arrrrrrrrhhhhhh.....WHAT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Grynt

Loggidut skriver:

opdatering følger...

aj jeg føler mig nederen...det her er jo det jeg har grinet over så mange gange før...altså når andre har vasket deres telefoner...

og nu ligger svinet bare derinde og drøner ubamhjertelig rundt...og jeg er sikker på jeg kan høre min vaskemaskine grine af mig.

ja ja...der kommer en opdatering om ca. 2 timer...før kommer den jo nok ikke ud!

så får du da rene linjer

Sloggi, du er ikke den eneste der har fået vasket mobilen ej heller den sidste (desværre).

Her udskifter jeg reglmæssigt mobilen da den enten er landet i vakemaskinen eller i Frejas mund  (lære det sgu nok aldrig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

bette

HHAHA bittet du har smidt der derind..

meen jeg skulle nødig snakke.. har selv tabt min mobil i lokummet engang fordi jeg absolut skulle have den i buksekanten.. så trak jeg ned i bukserne og vupti i lokummet den røg.. men heldivis overlevede den.. (og jeg havde heldigvis ikke lagt en neger først)

Anmeld

21. februar 2010

Nadi

LOL!! For satan da Slogs, det er lidt af en gyser at vente på den vask bliver færdig hva?!

Altså jeg tabte engang min mobil i toilettet og den var klar efter en tur på radiatoren, og man har da lov til at håbe

Anmeld

23. februar 2010

Loggidut

it´s alive....IT´S ALIVE......

og dog...den ånder og lever, men på sin helt egen måde...trykker jeg tallet 2, skriver den 28, i min pinkode indgår et tal, som den pludselig ikke ville registrere, den tænder og slukker som det passer sig...og jeg vovede at bruge den på job i går...lol

man kan ikke snakke i den, ihvertfald kan folk ikke høre en disse...ja den har godt nok haft nogle følgeproblemer...

men den kan da tændes...

sloggi, nu med et gammelt svin af en telefon i lommen

Anmeld

23. februar 2010

Helle30

Det er surt show Sloggi. Jeg vaskede også min mobil på 40 grader engang. 1 time og 43 min. tager den vask. Nu har jeg en ny mobil.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.