Majastina skriver:
Jeg er sat til den 22. marts, så to uger præcis i dag, men det gør jo ikke noget om hun kommer lidt før 
Jeg havde også manden med til rundvisningen, og det var faktisk rart at se stedet, det fik jeg meget ud af, meget mere end det der fødselsforberedelse, har du været til det?
De er rigtig søde derinde, jeg har kun været derinde en gang udover rundvisningen, så har selvfølgelig ikke mødt så mange af dem.
Uh den 22 marts
det er jo lige om lidt. Det bliver bare spændende, håber at du får en rigtig god fødsel.
Hvem ved måske vi kommer i samme mødregruppe, når vi ligger så tæt på hinandens terminer. Ved Ik helt hvordan det forgår her I Viborg med mødregrupper. Er tilflytter fra Fynsland
Ja jeg var til både klar til barn og klar til fødsel. Synes klar til barn var spild af tid, fik ikke rigtig noget ud af det, ihvert fald ikke noget nyt.
Klar til fødsel, synes jeg var ok. Men ikke fordi jeg fik ny info, men mere fordi jeg fik bekræftet min viden.
Det kan jeg jo godt lide
Synes det var rart at høre hvordan de gjorde det på Viborg sygehus, nu hvor jeg næsten har læst samtlige af viborg biblioteks bøger for gravide om fødsle osv.
vil bare gerne være så godt forberedt som muligt
hvilket jo nok bare er en illusion. Tror det er svært at forberede sig 100% til at skulle igennem fødslen og det der kommer bagefter
Jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal til rundvisningen. Rart at høre at I fik meget ud af det.
Anmeld