Valle81 skriver:
Hvor er du sød:0)
Jeg ved heller ikke hvad jeg har gjort, skal dog siges at jeg to gange i løbet af graviditeten har været syg i 14 dage af gangen. enen gang med influenza og anden gang med halsbetændelse, og så gik det stærkt.
Men jeg må have gode depoter han kan tære af, skal siges jeg vejede 100 kilo da jeg blev gravid, så der var nok at tærre af.
Men lidt utroligt alligevel, for har absolut ikke levet overdrevet sundt. Cola og chokolade ryger lige ned:0)
Da jeg ventede min datter vejede jeg 75 kilo da jeg blev gravid og tog 10 kilo på, og tænkte det gr jeg også denne gang:0) Men nej, men skønt, for det har virkelig sat motivationen igang for at tabe mig yderligere når han er kommet til verdenen:0)
Knus
Jeg synes simpelthen bare at det er så flot! Og kan godt forstå det motiverer dig til at fortsætte den gode stil efter fødslen, så skal du da snart komme ned på de 75 igen. Jeg synes altså også du er dødflot på billederne:-)
Jeg har selv fundet det ualmindelig svært at styre vægten under graviditeten. Har i uge 34 nu taget 15 kg på, så jeg rammer jo nok de 20 inden jeg er i mål, for lillemanden vokser hurtigt nu og jeg synes min krop igen er kommet ind i en fase hvor den lagrer både fedt og væske med lynets hast som var der hungersnød lige om hjørnet! Og jeg synes det er lidt hårdt at være blevet så stor, og der bliver sørme da noget at bøvle med efter fødslen. Så, ja, det er bare rigtig dejligt for dig og rigtig flot:-)
Hvis ikke vi "støder på hinanden" inden din fødsel - så al held og lykke herfra og glæder mig til at høre mere når du har født:-)
Kh Tina
Anmeld