MD scanning idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.563 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

MTS

Ja så kom dagen hvor vi skal afsted til MD scanning. Skal køre fra arbejde kl. 13 og syns bare der er alt for lang tid tilbage. Jeg glæder mig så meget til at se den lille og håber at den stadig har det rigtigt godt.  Jeg håber også at de har mulighed for at se hvad køn det er. For hvis vi får det at vide så går turen ud til babysam hvor der er kæmpe udsalg i weekenden.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

BinaMor

årh det er så spændende at se... der er self. ik noget galt men spændende at se hvordan bebs leger rundt. skal i vide kønnet?

Anmeld

19. februar 2010

MTS

gabriellasmor skriver:

årh det er så spændende at se... der er self. ik noget galt men spændende at se hvordan bebs leger rundt. skal i vide kønnet?

Ja hvis de kan se hvad køn det er så vil vi rigtigt gerne vide.

Anmeld

19. februar 2010

Risen

Malin skriver:

Ja så kom dagen hvor vi skal afsted til MD scanning. Skal køre fra arbejde kl. 13 og syns bare der er alt for lang tid tilbage. Jeg glæder mig så meget til at se den lille og håber at den stadig har det rigtigt godt.  Jeg håber også at de har mulighed for at se hvad køn det er. For hvis vi får det at vide så går turen ud til babysam hvor der er kæmpe udsalg i weekenden.  

ej hvor spændende.. Har du kunne mærke bæbsen endnu ? .. 

Husk at give en opdatering når du kommer hjem ! Og rigtig meget held og lykke er sikker på din lille dreng/pige er sund og rask.. 

Anmeld

19. februar 2010

MTS

Risen skriver:

ej hvor spændende.. Har du kunne mærke bæbsen endnu ? .. 

Husk at give en opdatering når du kommer hjem ! Og rigtig meget held og lykke er sikker på din lille dreng/pige er sund og rask.. 

Jeg er ikke sikker på om jeg har mærket den endnu, men syntes igår aftes at det føltes som 2 små spark lige efter hinande, og jeg rykkede helt til. Men har ikke mærket det siden så er ikke helt sikker.  Men det kommer nok.

Jeg tror også at den har det rigtigt godt, er bare blevet vildt nervøs over at jeg får en rigtigt sur scannings jordmoder der slet ikke vil se hvad køn det er. Har læst et eller andet sted at der vist er en på aalborg syghus der ikke gider sige det.

Anmeld

19. februar 2010

Risen

Malin skriver:

Jeg er ikke sikker på om jeg har mærket den endnu, men syntes igår aftes at det føltes som 2 små spark lige efter hinande, og jeg rykkede helt til. Men har ikke mærket det siden så er ikke helt sikker.  Men det kommer nok.

Jeg tror også at den har det rigtigt godt, er bare blevet vildt nervøs over at jeg får en rigtigt sur scannings jordmoder der slet ikke vil se hvad køn det er. Har læst et eller andet sted at der vist er en på aalborg syghus der ikke gider sige det.

tja, kan jeg godt forstå du tænker over.. min jordmorder ville heller ikke fortælle kønnet så jeg betalte mig til det.. 500 kroner på privat scanningsklinik.. Så ja man kan være uheldig at de ikke fortæller kønnet, men det vigtigeste er jo også at den lille er sund og rask.. 

Anmeld

19. februar 2010

MTS

Risen skriver:

tja, kan jeg godt forstå du tænker over.. min jordmorder ville heller ikke fortælle kønnet så jeg betalte mig til det.. 500 kroner på privat scanningsklinik.. Så ja man kan være uheldig at de ikke fortæller kønnet, men det vigtigeste er jo også at den lille er sund og rask.. 

Ja det er helt sikker også det vigtigeste at den lille har det godt. Og vi har da også sagt at vi tar til en privat klinik hvis de ikke kan se det. Her koster det så bare 900kr men det vil vi gerne bruge hvis det nu er vi ikke får det at vide idag.

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Krydser for alt er som det skal være... :)

Anmeld

19. februar 2010

lillemunk

Pøj Pøj med det hele... for at alt er som det skla være....
knuser fra mig

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Held og lykke, jeg er sikker på at det kommer til at gå rigtig fint! Glæder mig til at høre om det når I er hjemme

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.