Er skuffet over min bror og svigerinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.240 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

BK

For at begynde næsten fra starten, så starter vi ved juletid...

Jeg har et Pandora Armbånd som jeg har fået af min mand... Så i julegave vælger min bror og svigerinde (uden at spørge hvad jeg ønsker mig) at give mig et vedhæng til dette armbånd... Fair nok, bortset fra at de vælger at købe noget der hedder CharlotCharms, og nogen led til et eller andet armbånd, men de passer IKKE på et Pandora Armbånd...

Nu har jeg så lige haft fødselsdagsgæster både i går og i dag... De var i går... De har igen valgt ikke at spørge hvad jeg ønsker mig, og købt gaven i Holland (så nej den kan IKKE byttes), og så har de ved gud købt en Vanderbilt Eou De Toilette (staves??)... Vel og mærke vel vidende at sådan noget bruger jeg ikke, og har sjældent gjort... Har jeg endelig en liggende ryger den gerne ud efter 2 år og somregel ubrugt...

Nu ved jeg at vi skal til Hendes fødselsdag om 1 måned, og ja jeg overvejer virkelig at finde noget hun IKKE kan bruge, gerne i Tyskland så det ikke kan byttes...

Til jul havde vi købt 5 sylteglas (henkogningsglas) for hun sylter mange rødbeder hvert år... og har aldrig spande og krukker nok...

Er bare så skuffet over at de vælger (igen) at købe noget jeg ikke kan bruge...

Hvad ville i gøre, vær "barnlige" og gør gengæld, eller være "voksen" og købe noget madammen kan bruge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Kristina V

Må nok indrømme ingen af delene.. Men det er mere fordi at sådan noge ikke kan gøre mig så sur..

Men hvis jeg endelig ville jeg aldrig "synke" ned på andre niveau og være sådan. Så er man jo lige vidt...

/ Kristina- som ELSKER gaver...

Anmeld

21. februar 2010

BK

Kristina V skriver:

Må nok indrømme ingen af delene.. Men det er mere fordi at sådan noge ikke kan gøre mig så sur..

Men hvis jeg endelig ville jeg aldrig "synke" ned på andre niveau og være sådan. Så er man jo lige vidt...

/ Kristina- som ELSKER gaver...

Ville du virkelig være ovenud lykkelig for at få en parfume du ved du ikke bruger???

Anmeld

21. februar 2010

Kristina V

Klock skriver:

Ville du virkelig være ovenud lykkelig for at få en parfume du ved du ikke bruger???

Siger ikke jeg vil være lykkelig, men det kan bare ikke gøre mig så sur, at jeg vil overveje at købe noget "bras" til dem..

Ville bare sige pænt tak ( som når min mormor med kommer med den GRIMMESTE strik trøje) smile, og gemme den væk når de er smuttet...

elsker personligt selv at blive overrasket med gaver, og give andre gaver hvor man kan se de bare bliver så glade, om det så er store, små, hjemmelavet eller andet.. Men ikke alle er sådan, så derfor ville de bare ikke kunne gøre mig irriteret..

Anmeld

21. februar 2010

BK

Det er jo så sådan du har det... Jeg har den holdning at hvis de ikke gider give mig noget jeg kan bruge, ja så behøver de ikke købe noget til mig... Så vil jeg hellere være fri...

Anmeld

21. februar 2010

Anja

Det var ikke noget, jeg kunne blive hverken sur eller skuffet over. Jeg ville bare pænt sige tak og så er det vel egentligt ligegyldigt om gaven er noget man bruger eller ej. Hvis man ikke bruger det, så nævner man bare ikke gaven igen  (har mange gange smidt noget ubrugt ud fordi jeg ikke kunne bruge det)

Jeg ville i al fald ikke købe en dårlig gave for at gøre gengæld.

Mht armbåndet, så har de vel ment det godt og bare fået købt vedhæng til det forkerte ...... ?

Anmeld

21. februar 2010

BK

Anja skriver:

Det var ikke noget, jeg kunne blive hverken sur eller skuffet over. Jeg ville bare pænt sige tak og så er det vel egentligt ligegyldigt om gaven er noget man bruger eller ej. Hvis man ikke bruger det, så nævner man bare ikke gaven igen  (har mange gange smidt noget ubrugt ud fordi jeg ikke kunne bruge det)

Jeg ville i al fald ikke købe en dårlig gave for at gøre gengæld.

