Amme bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.559 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Sisley

Er det en god idé, skal man gå efter noget bestemt og hvordan ved man hvilken størrelse man bliver, når mælken løber til? Hjælp, hjælp

Sisley
29+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Sara.

Sisley skriver:

Er det en god idé, skal man gå efter noget bestemt og hvordan ved man hvilken størrelse man bliver, når mælken løber til? Hjælp, hjælp

Sisley
29+1

Jeg købte amme stropbluser fra h&m og de var FANTASTISKE og det eneste jeg kunne holde til at have på da mælken løb til.... så jeg ventede med at købe amme bher.

Knus fra Sara

Anmeld

22. februar 2010

Anne85

Køb en eller to nu og så resten når mælken er løbet til! Jeg vil råde dig til at købe en med og en uden bøjle... Jeg har en super lækker en uden bøjle fra triumph... Den var genial om natten! De øvrige har jeg købt i babysam af mærket Anita, de er ikke voldsomt sexede men rigtig behagelige Og så vil jg anbefale dig at bruge uld ammeindlæg

Anmeld

22. februar 2010

Cris

JA! Det er en god idé kan du tro! Når man ammer 117 gange i døgnet er det dejligt at have noget som er nemt at åbne. Da jeg kun ammede ca3 gang i døgnet, så har jeg bare brugt mine gamle bh'er og jeg løftede dem bare, når han skulle amme. Men de første mange måneder har jeg brugt rigtige ammebh. Nu sidste gang har jeg 5 stk. Vi vasker tit tøj og det er rigeligt med 5 lige nu for mig.

Anmeld

24. februar 2010

Sisley

Tak for Jeres svar. Det lyder som om jeg må på BH jagt - jeg har en stor barm, så håber der findes noget jeg kan bruge (også uden bøjler).

Anmeld

24. februar 2010

Valle81

Sisley skriver:

Sisley
29+1

Hejsa:0)

Jeg vil virkelig råde dig til at vente med at købe en til mælken er løbet til og indtil da købe en eller andet stram lækker top:0)

Jeg havde købt en pisse dyr amme bh hos en undertøjsforhandler til 600 kr inden jeg fødte. Fik masser af råd og vejledning, og tjah jeg kunne ikke bruge den den var alt alt alt for lille.

Jeg voksede fra en C skål til f-g skål. Jeg kunne ikke bytte  da jeg havde vasket den så den var klar til brug.

Så kan kun sige vent:0)

Christina

Anmeld

24. februar 2010

LISBETH:-)

Jeg har også en stor barm og jeg fandt en masse på denne side:

www.NursingBra-Shop.co.uk

De sender fragtfrit!!!! Jeg har modtaget den jeg har bestilt, og den er rigtig rigtig fin. Jeg købte en størrelse større end jeg bruger pt. (de er jo allerede vokset i løbet af gravidteten )

Jeg har købt en enkelt så jeg har en jeg kan tage på, på sygehuset. Det er ikke rart at gå rundt uden støtte når man har en stor barm!!!!!

Anmeld

24. februar 2010

Corn

vent med købe.. Køb ammetoppe og invester først i amme-bh'er lidt efter fødslen. Først bliver de kanon store, men de "falder" lidt mere til efter lidt ammetid...

Anmeld

24. februar 2010

signe117

lisbeth2910 skriver:

Jeg har også en stor barm og jeg fandt en masse på denne side:

www.NursingBra-Shop.co.uk

De sender fragtfrit!!!! Jeg har modtaget den jeg har bestilt, og den er rigtig rigtig fin. Jeg købte en størrelse større end jeg bruger pt. (de er jo allerede vokset i løbet af gravidteten )

Jeg har købt en enkelt så jeg har en jeg kan tage på, på sygehuset. Det er ikke rart at gå rundt uden støtte når man har en stor barm!!!!!

Åh nej det kan man jo slet ikke, jeg har det på præcis samme måde!

jeg overvejer næsten at købe amme-bh'er til at gå med allerede fordi min i forvejen store barm også er vokset. jeg var en g-h-skål inden graviditeten og er i den grad vokset ud af de bh'er jeg har her i 26. uge!

jeg har også fundet en netbutik med store str men har ikke købt hos dem endnu - i får linket alligevel:

http://www.denrundebutik.dk/

Anmeld

24. februar 2010

Sisley

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg vil virkelig råde dig til at vente med at købe en til mælken er løbet til og indtil da købe en eller andet stram lækker top:0)

Jeg havde købt en pisse dyr amme bh hos en undertøjsforhandler til 600 kr inden jeg fødte. Fik masser af råd og vejledning, og tjah jeg kunne ikke bruge den den var alt alt alt for lille.

Jeg voksede fra en C skål til f-g skål. Jeg kunne ikke bytte  da jeg havde vasket den så den var klar til brug.

Så kan kun sige vent:0)

Christina

Jesus christ!!! Og jeg er allerede en G skål (ok - de er så også vokset mindst to skåle under graviditeten!), men det er da lige før jeg er helt uden for kategori allerede.

Hvis jeg er heldig bliver de så store, at de bare står selv hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.