[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f]
ja hold kæft hvor blir man bare ked af det!! og drengen kan jo slet ikke forstå det..
men det lyder ligesom her. man skal jo helst lege action helt eller en anden formfor kamp sport mand.og de kan det hele hehe.
alexander bokser tit efter arthur, uden at ramme selvfølgelig(for det meste hihi)
men vi passer på ikke at være for pylder med den bette her hjemme.selvfølgelig må alexander ikke slå ham, men kommer han til at ramme hm med et gummi sværd eller noget han ikke lader sig mærke med, så er det bare med i legen.
det kan andre folk der ikke har den store vilde dreng, forstå.
deres små børn kan jo ikke tåle det...
kan da slet ikke komme mig over at de bare tog afsted...
og sebastian har garanteret haft brug for at nogen koncentrerede sig kun om ham, da han jo lige var blevet storebror, og så til hele 2 af slagsen!!!
ja jeg kunne godt forestille mig at det var en laaaaang tur til horsens med de små, hvis de ikke sover i bilen!
alexander sover altid i bilen næsten. men arthur har bare ikke fattet, at babyer der kommer i en bil skal sove!...
men hvis i engang skal her ned af igen må du endelig gi lyd hvis i vil lege:D[/citat]
Ha ha, Nanna og Signe må godt nok også stå for skud for meget :) Det er de nu ikke altid helt vilde med - måske det er pige-genet? Tror nu nok de skal blive though'ere end så mange andre små piger.
Når jeg tænker over det, så har vi jo også altid selv leget vildt med Sebastian. Det er jo det, der er sjovt :D Og det er godt nok sjovere med en med krudt i end en lille noller en, der ikke tør være med.
Jeg tænkte også på dig, da vi kørte sydpå, men jeg var jo afsted med min mutter, for først at besøge min gamle farmor (hun blev 93 i onsdags!) og derefter min faster. Det var faktisk slet ikke sjovt at være afsted, og jeg var på hele tiden og følte slet ikke vi fik noget ud af besøget... Så det varer længe før vi kommer på de kanter igen. Men I skal være så hjertens velkomne heroppe, hvis I skulle komme på de kanter, eller lige fik lyst til en lille 2,5 times køretur ;)
Knus Line
Anmeld