Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa - super sød dragt )
byder 100 kr. plus porto.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mullermor skriver: hejsa - super sød dragt ) byder 100 kr. plus porto.
Tak for bud. Vil gerne noget højere op hvad siger du til 200 pp ?
op op op
hej igen - tak for hurtigt svar. vi kan godt sige 200 incl porto, hvis den ikke er alt for slidt? kh lene
mullermor skriver: hej igen - tak for hurtigt svar. vi kan godt sige 200 incl porto, hvis den ikke er alt for slidt? kh lene
Den er stadig pæn, har dog lidt vaskefnuller i kanterne, men er ikke vild med at sælge til under 200 pp da den har kostet 599. Hun har kun brugt den i 2 måneder.
ok ) den er så kær. kan vi sige 225,- så. passer det ikke med porto?
og skal lige sikre mig, at den ikke er krøbet for meget, hvis den kun passer i kort tid efter fødsel.
kh lene
mullermor skriver: ok ) den er så kær. kan vi sige 225,- så. passer det ikke med porto? og skal lige sikre mig, at den ikke er krøbet for meget, hvis den kun passer i kort tid efter fødsel. kh lene
ja 225-, er helt fint. den har kun været vasket på 30 grader på korttidsprogram, så burde ikke være krympet. Min trunte kunne kun passe den så kort tid fordi hun i forvejen var tyk og dertil blev hurtigt babyfed. Hvordan gør vi med handel ?
) skønt - glæder mig helt vildt til at få den og kan føde når som helst nu.
mit mobil nummer er 51 64 02 55, så hvis du skriver dit kontonummer på sms, skriver jeg min adresse og overfører straks.
mullermor skriver: ) skønt - glæder mig helt vildt til at få den og kan føde når som helst nu. mit mobil nummer er 51 64 02 55, så hvis du skriver dit kontonummer på sms, skriver jeg min adresse og overfører straks. kh lene
Så er dragten solgt til mullermor
Hejsa... er den blevet solgt? knus Lisbeth
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128