Kalija

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

linemus

Havde I ikke en god weekend? Så din kommentar i et andet indlæg om en blandet fornøjelse (el. lign.)

Knus Line :)

Ps fra Sebastian: (L) (han er vild med at få at lave smileys)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

ka li ja

(L)tilbage til sebastian:D

nej det var med blandede følelser. tudede da jeg trådte inden for døren her hjemme!!
alle mine kusiner har piger. stille piger.
jeg har en DRENG! EN VILD OG MEGET LARMERE DRENG....
så jeg brugte hele weekenden på at tysse på den stakkels dreng, for ellers gjorde alle andre, og det var ikke alle der gjorde det på en pæn måde!(hallo, drengen er altså kun 3!)
min røv dumme lorte onkel, sad fandme og snakkede grimt og nedladende til ham, mens min søster hørte på det. han havde ikke set hende.
så jeg brød helt sammen da jeg kom hjem.
stakkels lille dreng. selvfølgelig hyggede han sig da også, men var meget alene da han jo var lidt for vild til pigerne for det meste

men udover det så var det nu hyggeligt. og det var fedt at se sine kusiner og fætter igen

Anmeld

19. maj 2008

linemus

Åh nej, jeg kan lige forestille mig hvordan du har haft det :'( Sebastian er jo også bare DRENG. Garanteret ligesom Alexander. De ville garanteret gå godt i spind. Jeg har også haft dårlig oplevelse med min bror, svigerinde og deres datter vs. min dejlige søn, som overhovedet ikke gjorde noget forkert, men det syntes de. Desværre var jeg der ikke til at forsvare ham - kun mormor, og hun var helt rystet bagefter (ikke at de gjorde ham noget vildt, men skældte ud og så pakkede de sammen og kørte... en halv time efter de var kommet fra KBH for at besøge min mor). Tanken om at min egen bror ikke kan li' min søn er jo ubeskrivelig. Nå, nu ævler jeg. Skal i seng. Jeg er rigtig ked af, at det blev sådan en weekend. Jeg er sikker på at Alexander er en super dejlig frisk dreng ;) Knus Line (H)

Anmeld

20. maj 2008

ka li ja

det er nu altså dejligt at hører at man ikke er den eneste der har sådan en dreng.
og jo gu er han højrystet, men her hjemme gider jeg ikke gå at tysse på ham konstant. selvfølgelig skal han ikke gå og råbe og skrige, det er der jo ingen grund til, men alting foregår bare lige i et leje over vi andres;)
hvis jeg ikke selv havde børn ville jeg med garanti også syntes han var lidt belastende. for jo han larmer! og snakker. konstant!!
jeg tænker hver dag, hvad jeg kan gøre for at folk bedre kan li ham.

men så igen så tænker jeg, havde vi været sammen med mortens foældre/familie. så havde det slet ikke været nødvendigt at være efter ham konstant. for de acceptere ham.

puhaa nu ævler jeg.. det er en skam i ikke bor lige i nærheden. især nu hvor de strejker, eller ku de ha leget sammen de store:D

ps tænk at de tog hjem(din bror)
var det pga sebastian? man blir sgu så ked

Anmeld

20. maj 2008

linemus

Ja - det var sidste sommer i juli ikke så længe efter vi havde fået pigerne, og min mor boede i sommerhus lige uden for vores by. Min storebror skulle komme ud til hende med familien et par dage. Vi havde så lige brug for at hun passede Sebastian lidt, og det gjorde hun gerne - min bror skulle først komme først på aftenen. De kom så lidt før og blev faktisk fornærmede over, at Sebastian var der (min bror mente ikke min mor havde fokus på dem, når han var der - skal lige siges at han faktisk er god til at lege selv, sød og elsker sommerhuset, og af en eller anden grund er han vild med min bror, selvom de ikke har set hinanden ret meget). Min bror blev sendt ud og handle, Sebastian leger på terrassen hvor kusine Emilia (knap 1 år) sidder. Han sparker på et tidspunkt ud efter hende uden intentioner om at ramme - sådan et kontrolleret "jeg-lader-som-om-jeg-sparker". Moren flipper helt ud og tager fat i ham, hvorefter hun griber kusinen og går til stranden. Sebastian fatter intet og blir selvfølgelig ked af det. Da min bror kommer bliver han også sur og siger bare: vi kører - her er dårlig stemning. Så kørte de op nordpå til hans far (vi har ikke samme far). Sebastian stod pænt på trappen og vinkede. Kasper var lige kommet for at hente ham, så han tog min mor med hjem, som selvfølgelig var drøn ked af det - det er heller ikke så tit hun ser dem og havde lavet mad hele dagen. Øj, hvor blev jeg gal. Er desværre så konfliktsky at jeg aldrig har fået sagt noget, men tror nu heller ikke det ville trænge igennem.

Nu har de jo selv lige fået en dreng, så vi kan håbe på han bliver en lille rod ;)

Knus Line

PS. Ja det er en skam med afstanden. Har faktisk lige været i Horsens, men puha en laaaaang køretur med de to piger...

