Kartofler/Gulerødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2008

He he.. en lille hentydning om at mors nad ikke er godt nok!!! Hvordan er det der købe mad i konsistens? Totalt blended?
Kristian har de sidste 3 dage fået grød lavet af majsmel om morgenen - men en lille klat frugtmos i. Det har han ikke været vildt begejstret for, men spiser da en halv portion. Står lige og koger det nu, så må vi se hvad han siger til det!! om aftenen spiser han stadig 2 gulerøder og en kartoffel og så en gang pæremos! Men jeg tror jeg skal til at skære ned på hvor mange gange jeg ammer ham - tit blir han ammet 10 gange i løbet af dagen og så er han jo langt fra død sulten når skemaden kommer frem! ::)

uha, altid dejligt med gaver.. hvad havde de købt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2008

Jan9e D

Jeg havede god erfaring med Mathine, for hun ville bestemt heller ikke have kartofler eler andet gørntsagsmos. Så jeg snød det i hende ved at lægge kartofler bagerst på skeen, og frugtmos foran, på den måde gled det lige så ment ned.
Og da vi startede på rugbrød, ville hun heller ikke spise det, måske pga konsistensen, så her opløste jeg det lidt i noget mælk, og så gles det meget nemmere ned.
Kh Jannie

Anmeld

18. januar 2008

Kristina V

Jannie: Ved ikk hvorfor man har det lidt skidt med at "snyde" det ned på den måde. Så tror hun altid der ska noget sødt med maden for eftertiden.. Har vendt den i mit hoved et par gange, men vil heller give de søde ting efter hvis det endelig ska være..

Anne: Uha ´10 gange.. Så må paterne da os snart være lange.. hehe haha.. Jeg skrev forkert igår.. det er det der HIPP vi købt men det er vel det samme. Det er totalt blended sammen, og det smager bare af numse kan jeg godt sige dig. Det er kun fordele ved selv at lave tingene sys jeg. Prøvede også sådan en pære banan mos.. Fy føj da.. Det er ikk noget mor her smager på igen i hvert fald. Spiser næsten altid lidt af hendes hjemmelavet mos men føj ikk det andet.
Kan godt sige dig vi fik meget. Karoline fik crocks med skind-skaft og fåre uld inden i, og et bare skin støvler med for inden i. De er bare lækre. En masse tøj og to badedragter til sommer. Så fik hun en sjov rygsæk, som ligner deres fugl Kiwi. Jeg fik en masse smykker af deres flotte muslinger dernede fra, og fik også nogle hele muslinger. De har bare det flotteste perlemor i, så ska selv prøve at lave smykker af dem.. Daniel fik et ur og en kæde af en ste som hedder Jade. De fik jeg os en af. Så havde de købt ægte perler til mig også:) Vi blev rigtig forkælet. Især Karoline..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.