Nu er det NU.....motion...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Honningblomst

nu har jeg simpelthen ikke løbet i to mdr. og dagen i dag er så dagen hvor jeg skal igang igen...min røv flygter sydpå og min mave hvor man kunne se antydninger af muskler, antyder ikke en skid mere...lårene er blevet som to geleklumper...øv...så nu er det dælme NU...andre der har holdt pause og er ved at skulle igang igen..

Knus Eva...aka slaske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Eva skriver:

nu har jeg simpelthen ikke løbet i to mdr. og dagen i dag er så dagen hvor jeg skal igang igen...min røv flygter sydpå og min mave hvor man kunne se antydninger af muskler, antyder ikke en skid mere...lårene er blevet som to geleklumper...øv...så nu er det dælme NU...andre der har holdt pause og er ved at skulle igang igen..

Knus Eva...aka slaske...

Jeps....

På tirsdag når Frederic er afl i dp, har jeg programeret bilen til at holde ved fitness center't. Uanset gips arm.

Ville have været afsted i denne uge, men men men. Fik en uheldig gæste dp, som hverken gav ham mad eller havde overskud til at lægge dem ud.

Så har haft ham hjemme, det er mere vigtig han fungerer end jeg kommer i fitness center.

Anmeld

19. februar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

Jeps....

På tirsdag når Frederic er afl i dp, har jeg programeret bilen til at holde ved fitness center't. Uanset gips arm.

Ville have været afsted i denne uge, men men men. Fik en uheldig gæste dp, som hverken gav ham mad eller havde overskud til at lægge dem ud.

Så har haft ham hjemme, det er mere vigtig han fungerer end jeg kommer i fitness center.

Jeg har aldrig brugt gæstedagplejer til mine unger, så forstår dig fuldt ud.

Dejligt jeg ikke er den eneste der SKAL igang...vi må sparke lidt til hinanden... jeg skal bare løbe hver dag...

Knus og god start..

Anmeld

19. februar 2010

Tina2

Jeg SAAAAAVNER at løbe, men alt det sne gør jeg ikke kan, og nu vælter det jo ned igen  Der er utrolig dårlig ryddet her, så skal løbe ude midt på vejene hvis jeg skal (og det er vel at mærke når der er nogenlunde ryddet) og der er rimelig meget trafik....

Jeg kan slet, slet ikke vente til det sne er væk og jeg kan komme afsted min. hveranden dag!!!

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Knus Eva...aka slaske...

Som du dog kan sige det

Altså jeg må indrømme at der er ikke sket en dyt her da det er vinter ferie og Emil er hjemme og ikke til at have ham med ud i det her vejr. Men regner med her efter vinter ferien (den 1) så skal jeg altså igang med det. Fået en aftale med hende diatisten osv.

Anmeld

19. februar 2010

Lullaby

Jeps gik igang med det efter jeg tilmeldte mig Bts løb men må indrømme at jeg synes det er noget skod. Er kørt helt død fordi jeg slet ikke kan overkomme de mål der er sat. Sidste uge løb jeg kun 50% af hvad jeg skulle og kunne slet ikke gå resten af ugen

Anmeld

19. februar 2010

ivfmarie

Jeg er så småt igang... er lige begyndt i motionscenter for at få en masse flotte muller at flexe med til sommer (hvis det ever bliver sommer igen??)

Jeg savner at løbe, og prøver at luske et par ture når det lykkes at se lidt fortov, men det er bare ikke så rart at løbe når der er glat. Jå jeg holder mig igang med wii'en og nu motionscenteret!

Marie

Anmeld

19. februar 2010

Honningblomst

Så så så så...nu kom jeg igang igen...så skønt, 25 minutters løb og en slaskerøv nærmest hængende efter mig og mine lunger hængende ud af den anden ende...men for pokker jeg har det godt nu...er igang og så er der ingen undskyldning mere.

Dejligt I andre er kommet igang og jer der ikke er...kan I så komme afsted..

Knus Eva..

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

Så så så så...nu kom jeg igang igen...så skønt, 25 minutters løb og en slaskerøv nærmest hængende efter mig og mine lunger hængende ud af den anden ende...men for pokker jeg har det godt nu...er igang og så er der ingen undskyldning mere.

Dejligt I andre er kommet igang og jer der ikke er...kan I så komme afsted..

Knus Eva..

uhhhhh Eva altså!! Jeg skulle have taget den løbetur for længe siden, lige nu dur det desværre ikke. Når jeg kigger ned på en 35 ugers mave og tænker på jeg er ved at DØ bare jeg skal ned for enden af vejen! Hvem der bare kunne løbe sig en rask tur

Anmeld

19. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

uhhhhh Eva altså!! Jeg skulle have taget den løbetur for længe siden, lige nu dur det desværre ikke. Når jeg kigger ned på en 35 ugers mave og tænker på jeg er ved at DØ bare jeg skal ned for enden af vejen! Hvem der bare kunne løbe sig en rask tur

Der skal nok komme tid til det.. lige nu har du den bedste undskyldning for at tage det hele i det tempo du kan...men mit løb er nu bare så godt for min psyke...synes det hele var lidt tungt for tiden..og bare efter den her løbetur føler jeg mig lettere, indeni..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.