Anmeld

20. maj 2008

ka li ja

ja hold kæft hvor blir man bare ked af det!! og drengen kan jo slet ikke forstå det..
men det lyder ligesom her. man skal jo helst lege action helt eller en anden formfor kamp sport mand.og de kan det hele hehe.
alexander bokser tit efter arthur, uden at ramme selvfølgelig(for det meste hihi)
men vi passer på ikke at være for pylder med den bette her hjemme.selvfølgelig må alexander ikke slå ham, men kommer han til at ramme hm med et gummi sværd eller noget han ikke lader sig mærke med, så er det bare med i legen.
det kan andre folk der ikke har den store vilde dreng, forstå.
deres små børn kan jo ikke tåle det...
kan da slet ikke komme mig over at de bare tog afsted...
og sebastian har garanteret haft brug for at nogen koncentrerede sig kun om ham, da han jo lige var blevet storebror, og så til hele 2 af slagsen!!!

ja jeg kunne godt forestille mig at det var en laaaaang tur til horsens med de små, hvis de ikke sover i bilen!
alexander sover altid i bilen næsten. men arthur har bare ikke fattet, at babyer der kommer i en bil skal sove!...
men hvis i engang skal her ned af igen må du endelig gi lyd hvis i vil lege:D

Anmeld

20. maj 2008

Grynt

Jeg er faktisk dybt chokeret over jeres historier og er faktisk rigtigt ked af det på jeres vegne :'( Jeg forstår jer virkeligt godt, for jeg har jo også en dreng på knap 4½. En dreng med stort D. En dreng der er lyd og armebevægelser på så det batter!!! Selvom jeg af og til tænker ved mig selv, hvor ville det dog være dejligt med en stille dreng og slår så meget hurtigt tanken ud af hovedet igen, for véd I hvad? Hvis jeg havde haft en stille dreng, så ville drengen jo ikke være lige netop min Aske ;) Jeg ville ikke bytte min elskede søn for en "tøsepige" ;);) Samfundet (du, jeg og alle de andre) skal lade være med at have så skide travlt med at lave om på de kære små og få dem puttet ind i små fine æsker. Vi skal alle respektere hinanden uanset alder og hvis vi vil lære vores små at respektere andre så må vi også respektere dem!!! Det lyder til I 2 desværre har nogle familie medlemmer der aldrig fik det lært, øv hvor sørgeligt :( KH Tina med en rigtig drenge dreng 8D Ps er livet ikke skønt med sådan nogle fantastiske drenge børn som vores 8D

Anmeld

20. maj 2008

linemus

Jo det er :D(L) Og du har ret i, at de ville ikke være de børn vi elsker overalt på jorden, hvis de ikke var som de er. Jeg har altid fået at vide i f.eks. mødregruppe, at jeg godt nok har fået en dreng med stort d osv. (som om de har ondt af mig), men jeg har da nydt og været stolt over, at han ikke kommer pylrende eller grædende fordi han næsten har slået sig - jo han kommer da, men så puster jeg og nysser og så går han igen. Og det er altså ikke, Sååhhhh, nysse nysse nysse... det er nys, pust, og så er han væk igen.

Tak for dit imput ;)

Knus Line

Anmeld

20. maj 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja hold kæft hvor blir man bare ked af det!! og drengen kan jo slet ikke forstå det.. men det lyder ligesom her. man skal jo helst lege action helt eller en anden formfor kamp sport mand.og de kan det hele hehe. alexander bokser tit efter arthur, uden at ramme selvfølgelig(for det meste hihi) men vi passer på ikke at være for pylder med den bette her hjemme.selvfølgelig må alexander ikke slå ham, men kommer han til at ramme hm med et gummi sværd eller noget han ikke lader sig mærke med, så er det bare med i legen. det kan andre folk der ikke har den store vilde dreng, forstå. deres små børn kan jo ikke tåle det... kan da slet ikke komme mig over at de bare tog afsted... og sebastian har garanteret haft brug for at nogen koncentrerede sig kun om ham, da han jo lige var blevet storebror, og så til hele 2 af slagsen!!! ja jeg kunne godt forestille mig at det var en laaaaang tur til horsens med de små, hvis de ikke sover i bilen! alexander sover altid i bilen næsten. men arthur har bare ikke fattet, at babyer der kommer i en bil skal sove!... men hvis i engang skal her ned af igen må du endelig gi lyd hvis i vil lege:D[/citat] Ha ha, Nanna og Signe må godt nok også stå for skud for meget :) Det er de nu ikke altid helt vilde med - måske det er pige-genet? Tror nu nok de skal blive though'ere end så mange andre små piger. Når jeg tænker over det, så har vi jo også altid selv leget vildt med Sebastian. Det er jo det, der er sjovt :D Og det er godt nok sjovere med en med krudt i end en lille noller en, der ikke tør være med. Jeg tænkte også på dig, da vi kørte sydpå, men jeg var jo afsted med min mutter, for først at besøge min gamle farmor (hun blev 93 i onsdags!) og derefter min faster. Det var faktisk slet ikke sjovt at være afsted, og jeg var på hele tiden og følte slet ikke vi fik noget ud af besøget... Så det varer længe før vi kommer på de kanter igen. Men I skal være så hjertens velkomne heroppe, hvis I skulle komme på de kanter, eller lige fik lyst til en lille 2,5 times køretur ;) Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.