Er skuffet over min bror og svigerinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Loggidut

Trold jeg er bange for du har fat i en af de lidt dårligere gavekøbere...og måske tænker hun sig ikke om.

jeg kan ihvertfald ikke tro hun på nogen måder gør det for at gøre dig vred...

mit motto: nu mere du rører ved lort....i kender det vist efterhånden, og her har du fat i noget du ikke kan lave om på...åbenbart.

men lad være med at følge hendes eksembel og blive lowlife p.g.a. hende.

Så længe du ved hvad du selv står for...og stoler på det er det rigtige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

BK

Kaufie skriver:

Aj, jeg forstår godt din skuffelse.....

Hvis jeg køber noget jeg ikke aner om folk gider have, så sørger jeg for det kan byttes.

Jeg synes det er kedeligt at skulle udlevere min egen ønskeseddel - og forventer ikke store flotte gaver. Men det gør mig glad, hvis jeg så får gaver, der viser, at giveren har brugt lidt tid på at overveje hvem jeg er - og ikke lugter af "den her parfume er ikke brugt, den kan vi da lige tage med til XX"

Men jeg ville ikke give tilbage af samme skuffe.

Nej må nok hellere være voksen og opføre mig pænt... Jeg forventer skam heller ikke store dyre gaver...

Havde faktisk gjort mig den ulejlighed at lave en ønskeseddel... De spurgte bare aldrig efter den... 

Ønskede mig ting til Grand Cru Glasserien, og mener at 6 vandglas koster 150 kr, så det er jo ikke voldsomt dyrt synes jeg...

Men det er nemlig den med at overveje hvem man giver gaven, og om det er noget de kan bruge... Det lyser så langt ud (af gaven) at det ikke var noget de gad bruge tid på...

Anmeld

21. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

Trold jeg er bange for du har fat i en af de lidt dårligere gavekøbere...og måske tænker hun sig ikke om.

jeg kan ihvertfald ikke tro hun på nogen måder gør det for at gøre dig vred...

mit motto: nu mere du rører ved lort....i kender det vist efterhånden, og her har du fat i noget du ikke kan lave om på...åbenbart.

men lad være med at følge hendes eksembel og blive lowlife p.g.a. hende.

Så længe du ved hvad du selv står for...og stoler på det er det rigtige.

Jeg forstår godt pointen i det du siger... Men har bare lyst til at gøre nøjagtig det samme for at vise hvor skuffet man bliver...

Ved ikke om det har noget at gøre med at jeg ikke altid er perlevenner med min bror og svigerinde... Vi røg i totterne på hinanden lige efter jul, fordi jeg havde været lidt stresset (meget stresset) juledag, over deres krop umulige datter (pigen har ikke for 5 meter opdragelse), så de blev sur over at jeg havde ødelagt deres jul ...

Laura er normalt rigtig god til at sidde pænt ved bordet og spise, hvis jeg siger nej hører hun somregel efter... Deres datter har ingen bordskik, hun er flabet nok til at komme og spise af MIN tallerken osv, og forældrene er lige glade... Og ja min datter følger jo trop, for hun tror jo at når Amy må, så må hun også osv...

Men må nok hellere være voksen...

Anmeld

21. februar 2010

Susan1978

Der stikker vist noget dybere her en bare en lortegave.... Mon ikke damen bare generalt ikke er så vellidt af dig? skud dog de gaver et stykke og vær glad for du har familie som tænker på dig og forhåbentlig er glad for at være sammen med din famile og dine børn. Der findes så mange som ik har ret meget familie, som ville værdsætte hvilken som helst gave.

Anmeld

21. februar 2010

Susan1978

Undskyld mine tastefejl, sidder med iphonen . :0)

Anmeld

21. februar 2010

BK

Susan1978 skriver:

Der stikker vist noget dybere her en bare en lortegave.... Mon ikke damen bare generalt ikke er så vellidt af dig? skud dog de gaver et stykke og vær glad for du har familie som tænker på dig og forhåbentlig er glad for at være sammen med din famile og dine børn. Der findes så mange som ik har ret meget familie, som ville værdsætte hvilken som helst gave.

Det er hun nok ikke nej... Men det er en længere historie... For ja hun er selv skyld i at jeg ikke bryder mig om hende, ja jeg acceptere hende og prøver på at behandle hende og hendes børn pænt...

Anmeld

21. februar 2010

Susan1978

Godt du acceptere hende, også lad det blive derved, jeg tror hvis du køber en "skodgave" til hende ender i ud i noget rod. Sælg parfumen på nettet og køb noget du gerne vil ha i stedet.

Anmeld

21. februar 2010

BK

Susan1978 skriver:

Godt du acceptere hende, også lad det blive derved, jeg tror hvis du køber en "skodgave" til hende ender i ud i noget rod. Sælg parfumen på nettet og køb noget du gerne vil ha i stedet.

Det ender somregel altid dårligt uanset hvad jeg gør... For ja kender jeg min bror og svigerinde ret så er de flippet over et eller andet jeg skulle have sagt eller gjort inden vi når sommerferien... 

Sidste gang de flippede var lige efter jul, fordi jeg spurgte til en ekstra auto jeg mente de havde, som jeg ville have lånt... Men jeg blev i en meget bestemt/sur tone belært om at det var altså ikke en autostol, men et autosæde (uden seler) de havde stående og at Amy brugte deres autostol... Så skrev jeg at det måtte han undskylde jeg havde misforstået, og at han bare skulle glemme jeg havde spurgt... Så skal jeg da ellers lige love for at jeg fik så hatten passede...

Men jo finder mig i meget fra deres side af... Dengang jeg blev gravid med Benjamin og jeg fortalte det, spurgte min svigerinde hvor langt jeg var henne, 6½ uge svarede jeg for det jo var det jeg var... Så sagde hun resolut, nå ikke længere så kan du jo nå at tabe det endnu ... Og nej ordet tillykke blev ikke nævnt, heller ikke efter... Nøj hvor blev jeg gal og ked af det, men jeg sagde ingen ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.