DP og læge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

Plysbjørnen

Så har jeg været til læge med Laura, hun har fået noget udslæt på benene og armene... Min rigtige læge mener at det er Laktulose intolerens (mælk) der er skyld i det... Okay fair nok... Så hun skal på mælkefri diet, vel hjemme igen sidder jeg og tænker hvad med MME, ringe til igen... Snakker med reserve lægen ham vi startede med at være inde ved, han mente det var nok at vi bare tog det almindelige mælk fra hende selv om der også er laktulose i hendes MME...

Så har vi fået tilbudt Dagplejeplads, vi kunne få en i Guderup (11 km væk) godt nok tæt på mandens arbejde men det hjælper jo ikke helt når han arbejder fra kl 6 om morgenen der har hun jo ikke lukket op endnu... Men det var enten den eller slet ingen, hm nå ja, så må jeg jo nøjes... For arbejde skal jeg jo...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 18+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Loggidut

aj...det er godt nok træls...hvordan ser det udslet ud? Tif har nemlig fået mega tørre ben og kinder, og jeg holder hende fra alm. mælk...dog har jeg ikke fjernet yoghurten endnu...men er heller ikke sikker på det er mælk hun ikke kan tåle!

og kan du ikke ringe til pladsanvisningen og forklar dem at det er skørt i skal køre i røven af hinanden 11 km. for at aflevere barn...det lyder skørt i mine ører...og da jeg ringede og forklarede dem hvorfor jeg måtte sige nej til 2 pladser var de nu mega søde...så kan du ikke forsøge at få en ny?

Anmeld

19. maj 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

aj...det er godt nok træls...hvordan ser det udslet ud? Tif har nemlig fået mega tørre ben og kinder, og jeg holder hende fra alm. mælk...dog har jeg ikke fjernet yoghurten endnu...men er heller ikke sikker på det er mælk hun ikke kan tåle!

og kan du ikke ringe til pladsanvisningen og forklar dem at det er skørt i skal køre i røven af hinanden 11 km. for at aflevere barn...det lyder skørt i mine ører...og da jeg ringede og forklarede dem hvorfor jeg måtte sige nej til 2 pladser var de nu mega søde...så kan du ikke forsøge at få en ny?

Det er nogle store røde plamager (staves?) i størelsen 25 øre og der over... Kombineret med lidt tørre ben og arme hun lider også af børneeksem i forvejen... Men det er nogen pletter der er kommet inden for den sidste uge, har aldrig set dem før...

Jo det kunne jeg godt, men jeg kunne ikke få andre pladser, så jeg ville jo nok
bare få afvide at må han møde senere på arbejde eller også undvære en dagplejeplads... Det sagde de nemlig til min svigerinde for hun fik også tilbudt en plads i guderup, der er var det bare ikke så tvungen nødvendig som ved mig, for hun går hjemme... Sagde pændt at det måtte vi jo nøjes med så... Men skal til møde med dem på fredag, også må vi se hvad de siger...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 18+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.