Sur og skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

Øv, det har jeg ikke set... Den tror jeg da vist jeg skal ind og kigge i, den tråd

Jeg går rundt i en zombie tilstand af træthed, grøntsager, træning og alt for mange tanker om fertilitet... Man bliver sgu lidt småskør!!

Jeg tror bare jeg skal huske, at det jo ikke var lægen der gav os det dumme svar, men den yderst inkompetente lægesekretær - i hvert fald når det kommer til empati og kommunikation!

Jeg for os begge!

Jah...der står i hvert fald lidt om det videre forløb...

Ja - men måske han så lige kan nævne det for hans sekretær...

Ja, jeg har godt set at du er på slanke holdet, hvad er det for noget??...troede da ikke du skulle tabe dig?

Ja det er også en hel ny verden, den der fertilitetsverden - men der er de heldigvis rigtig søde og meget forstående...

Ja vi krydser stadig for håbet om 2010 børn til os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg sad i bussen, og jeg slog i sædet foran så det støvede!! Jeg var godt og grundigt arrig!!

Men nu er jeg lidt nede på jorden igen, efter at have tæsket afsled på en ro-maskine i eftermiddag. Så slog jeg da to fluer med ét smæk

Også god weekend til dig

P.s. Du kan jo se, hvor godt det går med at skære ned, ikk?

Altid en god ide at afreagere på noget - en boksebold, et busforsæde - same thing!!! Altid noget det ikke var en forbipasserende, det gik ud over, he he!!

Om ikke andet, så hjælper det da for at lægge det fra sig. Ellers går man hele weekenden med det. Desværre er det spildt energi at gå og være sur over noget man ikke kan ændre....men derfor bliver man sgu gal alligevel !!!! 

Knus 

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Jah...der står i hvert fald lidt om det videre forløb...

Ja - men måske han så lige kan nævne det for hans sekretær...

Ja, jeg har godt set at du er på slanke holdet, hvad er det for noget??...troede da ikke du skulle tabe dig?

Ja det er også en hel ny verden, den der fertilitetsverden - men der er de heldigvis rigtig søde og meget forstående...

Ja vi krydser stadig for håbet om 2010 børn til os...

Jo, jeg skal tabe mig en del faktisk... 12 kg helst... Men nu starter jeg med 5 gerne 8... De Danske Vægtkonsulenter har lavet en rigtig god aftale med vores skole, og jeg er startet sammen med nogen fra mit hold. Jeg håber på at de næste 10 uger kommer til at gå godt i hvert fald Jeg vil også gerne være "i god stand" fysisk, når/hvis vi skal i behandling...

Vi krydser videre for 2010 baby'erne!! Lige præcis!!

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

kitty skriver:

Min kæreste skulle have svar på sine sædprøver i onsdags, og jeg synes det var meget længe, i forvejen at vente en hel uge på svaret!

Onsdag morgen ringer han til lægen i telefontiden og venter i røret i 25 minutter, inden han bliver smidt af, og får at vide han skal ringe i dag, så ville han få svar. Øv tænkte vi, men det var der jo ikke noget at gøre ved.

I morges ringer han så igen, og hænger på i 40 minuttrer... 40 MINUTTER!! -bliver kastet af, og får at vide han kan ringe på mandag. Jeg blev mega sur!!  Er de klar over, hvor meget sådan et prøvesvar betyder?? Og at vi ikke kan komme videre i systemet, inden vi har fået svaret?? Jeg ved godt at den slags forekommer, men når man har taget valget om at skulle videre i systemet, så gider man bare ikke vente!!!

Jeg havde mest lyst til at troppe op i deres konsultation og sige at jeg ville have prøvesvarene på skrift.. Men det går nok ikke

Øv, jeg synes det er irriterende.. Nu skal vi gå i den fortsatte uvished i weekenden.. Det letter altså ikke på stemningen herhjemme!

Ville bare lige dele det med Jer, så jeg ku' få det ud af systemet!

Hej Søde...

Forstår udmærket godt du er sur og skuffet... Godt nok at sidde i røret, og så bare blive smidt af og få afvide man kan ringe på mandag igen...

Ej øv øv...

Kram til dig...

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Hej Søde...

Forstår udmærket godt du er sur og skuffet... Godt nok at sidde i røret, og så bare blive smidt af og få afvide man kan ringe på mandag igen...

Ej øv øv...

Kram til dig...

Tak søde!

Et kram kan man altid bruge

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

kitty skriver:

Tak søde!

Et kram kan man altid bruge

Var så lidt...

Anmeld

19. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

Jo, jeg skal tabe mig en del faktisk... 12 kg helst... Men nu starter jeg med 5 gerne 8... De Danske Vægtkonsulenter har lavet en rigtig god aftale med vores skole, og jeg er startet sammen med nogen fra mit hold. Jeg håber på at de næste 10 uger kommer til at gå godt i hvert fald Jeg vil også gerne være "i god stand" fysisk, når/hvis vi skal i behandling...

Vi krydser videre for 2010 baby'erne!! Lige præcis!!

Hold da op...de havde jeg ikke lige set... - så de sidder i hvert fald ikke på kinderne

Men dejligt det går frem ad, og der er god støtte til det...

Og det er da et godt mål og en god motivation...

Anmeld

19. februar 2010

ooo

Hvor er det bare træls at I ikke kan få svar når I nu er blevet lovet det. Det ville have været rart for jer at vide hvad I havde at forholde jer til, og ikke spekulere som gale her i weekenden.

Det er jo bogstavelig talt jeres fremtid de går og sløser med, så kan virkelig godt forstå jeres frustration.

Håber at I alligevel får en god weekend.

Metha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.