Arj...kan det passe hva??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

Anna-Rosa

Kan det passe at min lille tyksak er begyndt at trække sig op af vores sofabord??? Kan det virkelig passe at hun er i udvikling? Måtte sgu lige snuppe et par billeder af hende, for var ikke helt sikker på om jeg mon drømte....

Iøvrigt kommer hun nu også, fra ikke-helt-rokke-men-alligevel-derhenad-stilling om på numsen igen...Og hun er overalt nu...selvf. ikke fordi hun kravler, for det gør hun IKKE, men hun har den sjoveste møve teknik, med et ben ud til siden og een der skubber fra...Ja hun er lidt mærkelig, men SKIDE sød at se på(L)

HURRA for udvikling:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Sille

haha.. lyder så sødt...:D

Anmeld

18. maj 2008

bette

heh der sker da noget hva8D lige pludselig så er hun sku over alt.. hehe..
ja jeg selv skal sku efterhånden have en god kondi for at følge med mikkel.. han jorde rundt over det hele.. og rejser sig op og skynder sig rundt ved alle de ting han kan.. (går rundt ved at holde ved ting eller mine finger) puha nogle gange er det lidt hårdt.. hehe.. han er bare sådan en bølle.. men min bølle.. hehe

Anmeld

18. maj 2008

Loggidut

dejligt, så skal man til at passe på kaffekopper og andet sjovt man har på bordet...hæ hæ...tillykke med hende, det er så dejligt når de små viser fremskridt

Anmeld

18. maj 2008

Joan ( Smallie )

Ja sådan kommer vi også frem her hjemme og der ser vildt sjovt ud men hold da op det kan gå hurtig..:P

Joan

Anmeld

18. maj 2008

Rasmine

GISP!!! Så er hun da alligevel ikke lige så sløv i optrækket som mama'en. ;) Rasmus er også oppe på alle 4 nu, og rokker og vil vildt gerne frem. Bliver tosset når han ikke kommer [k]fremad[/k], men tilbage istedet for. Hvornår starter du job i øvrigt? (PS: vi var jo til bryllup i weekenden, hvor Louise og Søren også var med, fy fy slemme, sikke nogle historier man da hørte om dig...) :P

Anmeld

19. maj 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] GISP!!! Så er hun da alligevel ikke lige så sløv i optrækket som mama'en. ;) Rasmus er også oppe på alle 4 nu, og rokker og vil vildt gerne frem. Bliver tosset når han ikke kommer [k]fremad[/k], men tilbage istedet for. Hvornår starter du job i øvrigt? (PS: vi var jo til bryllup i weekenden, hvor Louise og Søren også var med, fy fy slemme, sikke nogle historier man da hørte om dig...) :P[/citat] Åh åh...hvad har du alt hørt? Måske du skal skrive en pb til mig, hvis det er så slemt;) Jeg starter d. 2/6 og var lige til salgsmøde her i torsdags og fredags hvor jeg fik kollektionen...uhh det blir spændende...skal til frisør idag og have gjort noget ved lokkerne...og jeg er ked af at indrømme det, men har opdaget et par af de grå....AAAARGH!!8(

Anmeld

19. maj 2008

ka li ja

hold op hvor fint
jeg fik også et chock i dag, da arthur lige pludselig kravlede OP på sofabordet. han faldte godt nok også hurtig ned igen...... hmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.