Nu er det NU.....motion...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

Der skal nok komme tid til det.. lige nu har du den bedste undskyldning for at tage det hele i det tempo du kan...men mit løb er nu bare så godt for min psyke...synes det hele var lidt tungt for tiden..og bare efter den her løbetur føler jeg mig lettere, indeni..

Hvor meget løber du af gangen?

Det er dejligt! Det er utroligt hvad motion kan gøre for kroppen og ikke mindst Psyken, jeg glæder mig til at komme i gang igen!

Flot du kom afsted!  Jeg er sikker på hvis jeg kender mig selv ret, at jeg ville have alle mulige andre dårlige undskyldninger hvis ikke jeg var gravid for at "slippe" ud i denne kulde !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Bayze

Eva skriver:

nu har jeg simpelthen ikke løbet i to mdr. og dagen i dag er så dagen hvor jeg skal igang igen...min røv flygter sydpå og min mave hvor man kunne se antydninger af muskler, antyder ikke en skid mere...lårene er blevet som to geleklumper...øv...så nu er det dælme NU...andre der har holdt pause og er ved at skulle igang igen..

Knus Eva...aka slaske...

Ha ha ha - sjove billeder får man i sit hoved af dén beskrivelse - "aka slaske" - ha ha!

Men vi der er særligt indviede ved jo at det er jo løgn og latin Eva - du er jo i virkeligheden den smækreste sylfide:-)

Kh Tina

Anmeld

20. februar 2010

et-ønske

Hej Eva

Jeg er imponeret, hvordan kommer du ud og løbe når du er alene med 3 børn? Jeg vil nemlig bare så gerne igang igen, men Freya er her jo altid, jeg kan ikke komme afsted, før det er vejr til at hun kan cykle ved siden af Kan dine være alene hjemme, eller har du nogen til at se efter dem?

Kh Ditte

Anmeld

20. februar 2010

LotteN

jeg er igang med at træne til københavn marathonen til maj og det er bare ikke nemt i det her vejr.

Er jeg den eneste der har svært ved at komme afsted i dete vejr? jeg skal ud og løbe 16 km idag, men synes godt nok ikke jeg ar lys, når det sner så meget som det gør nu...

Anmeld

20. februar 2010

Honningblomst

Luna3 skriver:

Hej Eva

Jeg er imponeret, hvordan kommer du ud og løbe når du er alene med 3 børn? Jeg vil nemlig bare så gerne igang igen, men Freya er her jo altid, jeg kan ikke komme afsted, før det er vejr til at hun kan cykle ved siden af Kan dine være alene hjemme, eller har du nogen til at se efter dem?

Kh Ditte

Hej..

Jamen, det er også lidt bøvlet....dvs når den store ikke er hjemme, så kan jeg kun hvis de små er hos deres far et par timer, men når Jeppe er hjemme så er de bare alene den halve time. Jeppe bliver snart 13 år, så han kan jo sagtens sidde med de to andre der er 4 og 7 år. og så vil jeg bare afsted hver dag....vil vil vil vil..

Fordelen ved at have flere børn at d ekan være selv..

Håber snart vejret bliver bedre så du kan komme ud også..

Knus..

Anmeld

20. februar 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Ha ha ha - sjove billeder får man i sit hoved af dén beskrivelse - "aka slaske" - ha ha!

Men vi der er særligt indviede ved jo at det er jo løgn og latin Eva - du er jo i virkeligheden den smækreste sylfide:-)

Kh Tina

Hvor er du sød.. men jeg føler virkelig at det hele er ved at flygte sydpå, det gør bare intet godt for en gammel krop at den ikke bliver rørt.. men kan jo kun takke mig selv...skal ud og løbe igen om lidt...

Knus-...

Anmeld

20. februar 2010

Bayze

Eva skriver:

Hvor er du sød.. men jeg føler virkelig at det hele er ved at flygte sydpå, det gør bare intet godt for en gammel krop at den ikke bliver rørt.. men kan jo kun takke mig selv...skal ud og løbe igen om lidt...

Knus-...

Er du klar over hvor heldig jeg synes du er!!? Jeg har stadig 7 uger til termin og løber sgu ingen steder. Min krop synes at eksplodere i disse uger og jeg ved simpelthen ikke hvad det er jeg ligner! Så jeg ville øøønske det var mig der havde min bevægelighed og kunne løbe en tur! Men jeg ved jo også godt at virkeligheden er sådan indrettet at så snart jeg så har født og er i stand til at løbe en tur, så skal jeg sikkert tage mig heeelt vildt sammen til at komme afsted:-)

Men rigtig god tur, nyd det nyd det:-)

Anmeld

20. februar 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Er du klar over hvor heldig jeg synes du er!!? Jeg har stadig 7 uger til termin og løber sgu ingen steder. Min krop synes at eksplodere i disse uger og jeg ved simpelthen ikke hvad det er jeg ligner! Så jeg ville øøønske det var mig der havde min bevægelighed og kunne løbe en tur! Men jeg ved jo også godt at virkeligheden er sådan indrettet at så snart jeg så har født og er i stand til at løbe en tur, så skal jeg sikkert tage mig heeelt vildt sammen til at komme afsted:-)

Men rigtig god tur, nyd det nyd det:-)

Åh, men du er jo i den skønneste tid nu, men ja om omkring de uger er man ved at være træt af at være stor og gravid...men når det er tid til du kan løbe igen, så skal jeg nok putte til dig eller give dig et stort skub, hvis det er det der skal til..

Men når man er igang er det jo bare super dejligt både under men især efter løb..

Knus...

Anmeld

20. februar 2010

Bayze

Eva skriver:

Åh, men du er jo i den skønneste tid nu, men ja om omkring de uger er man ved at være træt af at være stor og gravid...men når det er tid til du kan løbe igen, så skal jeg nok putte til dig eller give dig et stort skub, hvis det er det der skal til..

Men når man er igang er det jo bare super dejligt både under men især efter løb..

Knus...

Ååh jaaaahr, følelsen af en godt brugt krop - den er da bare så skøn:-)

Men det er godt hvis du vil være mit lille supportteam når det er min tur til at skulle i sving igen, det tager jeg imod med kyshånd:-)

Anmeld

20. februar 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Ååh jaaaahr, følelsen af en godt brugt krop - den er da bare så skøn:-)

Men det er godt hvis du vil være mit lille supportteam når det er min tur til at skulle i sving igen, det tager jeg imod med kyshånd:-)

Dét kan du tro jeg vil.. det er hermed en ubrydelig aftale..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.