må man selv vælge om hvor mange æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

håber snart det er os

må man selv vælge hvor mange æg man vil have sat op ved ivf

altså hvis man for mange æg???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Faith

Nej de sætter ike mere end 2 æg op. Måske 3 hvis de er af meget dårlig kvalitet.

Anmeld

22. februar 2010

håber snart det er os

smillaluna skriver:

Nej de sætter ike mere end 2 æg op. Måske 3 hvis de er af meget dårlig kvalitet.

ok

jeg kunne bare godt tænke mig at få 2 sat op

må man bestemme det altså 1 eller 2

Anmeld

22. februar 2010

Faith

Det kommer meget an på kvaliteten af dem. Typisk sætter de kun 1 æg op første gang for at se om det er "nok" til at blive til en graviditet. Men hvis det ikke virker, snakker man om om man skal prøve med 2 æg næste gang. De vil helst ikke "lave" mere end tvillinger af hensyn til kvindens helbred og sådan. Og så spiller kvindens alder osse ind. Hvis man er en kvinde i starten af tyverne sætter de typisk kun 1 æg op af gangen. men er man i slutningen af tredvierne får man sat 2 op.

Anmeld

22. februar 2010

håber snart det er os

smillaluna skriver:

Det kommer meget an på kvaliteten af dem. Typisk sætter de kun 1 æg op første gang for at se om det er "nok" til at blive til en graviditet. Men hvis det ikke virker, snakker man om om man skal prøve med 2 æg næste gang. De vil helst ikke "lave" mere end tvillinger af hensyn til kvindens helbred og sådan. Og så spiller kvindens alder osse ind. Hvis man er en kvinde i starten af tyverne sætter de typisk kun 1 æg op af gangen. men er man i slutningen af tredvierne får man sat 2 op.

ok tusinde tak for dit svar

Anmeld

22. februar 2010

Faith

Velbekomme da. Og held og lykke med behandlingen

Anmeld

22. februar 2010

håber snart det er os

smillaluna skriver:

Velbekomme da. Og held og lykke med behandlingen

tusinde tak

Anmeld

25. februar 2010

Solstrålen

Nu fik jeg godt nok ICSI men jeg er 26 og fik 2 æg sat op ..

Måske skal det nævnes at vi har et barn i forvejen og da vi selv skulle betale for behandling, havde vi kun råd til 1 forsøg så vil fik lov til at få 2 op ..

1 af dem satte sig fast

Anmeld

25. februar 2010

håber snart det er os

Solstrålen skriver:

Nu fik jeg godt nok ICSI men jeg er 26 og fik 2 æg sat op ..

Måske skal det nævnes at vi har et barn i forvejen og da vi selv skulle betale for behandling, havde vi kun råd til 1 forsøg så vil fik lov til at få 2 op ..

1 af dem satte sig fast

ok tillykke

det er lige det jeg tænker på

hvis jeg for 2 er der jo bedre chance for at bare et af dem sætter sig fast, og jeg vil bestemt ikke være ked af at få tvillinger

men jeg må vente og se hvad de siger og hvor mange æg de kan tage ud

Anmeld

25. februar 2010

thessemarie

Er selv gravid med IVF. Mine æg og befrugtningen var super duper.. I første forsøg fik jeg 1 æg op (jeg var 27) , men der var kun gevinst i kort tid inden min krop frastødte. I 2 forsøg fik jeg sat to op, men kun et har sat sig fast... Der var det sygehuset det foreslog jeg fik sat to op.. Så jeg har 3 "gratis" forsøg i fryseren.. Hvis vi vil prøve at få en mere starter de med at ligge 3 æg op... Den tanke kan som godt give en lidt sved på panden...

Men ønsker Alt held og lykke med behandlingen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.