må man selv vælge om hvor mange æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

håber snart det er os

thessemarie skriver:

Er selv gravid med IVF. Mine æg og befrugtningen var super duper.. I første forsøg fik jeg 1 æg op (jeg var 27) , men der var kun gevinst i kort tid inden min krop frastødte. I 2 forsøg fik jeg sat to op, men kun et har sat sig fast... Der var det sygehuset det foreslog jeg fik sat to op.. Så jeg har 3 "gratis" forsøg i fryseren.. Hvis vi vil prøve at få en mere starter de med at ligge 3 æg op... Den tanke kan som godt give en lidt sved på panden...

Men ønsker Alt held og lykke med behandlingen...

tillykke

tusinde tak

ja 3 er lige i over kanten men 2 er ok synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Jadzia

Jeg var igennem 3 IVF/ICSI tilbage i 2006 og alle 3 gange fik jeg 3 æg op (som er det maks antal man kan få sat op i DK). Jeg har nu en skøn datter på snart 3, da hun blev født kunne de se jeg havde 2 moderkager, så 2 af æggene satte sig åbenbart fast, men den lille 2'er nåede aldrig at få hjerteblink, for det var først til fødslen vi vidste det med 2 moderkager.

Jeg vil til enhver tid få sat minimum 2 æg op, meeeen, nu vil jeg jo også VILDT gerne have tvillinger, haha....

Husk at man ikke øger chancen med 50 %, men kun omkring 10% (mener jeg) ved at have 2æg oppe i stedet for 1. Men 10% i denne verden er også ret godt

Anmeld

7. marts 2010

Pia

Det er forskelligt fra behandlings stedet hvor mange æg de vil sætte op..
Men 3 er max..
Har ro piger der er blevet til ved icsi og fik begge gange sat 2 æg op.

Held og lykke..

Anmeld

7. marts 2010

håber snart det er os

Jadzia skriver:

Jeg var igennem 3 IVF/ICSI tilbage i 2006 og alle 3 gange fik jeg 3 æg op (som er det maks antal man kan få sat op i DK). Jeg har nu en skøn datter på snart 3, da hun blev født kunne de se jeg havde 2 moderkager, så 2 af æggene satte sig åbenbart fast, men den lille 2'er nåede aldrig at få hjerteblink, for det var først til fødslen vi vidste det med 2 moderkager.

Jeg vil til enhver tid få sat minimum 2 æg op, meeeen, nu vil jeg jo også VILDT gerne have tvillinger, haha....

Husk at man ikke øger chancen med 50 %, men kun omkring 10% (mener jeg) ved at have 2æg oppe i stedet for 1. Men 10% i denne verden er også ret godt

tak for svaret

jeg er lige kommet i gang i brædstrup og der sætter de kun 1 op

men hvis man har været igennen flere forsøg sætter de to op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.