Det' da helt utroligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

linemus

En aften HELT UDEN GRÅD!?!?!?! Jeg er (igenigen) alene med de tre dejlige (i dag ;)) unger, og de har bare været så søde. Pigerne har kravlet rundt og grinet, mens Sebastian blev puttet (lidt mere urolig godnathistorie end normalt, men okay), og mens jeg gjorde hver af dem klar, legede den anden inde på hans værelse. Så sagde jeg godnat til ham, puttede pigerne i seng, gav vand, holdt Signe lidt ekstra i armene, og sørme om hun ikke bare puttede sig ned og lagde sig til at sove!!! Blev der lige lidt, så Nanna var helt tryg, og Signe sov sødt, og så gik jeg herind og ventede på gråden. Men det er nu næsten en halv time siden, så det var da vist det :) Fantastisk. Sikke en ro jeg har, når jeg ikke skal slåsse med kede børn. Go' aften! Knus Line - der har haft en super (men kold) dag sammen med junior og mand til børnekarneval - "UDEN Nanna og Signe", hvilket Sebastian gjorde klart mange gange - han har sådan hygget sig (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

ivfmarie

Ahh hvor skønt! Det kan jeg bestemt godt onde dig!
Det er svært at forstille sig hvor hårdt det må være med putningen når ungerne er kede - mine har altid været englebørn ved aftenputningen (pis - det skulle jeg IKKE ha skrevet, nu starter balladen i morgen), men jeg har ikke svært ved at forestille mig at det er rigtig trælst! Så jeg kan godt forstå din glæde ved en gnidningsfri aften ;)
Vi kom aldrig aftsed til karnevallet. Det blev til haveleg og bygning af hundehus.

Nyd din aften i fulde drag :D

Marie

Anmeld

18. maj 2008

Marco2

Det er dejligt at høre. Ser også frem til en aften hvor putningen ikke er et helvede :)

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.