så kom vores lille dreng endelig til verden:) mega lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

luckas-mor

Linda2009 skriver:

Stort tillykke med lillemanden Det var ellers en drøj omgang.

Hvad skal han hedde?

K.h. Linda

tusind tak

ja det v ar det men tror nok det var værst fordi jeg jo ikke anede hva der skete jeg har jo ikk prøvet det før og jeg havde presse trang i 3timer før jeg måtte presse..

men jeg gør det gerne igen, for syntes ikke det var så slemt selvom jeg intet fik mod smerter

jamen han ska hedde luckas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

luckas-mor

Janep skriver:

ååh hvor er han bare dejlig.
og det lyder til at ha været en rigtig fin fødsel

tak
det var en super fødsel trods de mange timer med pressetrang, jeg var overrasket over at det ikke var værre og kunne sige med det samme bagefter da jordmoderen sagde jeg gerne måtte komme igen, at det sku jeg nok men der gik lige nogle år

Anmeld

19. februar 2010

luckas-mor

lululupo skriver:

århhhh hvor er han fin, tillykke..... Puh sikke en lang omgang, men det lader til det var hele værd..........

tusind tak
ja det var det hele værd og jeg gør det meget gerne igen .. om nogle år hehe

Anmeld

19. februar 2010

luckas-mor

MaleneF skriver:

Super FB søde.. Tak for detaljeret fortælling, da det jo snart er min egen tur, er jeg glad for at læse sådan en super FB..

Dejligt at alt gik som det skulle og at i alle har det godt

Malene 31+2..

+ tak for billedet på mobilen.. han er altså bare super dejlig!!

det var så lidt søde

deu ska også bare glæde dig, håber da du kommer til at føde i nyk. de er så søde og rare allesammen både på fg og barselsafsnittet.

jeg havde bare den ALLERBEDSTE jordmoder og sygeplejerske med hele vejen igennem

selv da jeg blev syet sys jeg ikk det var så slemt for gynæ. josef er bare et super rart menneske, og han havde før scannet mig derhenne, så det var ikke engang slemt

glæder mig på dine vegne til det er din tur

Anmeld

19. februar 2010

luckas-mor

nutche skriver:

puha det lyder som en lang hård omgang...men hvor er det en super skøn måde du beskriver det på. og ja, glæden når baby er født, gør at man glemmer alle smerterne.

et stort tillykke med jeres dejlige søn

det var fakdtisk kun rigtig hårdt lærdag og søndaG  til jeg blev indlagt fordi jeg intet vidste,, og så lige de 3timer med pressetrang hvor jeg bare ikke måtte presse:s

men det overrasket mig rigtig meget a det ikke var ''værre'' for jeg tog den i stiv arm uden bed. pga nåle angst

og tusind tak, vi er også bare rigtig lykkelige

Anmeld

19. februar 2010

luckas-mor

Astrids-mor skriver:

Stort tillykke med Lille Manden

Hvor vildt du først sprækker da du rejser dig:s avs.. Men skøn fødselberetning..
Godt vi kan få nogle go'e fødsler på banen så alle de første gangs gravide ikke altid kun skal blive skræmt

Louise m. Astrid 25.marts'09

rigtig mange tak

jeg mærkede det faktisk ikke, jeg sagde bar til jm at det altså føltes som om det løb meget, jeg fik besked på a ligge mig igen og det styrtede bare ud (fortalte kæresten) da først  de tog bleen a og trykkede på mig.. de måtte sætte en finger på..:s

men de er jo proffe og det er ikk noget man tænker ret meget over når først man ligger der og har født_(:så ku de næsten gøre hva de havde lyst til heheh og gynæ. kom med det samme og jeg blev syet lidt men det var det

jeg troed selv fødslen ville være meget værre, men jeg vil gerne gøre det igen til en hver tid(arr om nogle år først men..), og uden bed. hvis jeg kan blive fri, ligesom denne her gang for det var virkelig slet ikke slemt

Anmeld

19. februar 2010

Bavianis

Rigtig god fødselsberetning - godt det der med at du har skrevet "torsdag: ....", "fredag: ..." etc - så er det til at følge med:-)

Fødslen lød lang, men egentlig god?

Og din dreng er bare ALT for lækker!

Anmeld

19. februar 2010

luckas-mor

Bavianis skriver:

Rigtig god fødselsberetning - godt det der med at du har skrevet "torsdag: ....", "fredag: ..." etc - så er det til at følge med:-)

Fødslen lød lang, men egentlig god?

Og din dreng er bare ALT for lækker!

ja ikk
tror oss mer det var for selv a kunne holde lidt styr på det

sys også den vaR lang men det var nok fordi jeg lå og ikke måtte presse så lang tid:s og havde bare sån lyst til det
men efter 54 min med press kom han da ud
det var en utrolig go fødsel, og slet ikk så slem som jeg troede den ville være(:

og mange tak, er ogsaå bare så glad for ham, min egen lille supermand(:

Anmeld

19. februar 2010

Liljesilas

Hold da helt op en historie, den var da helt rørende! Det er vel nok dejligt, at det hele gik godt trods dine smerter og din dramatiske slutning med blodet. Puha jeg var besvimet hvis det var mig, lyder godt nok til at du klarede det flot!

Der ud over vil jeg lige sige at han er rigtig smuk! Hvor må i være stolte nu. Du kan ihvertfald også være rigtig stolt over din måde at klare fødslen på...

Hilsen Maya

Anmeld

19. februar 2010

luckas-mor

mayapigen skriver:

Hold da helt op en historie, den var da helt rørende! Det er vel nok dejligt, at det hele gik godt trods dine smerter og din dramatiske slutning med blodet. Puha jeg var besvimet hvis det var mig, lyder godt nok til at du klarede det flot!

Der ud over vil jeg lige sige at han er rigtig smuk! Hvor må i være stolte nu. Du kan ihvertfald også være rigtig stolt over din måde at klare fødslen på...

Hilsen Maya

min kæreste måtte også hen og ha trøje af og sidde ned han var helt ligbleg pga blodet, og jeg vil indrømme a det koncentrede jeg mig nok mere om end det der skete med mig

det var en super fødsel med nogle rigtig dejlige mennesker

vi er kanon stolte af ham og ikke mindst det at han efter 3½døgn (igår) havde sundhedsplejerske og ikke havde tabt sig med derimod allerede taget 150gr på ved kun at få bryst, der ku jeg havde grædt så stolt var jeg 

og min mor og søster fortæller rigtigt alle om hvor flot jeg klarede det hele

og mange tak blir helt flov hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.