er der virkelig ikke flere der vil være med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2008

Lise

Tut skriver:

Er så træt, lå vågen fra 2:35 til kl. 5:20 i nat ...... ZZZZzzzzzzzzz

Åhhhh, kommer sgu lige i tanke om at jeg har sovet FAAAAANTASTISK i nat :)) Barn sov fra 19:45 til 5:45 og vågnede kun én sølle gang for at få sin natflaske - og jeg sov så godt, at faren måtte stå op og fodre ungen (ellers ikke noget der sker tit)... hihi, jeg har sgu sovet igennem i nat for første gang i laaaang tid..

Tuttelitut - du må sove godt!!!

Kh. Lise, for en gangs skyld næsten udhvilet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Marco2

Prøvede lige at være derinde. Men det er sgu da ikke sjovt. Mange runder jeg tegnede bleve annuleret fordi folk skrev jeg brugte tal og bogstaver hvilket jeg ikke gjorde. De nåede stort set at annullere inden jeg begyndte at tegne, og når det var deres tur skrev de fisse , perker og andre ukvemsord.... Latterligt...

AG - som ikke synes sketchmaster var sjovt... men synes idéen var skæg men ikke når folk ødelægger det...

Anmeld

19. maj 2008

Bamseboet :D

Marco2 skriver:

Prøvede lige at være derinde. Men det er sgu da ikke sjovt. Mange runder jeg tegnede bleve annuleret fordi folk skrev jeg brugte tal og bogstaver hvilket jeg ikke gjorde. De nåede stort set at annullere inden jeg begyndte at tegne, og når det var deres tur skrev de fisse , perker og andre ukvemsord.... Latterligt...

AG - som ikke synes sketchmaster var sjovt... men synes idéen var skæg men ikke når folk ødelægger det...

:( øv hvor er det syndt for dig, at du har fået en dårlig oplevelse, for det ER ret sjovt.... vi må finde et tidspunkt, hvor vi alle kan på :D

alle de der ord fisse , perker og andre ukvemsord det er nok bare fordi, at skolebørnene har indvaderet den gruppe ... de er SÅ belastende... men vi finder bare lige en tid og et rum... så er jeg sikker på at vi er mange der er med på at tegne og gætte....

(H) Helle

Anmeld

19. maj 2008

Helle30

Hvaaa Loggi. Hvorfor er du ikke at finde på top 10'erne? :P - Helle, der frygter at radiserne har fået haglskader

Anmeld

19. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Line - som har fået et nyt spil til Wii'en og det er herrefedt8D [/citat] Hvad er det for et spil?? [/citat] Guitar Heroes III - og jeg er bare sej (C)[/citat] aiii det har vi også til ps3. vi skal også ha rockstar når det kommer, jubiiiii

Anmeld

19. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] jeg kommer nok senere, skal snart på sygehuset har alle haft en go weekend.? min er lidt blandet..[/citat] Sygehuset? Er det mamografi'en? Skriv lige hvordan det er gået når du kommer hjem?[/citat] ja det var i dag, men ups jeg havde læst forkert på sedlen. så skal først afsted på onsdag er det blevet lavet om til... jeg troede jeg skulle til i horsens. men nej 20 min inden jeg skulle være der læser jeg at det er i vejle!! så måstte ringe og undskylde og lave ny tid. så kl 9 på onsdag i stedet for.lort og bedsterne var kommet og alt muligt. men så fik vi lige lidt kage og kaffe sammen og ungerne fik leget med dem alligevel:D

Anmeld

19. maj 2008

ka li ja

Helle30 skriver:

:P - Helle, der frygter at radiserne har fået haglskader

hagler det hos jer???
vores radisser har højest fået en lille smule vand

Anmeld

19. maj 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Hvaaa Loggi. Hvorfor er du ikke at finde på top 10'erne? :P - Helle, der frygter at radiserne har fået haglskader[/citat] hvor er du dog...og hvad hedder du derinde jeg vil da lige søge på dig...

Anmeld

19. maj 2008

Loggidut

jeg kan ikke finde dig....vræææææææ vræææææææ :'( Helle hvor er du......øv æv æv....

Anmeld

19. maj 2008

Helle30

Loggi! Har ikke meldt mig ind, men skulle da lige tjekke hi-score listerne under det dér tegneshow. Måske kigger jeg ind, men jeg er hammerdårlig til at undgå at blive hooked på sådan noget spil, så jeg venter lige til det bliver dårligt vejer igen.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.