kitty skriver:
Min kæreste skulle have svar på sine sædprøver i onsdags, og jeg synes det var meget længe, i forvejen at vente en hel uge på svaret!
Onsdag morgen ringer han til lægen i telefontiden og venter i røret i 25 minutter, inden han bliver smidt af, og får at vide han skal ringe i dag, så ville han få svar. Øv tænkte vi, men det var der jo ikke noget at gøre ved.
I morges ringer han så igen, og hænger på i 40 minuttrer... 40 MINUTTER!!
-bliver kastet af, og får at vide han kan ringe på mandag. Jeg blev mega sur!
! Er de klar over, hvor meget sådan et prøvesvar betyder?? Og at vi ikke kan komme videre i systemet, inden vi har fået svaret?? Jeg ved godt at den slags forekommer, men når man har taget valget om at skulle videre i systemet, så gider man bare ikke vente!!!
Jeg havde mest lyst til at troppe op i deres konsultation og sige at jeg ville have prøvesvarene på skrift.. Men det går nok ikke 
Øv, jeg synes det er irriterende.. Nu skal vi gå i den fortsatte uvished i weekenden.. Det letter altså ikke på stemningen herhjemme!
Ville bare lige dele det med Jer, så jeg ku' få det ud af systemet!
Hej Søde...
Forstår udmærket godt du er sur og skuffet... Godt nok at sidde i røret, og så bare blive smidt af og få afvide man kan ringe på mandag igen...
Ej øv øv...
Kram til dig...