Fødselsforberedelse i Nyborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.393 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

creative

Hej tøser tak for endnu en hyggelig eftermidag, hvor var det fantastisk at se Frederikkes lille søn, var så glad for at høre at den fødsel ikke havde taget modet fra hende, det er stadig mærkeligt at tænke på at det snart bliver min tur til at se min datter 

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Helle Laubuch

Hej Mette

Så fik jeg også oprettet en profil herinde.

Jeg havde ikke hørt om denne side før i dag.

Selv tak for i dag, skønt at se den lille purk. Det bliver fint når vi alle har baby med..

Nu må vi se om de andre piger kommer ind og finder os herinde..

Vi ses på mandag.

Helle

Anmeld

22. februar 2010

tinaplys

Hej Med jer!

Jeg havde heller ikke set denne side før. Det er nu hyggeligt at kunne mødes i Cyberspace også :-)

Hilsen Tina

Anmeld

8. marts 2010

creative

hvor er det sur at vores mandages møder slutter, jeg har vendet mig helt til at glæde mig til at se jer om mandagen.

Hej Tina vi savnet dig i dag, håber det går godt, vi har fået hinandes tlf. nr. du kan sikkert få listen af din jm.

Anmeld

13. marts 2010

creative

jeg lovet jo endlig at skrive til jer hvorda vendingen gik i tirsdags, det lykkes desvære ikke så de vil prøve igen på tirsdag men jeg må indrømme at jeg ikke rigtig tro på at det lykkes. Syndes snart jeg har gjort alt for at få skup i hende, lagt is på maven, prøvet at ligge med en lampe så den lyste der hvor hendes hoved er, kravlet, ligget med hoved ned af og lars prøver at skuppe til hende hver gang jeg går forbi ham og hun har ennu ikke flytte sig en cm. 

vis det ikke lykkes lægen vil de moske allerede tirsdag sætte gang i veerne vis hun ligger godt nok til en sædfødsel og ellers bliver det kejsersnit langt fra den hjemme fødsel jeg hade drømt om men mærklig kan er jeg endlig ret ok med det hele indtil vider

håber det går godt med jer og glæder mig til at se jeg igen med de små, det var først i morges at det virklig gik op for mig at jeg snart skal se min datter

Anmeld

22. marts 2010

Helle Laubuch

creative skriver:

jeg lovet jo endlig at skrive til jer hvorda vendingen gik i tirsdags, det lykkes desvære ikke så de vil prøve igen på tirsdag men jeg må indrømme at jeg ikke rigtig tro på at det lykkes. Syndes snart jeg har gjort alt for at få skup i hende, lagt is på maven, prøvet at ligge med en lampe så den lyste der hvor hendes hoved er, kravlet, ligget med hoved ned af og lars prøver at skuppe til hende hver gang jeg går forbi ham og hun har ennu ikke flytte sig en cm. 

vis det ikke lykkes lægen vil de moske allerede tirsdag sætte gang i veerne vis hun ligger godt nok til en sædfødsel og ellers bliver det kejsersnit langt fra den hjemme fødsel jeg hade drømt om men mærklig kan er jeg endlig ret ok med det hele indtil vider

håber det går godt med jer og glæder mig til at se jeg igen med de små, det var først i morges at det virklig gik op for mig at jeg snart skal se min datter

Er der sket noget??

Har i fået jeres lille pige ud?

Anmeld

23. marts 2010

creative

den siste vendning lykkes og har lige fået af vide at lotte jm. at hun nu ligger med hoved fast  så nu er det bare at vendt på hende , hvordan går det med dig og maven  ? er du også ved at være utålmodig ? 

Anmeld

23. marts 2010

tinaplys

Ej hvor er det godt at høre Mette. Får du så lov til at føde hjemme alligevel?

mvh Tina

Anmeld

23. marts 2010

creative

ja vis jeg ikke går 14 dage over tiden, fødekaret står allerede klar her hjemme så jeg håber virklig at hun snart har lyst til at kigge ud til os, jeg prøver at gå nongen lange turer for at moske på den måde sætte ligt skub i tingne og i det her forårsverjr er det jo fantastisk. Hvordan går det med dig, har du stadig en super nem graviditet ? jeg glæder mig rigtig meget til vi alle sammen skal mødes igen 

Anmeld

23. marts 2010

tinaplys

Hvor er det altså godt at høre, at det hele kan lade sig gøre alligevel. Så er ventetiden bare lidt lang  

Jeg har det stadig super. Er gået på barsel og prøver nu på at finde ud af, hvad man egentligt skal have af tøj og sådan noget. Synes det er meget svært :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.