Loggidut skriver:
Trold jeg er bange for du har fat i en af de lidt dårligere gavekøbere...og måske tænker hun sig ikke om.
jeg kan ihvertfald ikke tro hun på nogen måder gør det for at gøre dig vred...
mit motto: nu mere du rører ved lort....i kender det vist efterhånden, og her har du fat i noget du ikke kan lave om på...åbenbart.
men lad være med at følge hendes eksembel og blive lowlife p.g.a. hende.
Så længe du ved hvad du selv står for...og stoler på det er det rigtige.
Jeg forstår godt pointen i det du siger... Men har bare lyst til at gøre nøjagtig det samme for at vise hvor skuffet man bliver...
Ved ikke om det har noget at gøre med at jeg ikke altid er perlevenner med min bror og svigerinde... Vi røg i totterne på hinanden lige efter jul, fordi jeg havde været lidt stresset (meget stresset) juledag, over deres krop umulige datter (pigen har ikke for 5 meter opdragelse), så de blev sur over at jeg havde ødelagt deres jul
...
Laura er normalt rigtig god til at sidde pænt ved bordet og spise, hvis jeg siger nej hører hun somregel efter... Deres datter har ingen bordskik, hun er flabet nok til at komme og spise af MIN tallerken osv, og forældrene er lige glade... Og ja min datter følger jo trop, for hun tror jo at når Amy må, så må hun også osv...
Men må nok hellere være voksen...
Anmeld