Mht armbåndet, så har de vel ment det godt og bare fået købt vedhæng til det forkerte ...... ?

Mht. til armbåndet så er det med vilje de købte et der ikke passede, for de sagde nemlig selv at det er ikke et pandora, men det kan godt gå på for det er nemlig større end pandora... og ja prisen er den samme...

Anmeld

21. februar 2010

Kaufie

Aj, jeg forstår godt din skuffelse.....

Hvis jeg køber noget jeg ikke aner om folk gider have, så sørger jeg for det kan byttes.

Jeg synes det er kedeligt at skulle udlevere min egen ønskeseddel - og forventer ikke store flotte gaver. Men det gør mig glad, hvis jeg så får gaver, der viser, at giveren har brugt lidt tid på at overveje hvem jeg er - og ikke lugter af "den her parfume er ikke brugt, den kan vi da lige tage med til XX"

Men jeg ville ikke give tilbage af samme skuffe.

Anmeld

21. februar 2010

Loggidut

hmmm....hun gør det ikke for at drille dig...det er sikkert!

Min svigermor aner ikke hvad hun skal købe til mig, så det ender som regel ud i at hun køber parfume/ deo, og gerne nogle dufte som ikke lige er mig...

Jeg mangler ikke noget, og her derfor aldrig haft nogle konkrete ønsker, og så står man i den der trælse situation, som gavekøber, og så ender jeg med at få...ja noget jeg ikke rigtigt bruger.

Jeg bliver som udgangspunkt faktisk altid glad for gaven, fordi jeg aldrig rigtig kender duften, men det ender med at jeg 1 år efter giver det til min veninde, som elsker det...

Nej trold, livet er for kort til surhed, tag mod det, og sig tak, hvis på forhånd du ved det ikke kan byttes, damen aner jo ikke hvad hun skal gøre med en gave til dig.

Måske er det en rigtig god ide at give hende en udførlig ønskeliste næste gang, så hjælper d hende, med at hjælpe dig selv...

kan du se pointen...ellers trænger du godt nok til briller, fnis.

BTW, så brugte jeg Sensi som parfume...og den er udgået fra markedet...det er da noget der kan pisse mig af...

se her har du en rigtig svær situation, hæ hæ.

Forresten så er de der Panduro armbånd mega fede, jeg tror jeg vil til at ønske mig sådan et!

Anmeld

21. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

hmmm....hun gør det ikke for at drille dig...det er sikkert!

Min svigermor aner ikke hvad hun skal købe til mig, så det ender som regel ud i at hun køber parfume/ deo, og gerne nogle dufte som ikke lige er mig...

Jeg mangler ikke noget, og her derfor aldrig haft nogle konkrete ønsker, og så står man i den der trælse situation, som gavekøber, og så ender jeg med at få...ja noget jeg ikke rigtigt bruger.

Jeg bliver som udgangspunkt faktisk altid glad for gaven, fordi jeg aldrig rigtig kender duften, men det ender med at jeg 1 år efter giver det til min veninde, som elsker det...

Nej trold, livet er for kort til surhed, tag mod det, og sig tak, hvis på forhånd du ved det ikke kan byttes, damen aner jo ikke hvad hun skal gøre med en gave til dig.

Måske er det en rigtig god ide at give hende en udførlig ønskeliste næste gang, så hjælper d hende, med at hjælpe dig selv...

kan du se pointen...ellers trænger du godt nok til briller, fnis.

BTW, så brugte jeg Sensi som parfume...og den er udgået fra markedet...det er da noget der kan pisse mig af...

se her har du en rigtig svær situation, hæ hæ.

Forresten så er de der Panduro armbånd mega fede, jeg tror jeg vil til at ønske mig sådan et!

Jeg bruger Sanex Roll-on, og har aldrig brugt andet... hænder at jeg køber og bruger en alm. armspray men en eu de toillette nej...

Jeg havde skam en ønske liste, computer skrevet og fyldte et helt A4 ark, havde hun spurgt havde hun fået den... Men hun spørger ikke engang... Havde jeg sagt at det må du finde på ja så havde jeg accepteret hvad jeg havde fået...

Sagen er DAMEN spørg ikke engang efter hvad jeg ønsker mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.