hmmm....hun gør det ikke for at drille dig...det er sikkert!
Min svigermor aner ikke hvad hun skal købe til mig, så det ender som regel ud i at hun køber parfume/ deo, og gerne nogle dufte som ikke lige er mig...
Jeg mangler ikke noget, og her derfor aldrig haft nogle konkrete ønsker, og så står man i den der trælse situation, som gavekøber, og så ender jeg med at få...ja noget jeg ikke rigtigt bruger.
Jeg bliver som udgangspunkt faktisk altid glad for gaven, fordi jeg aldrig rigtig kender duften, men det ender med at jeg 1 år efter giver det til min veninde, som elsker det...
Nej trold, livet er for kort til surhed, tag mod det, og sig tak, hvis på forhånd du ved det ikke kan byttes, damen aner jo ikke hvad hun skal gøre med en gave til dig.
Måske er det en rigtig god ide at give hende en udførlig ønskeliste næste gang, så hjælper d hende, med at hjælpe dig selv...
kan du se pointen...ellers trænger du godt nok til briller, fnis.
BTW, så brugte jeg Sensi som parfume...og den er udgået fra markedet...det er da noget der kan pisse mig af...
se her har du en rigtig svær situation, hæ hæ.
Forresten så er de der Panduro armbånd mega fede, jeg tror jeg vil til at ønske mig sådan et!