dårlig dårlig dp-start..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

Sille

I fredags da jeg hentede freja i dp var hun jo helt opløst i gråd... hun var så træt. Idag blev dp og mig enige om at hun skulle prøve at lægge freja til at sove.. men allerede efter en time ringede hun til mig og sagde at freja græd og græd og ikke ville sove og var så ked.. Så jeg skyndte mig at hente hende... Skulle have været i legestue i morgen men holder hende hjemme så hun ikke skal blive yderligere stresset... Hvor er jeg dog glad for at jeg først skal starte job den 2.juni, så jeg ikke kun har en uge til at køre hende ind.. Men hvor er det dog hårdt. Havde sådan håbet at hun havde kunne få hende til at sove. For hun er glad nok for hendes dp'er og er glad når hun kommer og når de leger derhjemme og er på tur. -sille...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

bette

ahh hvor surt altså..
men der er jo nok ik så meget at gøre andet end at blive ved med at prøve..
og så at hun putter hende før hun er overtræt..
ved ikke om hun sover med noget særligt derhjemme..?
mikkel sover med en bamse.. så den tror jeg jeg vil give dp med i barnevognen når han skal sove, måske det bliver lidt nemmere for ham at falde i søvn...

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Åh hvor er det dog træls!!

Jeg er selv lige gået fra DP med tårerne trillende ned af kinderne (IGEN!!) fordi Stella er så ulykkelig når hun bliver afleveret.
(Der er dog intet lidt senere på dagen)

Min DP mor var lige ved at ringe til mig fordi hun ikke kunne trøste hende (Ikke fedt at vide!) men hun havde fundet hendes dyne i barnevognen og rullet hende ind i og satte hende i en højstol ved bordet mens hun så på de andre børn - og så var hun faldet til ro.

Men ved hvor hårdt du må have det!
Shit, hvorfor kan de ikke bare blive hjemme ved os, de stakkels unger.

Der er jo desværre ingen vej udenom - Godt du har lidt tid endnu til at få hende kørt ind i!

Anmeld

19. maj 2008

Plysbjørnen

Puha, det er ikke sjovt når det er sådan... Jeg har ikke nogen gode råd, for Laura er endnu ikke startet i DP skal hun først d. 9 juni skal vi starte indkøring, puha det bliver hårdt...

Anmeld

19. maj 2008

Sille

hun har sin klud med som hun elsker.. men tror det vi gjorde galt var ikke at lægge hende i hendes egen barnevogn for det første... og så vil jeg tage en flaske mme med så hun kan give hende den i nødstilfælde.. Jeg er glad for at min dp'er ringer når hun er så ked for som du skriver tynen er det ikke fedt at få at vide at de har været utrøstelige... tror sgu vi har fået en god dp'er.. selvom hun sladrer om alle de andre forældre og børn.. gad vide hvad hun siger om os...:S

Anmeld

19. maj 2008

Kaufie

Øv, øv, øv - det er bare ikke sjovt. Og da slet ikke når man nu læser så mange beretninger om hvor nemt det ellers tit går når de skal starte i dp.

Men eftersom hun er glad for sin dpér og gerne vil lege der - så er det jo nok bare det uvante ved at skulle puttes af en fremmed og sove et nyt sted.

Det skal nok komme - så ja, det er dejligt I ikke skal køres ind på en uge, men derimod har tid til at tage den tid det nu tager for Freja at blive dus med alt det nye.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.