Amme bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Sisley

signe117 skriver:

Åh nej det kan man jo slet ikke, jeg har det på præcis samme måde!

jeg overvejer næsten at købe amme-bh'er til at gå med allerede fordi min i forvejen store barm også er vokset. jeg var en g-h-skål inden graviditeten og er i den grad vokset ud af de bh'er jeg har her i 26. uge!

jeg har også fundet en netbutik med store str men har ikke købt hos dem endnu - i får linket alligevel:

http://www.denrundebutik.dk/

Det lyder som om vi er i samme båd. Jeg er blevet en god G, måske H afhængig af mærke, og det er svært nok i forvejen, så jeg frygter virkelig det her amme BH sjov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

signe117

Sisley skriver:

Det lyder som om vi er i samme båd. Jeg er blevet en god G, måske H afhængig af mærke, og det er svært nok i forvejen, så jeg frygter virkelig det her amme BH sjov...

frygter det også i den grad! og i den størrelse er de jo ofte ømme nok bare af tyngden, så det der med mælk der løber til og smerter under amning kan godt virke ret skræmmende...

jeg var lige ved at tude af glæde da jeg fandt net-butikken den anden dag - med amme-bh'er op til m-skål!!

Anmeld

24. februar 2010

MetteE

Hej tøser

Jeg er vist endnu en i jeres båd... Jeg brugte inden jeg blev gravid en 80 H og nu her i 6+1 er jeg allerede vokset ud af den så jeg frygter i den grad også det her ammebh sjov...

Jeg overvejer allerede nu at købe en amme bh fra den runde butik men er lidt i tvivl om hvor stor jeg skal købe den...

Knus

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

Hej Jeg har ekstremt svært ved at finde en Ammebh jeg kan være i (var i en GG før jeg blev gravid og de er Vokset meget siden da ) og kan simpelthen ikk finde nogle jeg kan passe

Anmeld

28. februar 2010

tinekj

Jeg er endnu én i de storbarmede pigers klub...

Før jeg blev gravid brugte jeg 75 f/g nu tre mdr. efter fødslen har jeg ikke fundet en rigtig god amme BH. Jeg bruger pt. en 70 I af mærket Anita, og det kan knap gå, men er bedre end ingen ting.

Jeg har bestilt ammebh af mærket Freya via www.figleaves.com som jeg normalt bruger til at købe bh'er fra, men den jeg gerne vil have er selvfølgelig udsolgt fra deres lager. Så jeg venter stadig...

I øjeblikket ville jeg ønske vi havde mulighed for at komme til England et smut, for jeg har hørt, at der i England er flest storbarmede kvinder, og dermed også undertøj, der passer. Om det er sandt ved jeg ikke, men deres størelser går væsentligt længere op end herhjemme.

Hilsen

Tine

Anmeld

28. februar 2010

LISBETH:-)

tinekj skriver:

Jeg er endnu én i de storbarmede pigers klub...

Før jeg blev gravid brugte jeg 75 f/g nu tre mdr. efter fødslen har jeg ikke fundet en rigtig god amme BH. Jeg bruger pt. en 70 I af mærket Anita, og det kan knap gå, men er bedre end ingen ting.

Jeg har bestilt ammebh af mærket Freya via www.figleaves.com som jeg normalt bruger til at købe bh'er fra, men den jeg gerne vil have er selvfølgelig udsolgt fra deres lager. Så jeg venter stadig...

I øjeblikket ville jeg ønske vi havde mulighed for at komme til England et smut, for jeg har hørt, at der i England er flest storbarmede kvinder, og dermed også undertøj, der passer. Om det er sandt ved jeg ikke, men deres størelser går væsentligt længere op end herhjemme.

Hilsen

Tine

Jeg vil blot igen fremhæve denne engelske hjemmeside hvor jeg selv har bestilt en amme bh. De har rigtig nok meget stort udvalg i store størrelser.  Man skal ikke betale porto og jeg modtog min bh få dage efter jeg havde bestilt.

www.NursingBra-Shop.co.uk

Og tilmed  er prisen meget meget billige iforhold til hvad samme bh'er koster i DK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.