Mebach - mangler du en golfbag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

Marco2

Jeg kan jo købe golfudstyr til engrospriser og skifter derfor ofte. Har atter fået ny golfbag (pink :D) og bruger der for ikke min gamle... men den er nu heller ikke så gammel, så tænkte om det var noget du kunne bruge eller har du alt udstyr?

Og er du kommet i gang med spillet?

AG - som har været afsted idag, og spillet såååå ringe!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Rasmine

JA, vil vildt gerne ha en ny.
Til min fødselsdag sidste år fik jeg DET HELE af svigerfar, jern, køller, bag, vogn...alt.
(Vink med en vognstan om at komme igang, hvs???)
MIT problem er bare at jeg synes den bag er SÅ grim. Hva er det for én du har?
Og hvad koster sådan en sag??
Har du ellers andet?
Fik i øvrigt golfsko i fødselsdagsgave, det var d. 12. april, de har aldrig været i brug- :$
ALT står stille her for tiden, kun haft 2 lektioner med træner. LORTE EKSAMEN, men har været nødt til at sætte alt på standby, er fanme presset. (og nu har jeg bihulebetændelse) +o(

Og hvorfor dælan er det lige du køber det til engros priser?
-Kan krejleren også skaffe os en Touareg, til engrospris så? ;)

Anmeld

18. maj 2008

Marco2

Det er en GO bag. Den er bare helt klassisk og sort. Ingen dikkedarer.... Og du må sgu da få den for free. Jeg vil da ikke ha' penge for den. jamen tror jeg har alt indenfor golfudstyr. èn af mine store kunder i biksen er et firma tæt på Århus som er det største golfudstyrimportørfirma i DK. Så kan købe direkte hos dem. Så du må da endelig sige til hvis der er noget du mangler, så skal jeg se om det er noget jeg kan skaffe til en god pris. Jeg skal også ha' nye golfsko. Men der har "krejleren" desværre kun ét mærke og de er ikke så stærke i damesko. Mon ikke du kommer ordentligt igang når eksamenener er færdige? Jeg kommer heller ikke afsted så ofte som jeg gerne vil, men nu har man jo heller ikke kun sig selv at tage hensyn til. Og golf er nok ikke lige en optimal sport med små børn, for det tager jo oceaner af tid når man skal afsted. Der kommer jo hurtigt til at gå 5-6 timer før man er hjemme igen. Jeg har kun været ude at gå 18 huller 2 gange + en turnering hvor vi spillede Greensome (2 mand spiler sammen og skiftes til at slå) Og bilen kan jeg sgu desværre ikke klare :P AG - med 22 point hjem fra banen idag. piiiiiis

Anmeld

18. maj 2008

Rasmine

Du er da en mega honey, ja tak, vil vildt gerne arve din bag. Og ja tak, vil gerne benytte mig af dine krejlerevner. Lars har snart fødselsdag, og istedet for at give ham de obligatoriske underhakkere, havde jeg tænkt på et "nyt jern" :P Han snakker ikke om andet, 56 grader Cleveland sandjern, han er venstrehåndet. Og hvad er det for nogle sko? Som bytte-bytte købmand må jeg jo også byde mig lidt til så. Kan nok godt arrangere lidt discount på GODE rødvine(og selvfølgelig også de billigere), hvidvine, mousserende osv. osv. osv.... Sig hvad I drikker, så skal jeg høre "vinmanden" hvad han kan gøre. Gad fanme godt ha' din bil!!!!!!!!!!!! Vi skal jo ha' ny, indenfor 14 dage, firmabilen skal jo tilbage til shippingverdenen. Hmm...tænke tænke, der er fanme mange biler til i denne verden...

Anmeld

18. maj 2008

Marco2

Cleveland er sgu desværre ét af de mærker jeg ikke kan klare... Lars kan jo komme forbi efter bag'en en dag. Jeg skal lige ha' skiftet mine ting over i den nye. Skoene er af mærket "bite". www.biteshoes.com Ja, dytten er ganske najse ;) Men dyr at køre i, dyr at ha' og har et lille bagagerum.. Hvad med den nye Passat eller den nye Ford Mondeo stationcar?? De er lækre dytter. Vi har forresten været ude at kigge lidt på bolig/grund i Søften :P Måske vi bliver naboer en dag LOLLLL! AG - på vej i seng.

Anmeld

18. maj 2008

Rasmine

WHAT???
Vil I derud?
Hvad koster grundene?

Vi snakkede lige om det igen forleden. Jeg vil altså ikke til Søften, for toget holder ikke der vel?
HVIS vi sku flytte engang, skal det jo helst være sådan at når den unge dame er stor nok til at tage toget, så skal det være nemt.

Vedr. bil; så har vi snakket om mange forskellige, ved ikke helt hvad det ender med, men en bedstemor-and bil, bliver det IKKE. :P

Lene havde også snakket om at flytte til Søften/Hinnerup?
-Så skal vi bare have alle de andre Århus tøser med også, ja kom, det ku blive sjovt.
SÅ laver vi en strikkeklub
(LÆS: vi drikker nogen sjusser, shopper til vi dropper og går på Baby.dk i smug) (for hvis vi alle ender i Søften en skønne dag er ungerne sgu nok blevet store):)

Anmeld

18. maj 2008

Marco2

Synes sgu det er et lækkert område. Ved ikke hvad grundene koster idet de ikke er kommet i udbud endnu. Men holder øje. Men vi overvejer nok mere at købe ét der er færdigt, men spritnyt eller tæt på... Og hvorfor toget?? Der kører da bus derud hvert 15. min i hverdagene. Mindre i weekender og aftener. Ja, lad os alle flytte derude og lave DH agtige tilstande 8D AG - NU siger jeg altså g'nat og vi ses i morgen....

Anmeld

18. maj 2008

Rasmine

Nat...
:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.