arrrrrrrrhhhhhh.....WHAT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Loggidut

Jeg er ved at vaske min mobil....i vaskemaskinen....har jeg lige opdaget....

Shit....det kan man sgu da ikke, og jeg kan ikke få den ud....?

tror nok lige den skal på radiatoren, og have en del bønner om total overlevelse...

ÆV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Siber

Sloggi for fan. Jeg håber at den overlever

Knus Siber

Anmeld

21. februar 2010

Loggidut

Siber skriver:

Sloggi for fan. Jeg håber at den overlever

Knus Siber

opdatering følger...

aj jeg føler mig nederen...det her er jo det jeg har grinet over så mange gange før...altså når andre har vasket deres telefoner...

og nu ligger svinet bare derinde og drøner ubamhjertelig rundt...og jeg er sikker på jeg kan høre min vaskemaskine grine af mig.

ja ja...der kommer en opdatering om ca. 2 timer...før kommer den jo nok ikke ud!

Anmeld

21. februar 2010

Kaufie

Jeg tror godt du kan lave den her til din mobillos:

Anmeld

21. februar 2010

BK

Manden siger at hvis du har stoppet skyllemiddel i så kan du godt opgive at den overlever... Da det åbenbart danner noget statisk elektrisitet... og så mener han at det lægger sig som en belægning oven på komponenterne...

Men jeg håber det bedste

Anmeld

21. februar 2010

Loggidut

Klock skriver:

Manden siger at hvis du har stoppet skyllemiddel i så kan du godt opgive at den overlever... Da det åbenbart danner noget statisk elektrisitet... og så mener han at det lægger sig som en belægning oven på komponenterne...

Men jeg håber det bedste

og jeg er bange for han har fuldstændig ret...men lad os se, det er en arbejdstelefon, som er direkte slag og våd modstandsdygtig...man kan håbe...

lige nu slynger den på 1600 omdrejninger....arrrrrrg....håber satme ikke nogen ringer lige nu...for så får de sig en ordentlig slyngtur!

Anmeld

21. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

og jeg er bange for han har fuldstændig ret...men lad os se, det er en arbejdstelefon, som er direkte slag og våd modstandsdygtig...man kan håbe...

lige nu slynger den på 1600 omdrejninger....arrrrrrg....håber satme ikke nogen ringer lige nu...for så får de sig en ordentlig slyngtur!

Er altså bange for at det ikke tæller at stoppe den i vaskemaskinen, det er vist mere hvis man taber den i en spand vand, og fisker den ud med det samme...

Anmeld

21. februar 2010

Anja

Altså det nummer har jeg gjort TO gange med mandens mobil og den overlevede fint begge gange   - den ene gang var det en kogevask MED forvask

Anmeld

21. februar 2010

Loggidut

Anja skriver:

Altså det nummer har jeg gjort TO gange med mandens mobil og den overlevede fint begge gange   - den ene gang var det en kogevask MED forvask

satme en kvalli-telefon sån en vil a ha!

nu ligger den og tørre på radiatoren, og så må vi jo se om dyret har holdt, tør ikke tænde den før jeg ved den er 100% tør

Anmeld

21. februar 2010

Anja

Loggidut skriver:

satme en kvalli-telefon sån en vil a ha!

nu ligger den og tørre på radiatoren, og så må vi jo se om dyret har holdt, tør ikke tænde den før jeg ved den er 100% tør

Nu jeg tænker over det, så kommer jeg i tanke om, at anden gang det skete var den også i tumbleren  

Det var først da manden ikke kunne finde sin tlf og vi talte om, hvornår han sidst havde haft den at han huskede at den måtte ligge i hans arbejdsbukser  - som var vasket og tumblet ! Den var stadig tændt og virkede fint. Sony Ericson !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.