Jeg kender den der rille alt for godt, har selv kørt i den siden Emil blev født, jeg render stadig rundt med overskudkiloene fra hans graviditet.
og jeg har sagt alle de samme ting... på mandag så starter jeg.. ahh når det blir varmere så skal jeg ud af gå/løbe osv osv.. Sidste år opnåede jeg dog at fastholde spinningen.. men kosten var a la hvad det nu kunne blive til.. så det resulterede heller ikke i vægttab.
træning... puha hvem pokker finder tid til det.. ik mig desværre.
Men Tynen hvor om alting er, så har jeg grebet pinden og har meldt mig til DDV og er begyndt at omlægge mine kostvaner til det bedre.. og langsomt men sikkert kommer resultaterne også.
Min søster skal gifes til maj, og jeg ville være så pinlig over ikke at kunne have en pæn kjole på, det synes jeg at jeg skylder hende og ikke mindst mig selv. SÅ det er min gulerod. - men puha den er tæt på nu og jeg synes ikke det går stærkt nok, men jeg må sige til mig selv at når det går langsomt, så er der chance for at de gode vanerne holder ved og det tabte blir væk.
Det kræver så meget stålfast vilje.. det kræver så meget overskud og det kræver at man 100 gange om dagen siger til sig selv. JEG VIL DET HER... se på IVF..... Hun er så sej... men tror også det har kostet en masse ændringer i hendes vaner.
Det jeg synes der er værst, er når andre ikke kan forstå ens beslutning, men hernede på arbjede der er de ved at fatte at de ikke skal købe kage og slik til mig.
i dag fx siger min kollega at han er blevet logget til at købe fastalavnsboller, men han vil da lige høre om jeg skal ha en med eller om der er noget andet jeg hellere vil have, hvor jeg siger at hvis det er ok med ham, vil jeg gerne have sådan en bøtte med små gulerødder og det fik jeg.. og ved du hvad jeg synes faktisk de smager ligeså godt som den ulækre fastalavnsbolle fyldt med klamt syltetøj og butterdej..
Hvis man har viljen, tror jeg man skal starte med at rydde alt ud i diverse skabe, lad vær at have noget liggende der kan give anliggenhed til "syndere"
Madplanerne nævner du jo selv. Handl aldrig på tom mave, og køb kun det der står på seddelen, køb ind til en hel uge, så undgår du alle de små impulskøb bla i form af den der chokolade bar, der lige fandt vej til indkøbskurven.
giv dig selv små mål. fx 2 kilo på en måned. start fx med at fokurser på kosten og lade motion osv være, det kan komme når vanerne for god kost har sat sig.
Colaén må du se om du kan skifte ud med Zero eller andet du godt kan lide med mindre kcal. fx iste eller sukkerfri saftevand..
jeg ved hvor svært det er bare at skifte alt ud med kedeligt vand..
men væske er vigtigt.. - du skal have min. 1½-2 liter om dagen. Man kan få danskvand med forskellige smag og de smager godt.
ej for pokker jeg kunne blive ved.. sorry for en smøre... hvis du ikke allerede er stået af.
kæmpe knus og TRO PÅ DET TRINE, du kan godt!