Maven 37+1 og 4 jordemoderbesøg:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.533 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Valle81

Så er vi 37+1, har i dag været til jordemoder for 4 gang:0)

Bette mand sidder godt fast med hovedet (kan godt mærkes da da jeg nogle dage næsten ikke kan gå da det føles som at have en bold mellem benene;0) )

Han trives godt, fin hjertelyd og er blevet skønnet til 2900-3000 gram:0)

Vægten idag siger at jeg ialt i gennem graviditeten har taget 800 gram på:0)

Håber i alle får en skøn dag.

Knus

Christina 37+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Mira0911

Sikke en flot mave...

Det var ikke meget du har taget på... Det må være herligt...

Anmeld

23. februar 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Sikke en flot mave...

Det var ikke meget du har taget på... Det må være herligt...

Taak:0)

Nej det er ikke meget, men også lidt snyd, je tabte mig en del i starten, var nede og have tabt omkring 5 kilo, men nu er jeg 800 gram over min startvægt, så selvom jeg har tabt mig, så har jeg jo i "realiteten" kun taget 800 gram på:0) Så er meget tilfreds.

Man kan se på mig, at jeg har tabt mig især i ansigtet. Min jordemoder sagde idag, at når jeg havde født og der var gået et par dage, ville jeg nok kunne se at jeg faktisk vil veje 10-12 kilo mindre end da jeg blev gravid:0) Så nogle kilo er der faktisk røget, og det er jo skønt:0)

Knus

Anmeld

23. februar 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Så er vi 37+1, har i dag været til jordemoder for 4 gang:0)

Bette mand sidder godt fast med hovedet (kan godt mærkes da da jeg nogle dage næsten ikke kan gå da det føles som at have en bold mellem benene;0) )

Han trives godt, fin hjertelyd og er blevet skønnet til 2900-3000 gram:0)

Vægten idag siger at jeg ialt i gennem graviditeten har taget 800 gram på:0)

Håber i alle får en skøn dag.

Knus

Christina 37+1

Hvor dejligt for dig - det kunne da ikke være en bedre melding - tillykke med det:-) Nu er du næææsten ved vejs ende:-)

800 gram, gud fader i skuret, hvordan i hede hule h... har du båret dig ad med det!!??

Kh Tina

Anmeld

23. februar 2010

Valle81

tinpou skriver:

Hvor dejligt for dig - det kunne da ikke være en bedre melding - tillykke med det:-) Nu er du næææsten ved vejs ende:-)

800 gram, gud fader i skuret, hvordan i hede hule h... har du båret dig ad med det!!??

Kh Tina

Hvor er du sød:0)

Jeg ved heller ikke hvad jeg har gjort, skal dog siges at jeg to gange i løbet af graviditeten har været syg i 14 dage af gangen. enen gang med influenza og anden gang med halsbetændelse, og så gik det stærkt.

Men jeg må have gode depoter han kan tære af, skal siges jeg vejede 100 kilo da jeg blev gravid, så der var nok at tærre af.

Men lidt utroligt alligevel, for har absolut ikke levet overdrevet  sundt. Cola og chokolade ryger lige ned:0)

Da jeg ventede min datter vejede jeg 75 kilo da jeg blev gravid og tog 10 kilo på, og tænkte det gr jeg også denne gang:0) Men nej, men skønt, for det har virkelig sat motivationen igang for at tabe mig yderligere når han er kommet til verdenen:0)

Knus

Anmeld

23. februar 2010

AWO

Sikke en flot mave! Det er da virkelig ikke til at se, du har vejet 100 kg inden.

Dejligt, at den lille har det godt - og fedt med sådan en god, "gratis" slankekur!!

KH, Anke

Anmeld

23. februar 2010

Valle81

Anke skriver:

Sikke en flot mave! Det er da virkelig ikke til at se, du har vejet 100 kg inden.

Dejligt, at den lille har det godt - og fedt med sådan en god, "gratis" slankekur!!

KH, Anke

Tusind tak:0)

Hvor var det sødt sagt:0) You made my day:0)

Anmeld

23. februar 2010

Tullebobs

Skøn mave - og flot flot flot vægt du holder dig

Du har jo tabt dig - måske - 10 kg, samtidigt med at du får en lækker bebs. Det er da hvad jeg vil kalde en win-win situation

Kh Trine

Anmeld

23. februar 2010

Valle81

Skøn mave - og flot flot flot vægt du holder dig

Du har jo tabt dig - måske - 10 kg, samtidigt med at du får en lækker bebs. Det er da hvad jeg vil kalde en win-win situation

Kh Trine

He he:0) Ja det er jo lige før at jeg frivilligt hopper ned i den gule Punkt1 spandex udsalgsdragt, når fødslen er overstået:0)

Tusind tak for sine søde ord.

Knus

Christina

Anmeld

23. februar 2010

Pige2009

Hvor er du bare super fin og en kæmpe bonus med vægten. Stor cadeau herfra.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.