dagen, når du har det sådan. Der er ikke noget værre end ikke at ane, hvad der er galt med en. Det forstærker jo også smerterne og ubehaget en hel del :'(
Jeg er nu også sikker på, at de ville have fundet ud af det nu, hvis det var noget alvorligt, så prøv at slappe af så meget, du over hovedet kan og lad være med at have dårlig samvittighed over for lille Mikkel! Han har jo bare mest af alt brug for, at du har det godt, så det er det, du skal koncentrere dig mest om nu.
Jeg synes nu ikke, at du skal lade dig spise af med at blive overhørt af din læge, når du lufter stress- muligheden. For det lyder i høj grad som stresssymptomer, du har og der er ikke noget at sige til, at du har dem, når du er alene med lille-bassen hver dag fra 14 til 21.30 og det gør jo heller ikke sagen bedre, at du er blevet bange for at være syg.
Jeg har lyst til at give dig en ordentlig krammer, plante dig i min sofa med en fjernbetjening og en masse film, lægge Mikkel til at sove ved siden af Nova Maria og så passe dig den næste uge, din lille stakkel...
Kæmpe god bedrings knus fra Birgitte (H)(H)(H)
Anmeld