Fødselsdag i børnehaven eller derhjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

AnnaMetteogJulie

Julie har valgt at holde fødselsdag herhjemme for pigerne i børnehaven:-) Dejligt, at det kun er 12 i år mod 27 sidste år! julie har valgt menuen:  Boller med smør når de kommer, sandwiches med forskellig pålæg til frokost (gulerod og agurkstænger ved siden af) og en slikpose til at slutte af på!

Vi skal holde fødselsdag for familen på lørdag og så børnefødselsdag på søndag, så hun bliver fejret 3 gange!

Knus Anna Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

holbøll

Vi har haft Kristians stue hjemme i dag (16 + 1 pædagog) De fik pizza, cherry tomater og agurkstænger. Til dessert fik de vandbakkelse kagemand med slik på. Dejligt nemt og hyggeligt. I eftermiddags havde vi så besøg af nogle af mine veninder og børn, så da stod den på boller, kagemand og varm cacao og en slikpose.

På lørdag (på selvde fødselsdagen) skal vi have Jans familie kl 12 og til kaffe. Kl. 18 skal vi til min bror og fejre Kristian, morfar(som har samme dag) Jan, og min svigerinde. Så tror jeg også at jeg er fødselsdagsmættet for en stund

Knus Carina

Anmeld

27. februar 2010

Fines mor

Josephine vil gerne holde sin fødselsdag hjemme, det er første gang vi skal prøve dette. Det bliver farmand der skal klare opgaven, da jeg ikke kan holde fri på hendes fødsselsdag.

Menuen bliver franske hotdogs, og et stykke kage, muligvis chokoladekage;-)

Anmeld

28. februar 2010

Susan1978

så tror jeg vi er kommet nærmere en løsning. 

Ea ville gerne give pizza snegle og pølsehorn igen i år, men jeg gider bare ik stå og bage 60 af hver igen..

så Ea har bestemt at hun gerne vil have noget lækkert brød, makrel og lidt pølsepålæg også et pølsehorn til hver.. tror jeg laver lidt agurk og tomat også  og måske nogle ostehapsere. 

er faktisk glad for at hun ikke har fødselsdag mens hun går i SFO... der må da være endnu flere børn at give til end i en børnehave..

Anmeld

28. februar 2010

Tina2

Vi er nødt til at holde i børnehaven ligesom første år... Er ikke færdige nok til at de kan være her pga byggeriet.... Menuen er ikke på plads endnu... Filuca har snakket om spyd, men det fik de også sidste år... Så nu må vi se.....

Anmeld

1. marts 2010

JulieE

Da vi slet ikke har plads til 21 unger (børnehaven er op/overnomeret i øjeblikket) + 3 voksne i vores lille lejlighed giver det helt sig selv, at det kommer til at foregå i børnehaven.

Jacob har meddelt at han vil have lagkage med detrned, så jeg må igang med kreere  Ved dog ikke helt om vi gør det fredag eller mandag -Jacob har fødselsdag en lørdag.

Derudover regner med at invitere han 5-6 bedste venner til børnefødselsdag i weekenden efter. Hvad der bliver serveret der, ved jeg ikke helt endnu. Ved dog at pølsehorn er udelukket, da en af Jacobs bedste venner, Iman, er muslim

Knus fra

Julie

Anmeld

2. marts 2010

HelleBelle

JulieE skriver:

Da vi slet ikke har plads til 21 unger (børnehaven er op/overnomeret i øjeblikket) + 3 voksne i vores lille lejlighed giver det helt sig selv, at det kommer til at foregå i børnehaven.

Jacob har meddelt at han vil have lagkage med detrned, så jeg må igang med kreere  Ved dog ikke helt om vi gør det fredag eller mandag -Jacob har fødselsdag en lørdag.

Derudover regner med at invitere han 5-6 bedste venner til børnefødselsdag i weekenden efter. Hvad der bliver serveret der, ved jeg ikke helt endnu. Ved dog at pølsehorn er udelukket, da en af Jacobs bedste venner, Iman, er muslim

Knus fra

Julie

Pølsehorn kan jo også laves med kyllingepølser ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.