Der er noget der bibber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.708 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

Lise

Der er noget der bibber i min stue :S

Sidder og studerer flittigt i spisestuen, som støder op til stuen, og hele dagen har der med jævne mellemrum været et BIB!!! Bare et enkelt bib, og så går der 10-15 min før det næste BIB! Hvis vi havde en røgalarm derinde, så ville jeg tro det var den, men det har vi ikke... Jeg har ledt og ledt om der alligevel skulle gemme sig en røgalarm et sted, men kan altså ikke finde én. Hvad kan det så være der bibber højt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

ivfmarie

Har I en "vejrstation" fra OBH? Sådan én har vi, og Freja kan finde ud af at få den til at bippe - men vi kan ikke finde ud at få den til at lade være. Den kan noget med at bippe ved et bestemt kl.slet eller en bestemt temperatur.
Eller måske er der et eller andet apparatur der trænger til batterifornyelse?

Eller en sidste mulighed: Har du tinitus?

Marie, der burde mikroskopere, men der er jo noget der bipper i Lises stue!?

Anmeld

19. maj 2008

Loggidut

alarm til bilnøgler....eller scooter...sådan en der hænger sammen med nøglerne...sådan en var engang ved at drive mig til vandvid...har i sådan en?

hvis de er ved at gå tør for strøm...så bibber de åndsvagt...eller røgalarm, eller babyalarm...???

Anmeld

19. maj 2008

Loggidut

hov glem den med røg8Dalarmen

Anmeld

19. maj 2008

Lise

HA!!! Nu har jeg fundet to mulige syndere...den ene ligger nu på min venstre side og den anden på den højre side. Så må vi bare vente og se hvem af dem der bibber på et tidspunkt (hmmm, hvad nu hvis det så bibber inde fra stuen igen?)

NÅ! Vejrstation - tænkte: jaarmen, sådan en har vi da vist et sted. Ledte i sådan en stor skål (med rod) der står på et unavngivet møbel - og så lå der en røgalarm :-o Havde jo allerede kigget i rodeskålen, og der var den der ikke... hmm, nå men fandt også vejrstationen - og nu sidder jeg altså bare og venter på at en af dem giver lyd fra sig.

Tak for det! :D Jeg melder ud når én af dem giver lyd fra sig så vi kan få løst dette mysterium.

Anmeld

19. maj 2008

Piaa

En mobil der er ved at løbe tør for strøm !!! Køleskab eller fryser der ikke er lukket!!! Tøretømler, vaskemaskine eller opvaskemaskinen !!! Det er hvad vi lige har der bibber.:-o

Anmeld

19. maj 2008

Tut

Hvilken en var det så der bippede? :D

Anmeld

19. maj 2008

Lise

Jeg sidder stadig og venter - nu er der selvfølgelg ikke nogen der gider at bibbe...

Bib NUUUUUUUuuuuuUUUUUUU 8D

Ps: ja, jeg har vist lidt tinitus, men det plejer ikke at sige sådan - måske det har steppet up et level? Vi har hverken alarmer til bilnøgler eller scootere her i huset, men nogle gange ville det være nyttigt. Babyalarmen siger ikke sådan - og så er den også helt opladet. Mobilen siger heller ikke sådan. Køleskab og fryser bibber anderledes, og tørretumbler, vaskemaskine og opvaskemaskine er ikke igang for en gangs skyld... :)

Anmeld

19. maj 2008

ivfmarie

biiiiiiiiip!

hva´så?

Anmeld

19. maj 2008

Lise

Ja, det var naturligvis røgalarmen...det var jo også udgangspunktet, men kunne jo ikke finde den. Men den har altså endnu ikke bibbet af sig selv efter jeg har fundet den - måske den lider af præstationsangst?

Nåmen man kan jo trykke på en knap for at teste den - så det gjorde jeg mens jeg sad med hovedet helt nede i den. Hvis ikke det ringede for mine stakkels ører før, så gør det i hvert fald nu 8( Men jeg tror nok at det var det samme bib - det er bare rarere når det bibber et par meter væk og ikke direkte ind i øret.

Hold da kæft - så blev kl halv fire. Chok! Nu skal der hentes barn. Tiden flyver når man sidder med snuden godt begravet i de spændende bøger sådan en dag som idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.