Nogen der er alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2010

Vingummien

Clement09 skriver:

Nogen der bor alene som er på su og har et barn? bare fordi jeg skal snart starte på udd. og der får jeg su.. men aner ikke hva jeg kan regne med at få ??

Min veninde får omkring 12000 udbetalt, hun har så også taget lånet man kan få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Clement09

qp skriver:

Nu har hun jo barnet og skal starte på en uddannelse og vil derfor gerne vide hvad hun har ret til

Og mht de 12 mdrs barsel efter fødsel så kan du vælge 6 mdr med dobbelt su eller 12 mdr med enkelt su - men det er jo ikke just relavent i hendes tilfælde, ville bare lige sige at det ik er helt korrekt, det du skriver.

tak for jeres svar.. hjalp meget.. dejligt lige og høre lidt om su.. men har hørt man skal søge på internettet om su, er det rigtigt??

Anmeld

21. februar 2010

wamse

Clement09 skriver:

tak for jeres svar.. hjalp meget.. dejligt lige og høre lidt om su.. men har hørt man skal søge på internettet om su, er det rigtigt??

ja du søger på deres hjemmeside.

www.su.dk

Anmeld

21. februar 2010

Clement09

wamse skriver:

ja du søger på deres hjemmeside.

www.su.dk

okay tak

Anmeld

22. februar 2010

qp

Clement09 skriver:

når du bliver optaget på dit studie får du et papir som guider dig igennem hvordan du søger su online

Anmeld

23. februar 2010

Clement09

qp skriver:

når du bliver optaget på dit studie får du et papir som guider dig igennem hvordan du søger su online

Tak for en dejlig hjælp Det vil jeg gøre så når jeg modtager brevet

Anmeld

23. februar 2010

qp

Clement09 skriver:

Tak for en dejlig hjælp Det vil jeg gøre så når jeg modtager brevet

Jep Det skal du slet ikke bekymre dig om, du kan jo alligevel ikke søge SU før du er blevet optaget på studiet. Og samtidig med optagelsespapirerne følger der også et papir med omkring SU ansøgning

Anmeld

24. februar 2010

Clement09

qp skriver:

Jep Det skal du slet ikke bekymre dig om, du kan jo alligevel ikke søge SU før du er blevet optaget på studiet. Og samtidig med optagelsespapirerne følger der også et papir med omkring SU ansøgning

nej det selvfølgelig rigtigt.. Okay, troede nemlig de papirer fuglte med det papir man skal udfulde det ansøgning papir.. Men det gjorde de ikke.. heh(: .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.