Klock skriver:
Ja nu er det jo altså ikke os alle sammen der render rundt med en rygrad af stål...
Jo selfølgelig vil jeg da gerne have mine børn har mig mange år i nu, nu er jeg jo heller ikke ligefrem dødeligt overvægtigt, selv om jeg godt ved at der er forhøjet risiko for både det ene og det andet...
Men havde jeg haft den rygrad af stål som du tilsyneladende har, ja så var jeg jo nok aldrig blevet så stor som jeg nu engang er... Det kan da godt være at det er forkert at købe hvad man har lyst til... Men det har vi valgt, nu er det jo heller ikke sådan at jeg spiser slik hele ugen i gennem, det holder sig til weekenden...
JEG har sgu ikke en rygrad af stål, tværtimod. Jeg kværner da også Yankiebars osv. af og til. Jeg spiser det bare ikke så TIT som lige efter jul. På job hersker den søde tand, men jeg takker nej, og kværner et æble.
Vi køber sjældent sodavand hjem, for det bliver bare drukket.
NU er det fedt at jeg har været så standhaftig, for i morges kunne jeg se på vægten at der var røget KNAP 1½ kg.
-Jeg har et stykke papir og en kuglepen til at ligge i badeværelsesvinduet, lige over vægten, på den måde holdeer jeg øje med det. Der går totalt sport i det, prøv det.
Nu skal vejret så bare lige blive noget bedre, jeg GIDER simpelthen IKKE ud at gå lange ture, man kunne jo falde og brække benene.
For 1 måned siden investerede jeg feks. i ny badedragt og svømmebriller, men det er ikke blevet brugt endnu, så synes du måske jeg har en rygrad af stål?
Anmeld