inspiration tak:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

bette

jeg synes efterhånden dagene bliver mere og mere ens.. og synes det er svært at finde på noget mikkel og jeg kan lave som stimullere ham.. så nu vil jeg lige høre hva i andre får jeres dag til at gå med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Sille

Hm..

Cykelture, gåture, fodre ænder(stort hit!:)), legeplads, besøge mormor, handle, sæbebobler, sidde på græsset og pille i blomster, sanglege, høre musik osv...

Måske der er lidt inspiration imellem der..:)

-sille

Anmeld

18. maj 2008

Loggidut

jeg tænkte på det i dag...det er den samme trummerum dag ud og dag ind...og i grunden tror jeg tøsen kommer til at kede sig mere og mere.

vi kan så gå op i at øve på maven, men det er bestemt ikke altid at Tif syntes det er sjovt.

men vi leger meget med dublo-klodser, kigger bøger, synger, klapper kage, og hvor stor er du.
det er også sjovt med kuk kuk lege, som vi har udvidet en del, så jeg af og til gemmer mig forskellige steder, og dukker op.

ellers er det stadig lange ture vi går, sandkasse og gynge, men selv det kan jeg mærke godt kan blive trivielt for hende.

lige nu tror jeg faktisk at hun trænger mest til at komme i dp, og blive stimuleret af andre børn.

jeg kan mærke på hende, at hun nyder når vi havner nye steder...i går besøgte vi et vennepar i et sommerhus, hun blev plantet i en høj stol (som var lagt ned til et bord) og der sad hun i en time uden at give lyd, og bare nød stemmerne og det nye rum...

helt ærligt, så tror jeg altså de begynder at kede sig voldsomt meget...og er ved at finde ud af at mor ikke er den eneste i verden (selv om morsygen er ret udbredt igen her for tiden.

Anmeld

18. maj 2008

Rasmine

Sådan en stor gym-ball er et hit.

Anmeld

18. maj 2008

Nadi

Du kan også komme herop, så kan de små poder lege sammen når Oliver ikke er i DP :D

-Nadia

Anmeld

18. maj 2008

ivfmarie

Hold da K*** hvor er det godt at jeg er startet på job. Jeg får baby-fnidder af at læse hvordan jeres dag går. Jeg var ved at få pip at at gå med Malte allerede da han var 7 måneder - jeg var slet ikke sjov nok for ham, han røvkedede sig i mit selskab. Hvis jeg stadig skulle gå hjemme med ham nu, så tror jeg sgu at vi var kommet til at gøre varig skade på hinanden 8(

Men faktisk kunne jeg godt tænke mig at være mere sammen med ham nu, hvor han er blevet ældre - han er faktisk en ret sjov herre at være sammen med ;)
Det bliver bare til for lidt alenetid med Malte fordi Freja altid blander sig, og hende vil jeg jo også gerne være sammen med....

Nå - det var jo bare slet ikke det der blev spurgt om... sorry, men tankerne fes bare lige derudaf 8D8D

Anmeld

18. maj 2008

Marco2

Ja, her er dagene meget forskellige.
- Mandag er vi til rytmeRangle. Det er musik og stimulation af børn op til et år.
- Tirsdag er vi i legestue. Det er leg for børn, af forældre der går hjemme, op til 3 år. En masse legesager bliver smidt på gulvet og så leger alle ungerne, ligeledes bliver der lagt store kartonark ud som ungerne kan tegne på. Så synges der og bagefter spiser vi sammen.
- Onsdag er der ikke noget fastlagt, så der er vi typisk ude at handle, i parken, på legepladsen, ude i haven eller hvad vi nu finder på. Hver anden onsdag er jeg dog på arbejde og så bliver Emily passet hos farmor.
- Torsdag er der mødregruppe. Så der leger hun med de 3 andre unger der er der. Der er vi fra ca. kl. 10 - 14-15 stykker....
- Fredag og lørdag er der ikke nogle planer.
- Søndag er der babysvømning...

Så jeg tror ikke Emily keder sig, for synes der sker en masse for hende i løbet af ugen.

AG - har været ude at golfe idag :)

Anmeld

18. maj 2008

Nadi

Marco2 skriver:

Ja, her er dagene meget forskellige.
- Mandag er vi til rytmeRangle. Det er musik og stimulation af børn op til et år.
- Tirsdag er vi i legestue. Det er leg for børn, af forældre der går hjemme, op til 3 år. En masse legesager bliver smidt på gulvet og så leger alle ungerne, ligeledes bliver der lagt store kartonark ud som ungerne kan tegne på. Så synges der og bagefter spiser vi sammen.
- Onsdag er der ikke noget fastlagt, så der er vi typisk ude at handle, i parken, på legepladsen, ude i haven eller hvad vi nu finder på. Hver anden onsdag er jeg dog på arbejde og så bliver Emily passet hos farmor.
- Torsdag er der mødregruppe. Så der leger hun med de 3 andre unger der er der. Der er vi fra ca. kl. 10 - 14-15 stykker....
- Fredag og lørdag er der ikke nogle planer.
- Søndag er der babysvømning...

Så jeg tror ikke Emily keder sig, for synes der sker en masse for hende i løbet af ugen.

AG - har været ude at golfe idag :)

Ej hvor lyder det som en rigtig god uge. Bare det var mig der kunne finde ud af at være så aktiv med mit barn :$ Håber det kommer når han bliver lidt ældre og kan og forstår lidt flere ting, for her allerede en masse ting i og med at jeg er FDF-leder for puslinge/tumlingene.
Men synes det er super fedt at du laver så mange aktiviteter med Emily nu!

Anmeld

19. maj 2008

bette

Nadi skriver:

Du kan også komme herop, så kan de små poder lege sammen når Oliver ikke er i DP :D

-Nadia

vil jeg mægtigt gerne.. du siger bare til så er jeg on my way.. hehe og så lige en adresse.. hehe så jeg ik fare vildt.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.