YES YES YES!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

Nadi

Så har Oliver haft sin første dag i DP'en og det gik super godt! Imorgen skal han prøve at være der i en times tid selv og onsdag skal han så være der hele dagen selv. Jeg er bare SÅ super lettet og glad over at det gik så godt og at han faldt så godt til, og DP'en virker bare rigtig sød :) Hun har 5 lige nu, hvor af den ene dreng kun er en begrænset periode og så til aug kommer der en udskiftning, så det bliver spændende at se om det er børn på Oliver's alder der kommer eller om han bliver den ældste?! Men ville bare lige dele min glæde over DP'en med jer :D -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Helle30

Det lyder bare super godt Nadi. Det må give så meget ro at vide, at ens guldklump har det godt i dp.

- Helle - halvt på baby - halvt i køkkenet

Anmeld

19. maj 2008

bette

deeeejligt.. skønt og det var da også på tide i fik den plads.. jeg ventede en opringning fra pladsanvisningen idag.. meeen de havde sku ik lige tænkt sig at ringe åbenbart.. så nu ringer jeg og skælder ud imorgen.. hehe

Anmeld

19. maj 2008

ka li ja

hold op hvor fedt!!!
så er man mega lettet.

Anmeld

19. maj 2008

Nadi

ka li ja skriver:

hold op hvor fedt!!!
så er man mega lettet.

Jeg er nemlig mega lettet! For var jo mere eller mindre tvunget til at sige ja tak til pladsen da jeg fik den i torsdags. Så det er SUPER fedt!

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Det er da super dejligt!! :D
Fedt at det er gået så godt med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.