Fødselsforberedelse i Nyborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Helle Laubuch

Ihhh hvor dejligt at høre..  for at du får lov til at føde hjemme.

Min lille Ejnar ligger ikke fast og har også fået for vane at vende sig noget rundt..

Var til vækst/vægt-scanning sidste mandag. Han blev scannet til at være 2800g og så lå den lille laban med hovedet ned igen..

Han havde vendt sig selv i weekenden. I torsdags lå han stadig med hovedet ned men stadig ikke fast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

creative

Hej Helle! hvor når er det nu du har termin ? her går vi bare og venter så det er til at få spat, jeg slæber min kæreste med på den ene gå tur efter den anden i håb om at det vil sætte ligt skup i hende.  jeg har hørt at Amra har født en pige de troet jo ellers de skulle have en dreng så farmand hade vist fået travlt med at købe pige tøj. Har jeg set frederikke hun virker til at have det rigtig godt 

Anmeld

29. marts 2010

Helle Laubuch

Hun er da en lille stædig én hva.. Hun må ha det godt inde i mors mave.

Jeg har termin d 11. April så der er tid nok til at han kan sætte sig ordenligt fast..

Det må godt nok være mærkeligt at der kommer et andet køn ud end man forventer.

Vi så jo med sikkerhed at der er en lille dreng jeg holder på sidst vi var til scanning for at se hvor stor han var.. Der var en fin pung (+sten) og lille tap..

Ses du med nogle af de andre piger fra fødselsforberedelse?

Jeg glæder mig ihvertfald til vi alle skal mødes igen med bebs'er

Anmeld

11. april 2010

tinaplys

Er der slet ikke sket noget hos nogle af jer endnu??

Anmeld

13. april 2010

creative

Gaia kom til verden i fredags kl. 16.07 en stor pige på 4200g og 55 cm lang. vi er lige kommet hjem fra svendborg igår da det desvære ikke lykkes at gemmenføre en hjemmefødsel da jeg åbne mig alt for langsomt hun er en fantastisk lille pige jeg slet ikke kan blive træt af at kigge på

glæder mig super meget til vi skal ses  

Anmeld

15. april 2010

tinaplys

Kæmpe stort tillykke med hende!! Hvor er det dejligt at høre.

Her venter vi også bare på, at der sker noget. Har termin imorgen men synes ikke rigtigt, der er tegn til noget, men det kan selvfølgelig hurtigt komme.

Anmeld

15. april 2010

creative

tinaplys skriver:

Kæmpe stort tillykke med hende!! Hvor er det dejligt at høre.

Her venter vi også bare på, at der sker noget. Har termin imorgen men synes ikke rigtigt, der er tegn til noget, men det kan selvfølgelig hurtigt komme.

spendne !!!!!!!! men for din egen skyld så lad vær at gå der hjemme bare og vente på at der sker nået, for så bliver man tosset i hoved, jeg var ved at gå helt op i limningen. ved du om du har åbne dig ligt ?

Anmeld

15. april 2010

tinaplys

Nej det synes jeg ikke, jeg har fornemmelsen af, at jeg er. Men plukveerne bliver kraftigere og kraftigere. Vi har ikke været gode til at forberede på forhånd, så jeg bruger min tid på at få de sidste ting på plads til værelset m.m. Jeg kan heldigvis også ride lidt endnu, så det er dejligt, så føles ventetiden ikke så lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.