Sur og skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg var helt klart blevet lige så gal i skralden som dig!

Vi ventede i over en måned på vores prøvesvar grundet forsinkelser. Hold kæft jeg var gal til sidst.

Håber i snart får svar og få lidt vished. I skal nok regne med et par prøver mere før i kan få et ordentlig billede af situation med de små svømmere, men jeg ved akkurat hvordan du har det lige nu.

Kæmpe Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Jeg var helt klart blevet lige så gal i skralden som dig!

Vi ventede i over en måned på vores prøvesvar grundet forsinkelser. Hold kæft jeg var gal til sidst.

Håber i snart får svar og få lidt vished. I skal nok regne med et par prøver mere før i kan få et ordentlig billede af situation med de små svømmere, men jeg ved akkurat hvordan du har det lige nu.

Kæmpe Knus herfra

Tak, søde!

Jeg regner også med der kommer flere prøver.. Men inden vi får svar på den her, kan jeg ikke ringe videre i systemet.. Så jeg vil gerne have hul på bylden...

Men vi hænger i.

Knus

Anmeld

19. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak, søde!

Jeg regner også med der kommer flere prøver.. Men inden vi får svar på den her, kan jeg ikke ringe videre i systemet.. Så jeg vil gerne have hul på bylden...

Men vi hænger i.

Knus

Ja det er simpelthen ulideligt med al den venten.... Aner ikke hvordan jeg selv skal komme igennem en måned før første samtale på klinik. Manden og jeg har så aftalt at vi bruger tiden som en "pause" fra ræset... men synes det er mega svært.

Håber sådan i får svar mandag morgen. Og jo, man kan godt bede om en kopi af resultatet. Det har vi gjort. Så måske i skal troppe op derhenne hvis muligt? Så kan de da ikke bare smide jer af ihvertfald.

(Og godt at i hænger i )

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Ja det er simpelthen ulideligt med al den venten.... Aner ikke hvordan jeg selv skal komme igennem en måned før første samtale på klinik. Manden og jeg har så aftalt at vi bruger tiden som en "pause" fra ræset... men synes det er mega svært.

Håber sådan i får svar mandag morgen. Og jo, man kan godt bede om en kopi af resultatet. Det har vi gjort. Så måske i skal troppe op derhenne hvis muligt? Så kan de da ikke bare smide jer af ihvertfald.

Hvis han ikke får en tid mandag, så tropper jeg op dernede! Uden tvivl! Jeg er så godt som arrig lige nu, og der skal alligevel en del til før jeg bliver det! Men det her er bare så sårbart at jeg ryger lige i det røde felt!

Det lyder rart med en pause.. Vi havde pause i december, og det var meget rart.. Nogle gange bærer pauserne frugt, se bare Tjuhl

Prøver at holde mig positiv, men det svigter engang i mellem...

Anmeld

19. februar 2010

MM1987

Ej...det er da helt sikkert at hun ikke ved hvor følelsesmæssigt alt der har med det her at gøre er.

Jeg ville helt sikkert sige det til lægen, på en sød måde, at I synes det har været lidt hårdt at vente, og at I ikke føler I mødte noget forståelse...

Det svar er jo meget vigtigt for Jer - og emnet er så følsomt...

Håber I holder ud til på mandag...

(P.S. Jeg er med igen, så håber alt går godt og at jeg kan teste i slutningen af marts)

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ej...det er da helt sikkert at hun ikke ved hvor følelsesmæssigt alt der har med det her at gøre er.

Jeg ville helt sikkert sige det til lægen, på en sød måde, at I synes det har været lidt hårdt at vente, og at I ikke føler I mødte noget forståelse...

Det svar er jo meget vigtigt for Jer - og emnet er så følsomt...

Håber I holder ud til på mandag...

(P.S. Jeg er med igen, så håber alt går godt og at jeg kan teste i slutningen af marts)

Ja, jeg tænker - hvis jeg kommer med mandag og han får en tid - at jeg nævner det på en høflig måde, at det virkelig har været nogle lange dage. For det er bare så følsomt, og man føler sig så skrøbelig.

Velkommen tilbage, fristes jeg til at sige.  Jeg håber på at denne gang er lykkens gang for jer, søde!! Og så håber jeg at jeg 8. marts står med to økologiske streger. Men jeg tvivler... MEGET!

Anmeld

19. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, jeg tænker - hvis jeg kommer med mandag og han får en tid - at jeg nævner det på en høflig måde, at det virkelig har været nogle lange dage. For det er bare så følsomt, og man føler sig så skrøbelig.

Velkommen tilbage, fristes jeg til at sige.  Jeg håber på at denne gang er lykkens gang for jer, søde!! Og så håber jeg at jeg 8. marts står med to økologiske streger. Men jeg tvivler... MEGET!

Ja det synes jeg lyder som en god ide...for er sikker på I møder forståelse hvis I fortæller hvordan i har haft det, og så tænker de forhåbentlig sig lidt bedre om til en anden gang..

Jamen jeg har skam lavet en indlæg der hedder "så er jeg tilbage" så det er MEGET passende...

Ja det kunne da være fantastisk...

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

Ja det synes jeg lyder som en god ide...for er sikker på I møder forståelse hvis I fortæller hvordan i har haft det, og så tænker de forhåbentlig sig lidt bedre om til en anden gang..

Jamen jeg har skam lavet en indlæg der hedder "så er jeg tilbage" så det er MEGET passende...

Ja det kunne da være fantastisk...

Øv, det har jeg ikke set... Den tror jeg da vist jeg skal ind og kigge i, den tråd

Jeg går rundt i en zombie tilstand af træthed, grøntsager, træning og alt for mange tanker om fertilitet... Man bliver sgu lidt småskør!!

Jeg tror bare jeg skal huske, at det jo ikke var lægen der gav os det dumme svar, men den yderst inkompetente lægesekretær - i hvert fald når det kommer til empati og kommunikation!

Jeg for os begge!

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Kære Kitty,

Ihhh Kitty, det er jeg rigtig ked af at høre! Pisse irriterende, at man skal være afhængige af at få svar på den måde! Jeg kan godt forstå, at det sætter en dæmper på humøret :-( Lortesystem altså!!!! I har sikkert været tæt på at slå en eller anden ned i ren raseri! En masse tanker og sympati sendes i hvert fald herfra!!

Rigtig god weekend til jer to! 

Kærligst Lisbeth

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Kære Kitty,

Ihhh Kitty, det er jeg rigtig ked af at høre! Pisse irriterende, at man skal være afhængige af at få svar på den måde! Jeg kan godt forstå, at det sætter en dæmper på humøret :-( Lortesystem altså!!!! I har sikkert været tæt på at slå en eller anden ned i ren raseri! En masse tanker og sympati sendes i hvert fald herfra!!

Rigtig god weekend til jer to! 

Kærligst Lisbeth

Jeg sad i bussen, og jeg slog i sædet foran så det støvede!! Jeg var godt og grundigt arrig!!

Men nu er jeg lidt nede på jorden igen, efter at have tæsket afsled på en ro-maskine i eftermiddag. Så slog jeg da to fluer med ét smæk

Også god weekend til dig

P.s. Du kan jo se, hvor godt det går med at skære ned, ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.