MD scanning idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

MTS

Tak for det allesammen, jeg føler mig også rimeligt sikker på at den lille har det godt der inde i maven.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Liljesilas

Hvor bliver det spændende, jeg var også selv helt vild, da vi skulle se den bette. Jordmoderen kunne nemt og hurtigt se at vi ventede en dreng. Tror det var fordi, at drenge er nemmer at se pga. tissemanden. Uha du må endelig skrive når du ved om den better har det godt, og hvad køn de mener det er, hvis de kan se det

Held og lykke

Anmeld

19. februar 2010

MTS

mayapigen skriver:

Hvor bliver det spændende, jeg var også selv helt vild, da vi skulle se den bette. Jordmoderen kunne nemt og hurtigt se at vi ventede en dreng. Tror det var fordi, at drenge er nemmer at se pga. tissemanden. Uha du må endelig skrive når du ved om den better har det godt, og hvad køn de mener det er, hvis de kan se det

Held og lykke

Det er helt vildt hvor meget man kan glæde sig. jeg får da slet ikke lavet alt det jeg skal på arbejde idag Men jeg skal nok komme med en opdatering så snart jeg er hjemme igen. Men puha hvor går tiden bare langsomt.

Anmeld

19. februar 2010

Liljesilas

Det lyder godt  Ja man kan da ikke andet end at glæde sig som en sindsyg, når man skal se sit bette barn igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.