Fødselsdag i børnehaven eller derhjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Susan1978

Nu er det jo sidste gang der skal holdes fødselsdag i børnehaven, eller hjemme hvis børnehaven kommer hjem.

hvad har i tænkt jer at lave til ungerne..

ved godt jeg har spurgt i en anden tråd under 6+, men synes ikke jeg fik så mange svar og man må jo sige i står i samme båd som mig..

jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal finde på at tage med om i børnehaven til frokost.

hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

lene

vi holder hjemme , har overvejet ente pølsehorn eller minipizzaer, med noget grønt til samt kage til desert

knus lene

Anmeld

23. februar 2010

Carina78

Sidste år havde vi børnehaven hjemme og de fik pita og en muffin. Og som de da spiste (åd) pita   To af drengene spiste 8 halve pitabrød hver!!!

Så det ville jeg klart servere igen, hvis vi skulle holde Livas fødselsdag hjemme - men jeg kan nok desværre ikke få fri

Anmeld

23. februar 2010

Muslingen

Vi holder det hjemme og serverer noget der ligner det vi har serveret de andre år. Det bliver minifrikadeller, pølsehorn og boller med smør og så noget grønt til. Til slut får de kagekone.

KH Fie

Anmeld

23. februar 2010

karina1980

vi holder det hjemme, her får de pasta og kødsovs, med gulerod og agurkstave ved siden af, og så bliver der nok bagt en kage til inden de går tilbage i BH

Anmeld

23. februar 2010

tumle81

Vi holder det nok hjemme med pigerne fra børnehaven. Victoria vil gerne have de piger med som hun skal gå i SFO med, så tror ikke vi tager alle pigerne med denne gang...

Jeg serverer nok kyllingelår og mini pizzaer, måske de skulle prøve selv at lave pizzaer, men ved ikke om det bliver noget værre griseri

Vil nok vove mig ud i nogle sjove kager, det er jo en fantastisk hobby, og Victoria ville elske det :-)

Knus Kathrina

Anmeld

23. februar 2010

SHJuP

Hos os tager vi ikke selv beslutningen!

Indtil nu har vi selv kunnet vælge, hvad vi helst ville... Men i disse spare-tider er det blevet besluttet at fødselsdage KUN kan holdes i børnehaven... ÆV!

Både Ida og vi plejer ellers at se frem til besøget... Og Emma har jo slet ikke prøvet det.

Men vi ser med positive øjne på det, synes bare det er ret idéforladt, det man kan servere deroppe... Alle serverer pølsehorn og pizza-snegle!!! -Så det kunne jo være fedt, hvis nogen af Jer har bedre idéer... De sidste 2 år har de fået pita-brød med masser af forskelligt fyld. -Det er bare ikke nemt at tage med op i børnehaven!

Knus fra Stine -der stadig er i live, trods den ringe aktivitet herinde!

Anmeld

24. februar 2010

Manne

Ja her er der mere eller mindre planlagt med grovboller med forskelligt pålæg og grønt til og så pølsehorn og kage. Vores køkken skal jo så være færdig om senest 4 uger. Bliver lækkert...

Trine glæder sig. Skal jo vise det nye hjem frem.

Anmeld

24. februar 2010

Strack

Vi er så "heldige" at Mike bare gerne vil ha flødeboller med i børnehaven så det får han  det passer også til økonomien  

Anmeld

25. februar 2010

Annette

Oliver holder en lille fødselsdag hjemme i år, med 6 inviteret. 5 drenge og kæresten

Jeg spurgte hvad de skulle have når han fik gæster og han sagde kun kage, jeg gider ikke vi skal spise boller først, hahaha
Han er sgu snu den bette

Men jeg fik ham lokket til at de godt kunne få pølsehorn og kagemand. Så der blir gang i køkkenet både d. 6 og 7 marts. På dagen, kommer familien :0)
Men sikke en fryd det er at kunne holde hans fødselsdag PÅ hans fødselsdag. det har jo været Lars´ weekender de sidste 2 år
Tror han skal ha flødeboller med i børnehaven så de andre også lige mærker det ..

Knus Annette der kan få stress bare ved tanken om en fødselsdag hjemme, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.