jeg tænkte på det i dag...det er den samme trummerum dag ud og dag ind...og i grunden tror jeg tøsen kommer til at kede sig mere og mere.
vi kan så gå op i at øve på maven, men det er bestemt ikke altid at Tif syntes det er sjovt.
men vi leger meget med dublo-klodser, kigger bøger, synger, klapper kage, og hvor stor er du.
det er også sjovt med kuk kuk lege, som vi har udvidet en del, så jeg af og til gemmer mig forskellige steder, og dukker op.
ellers er det stadig lange ture vi går, sandkasse og gynge, men selv det kan jeg mærke godt kan blive trivielt for hende.
lige nu tror jeg faktisk at hun trænger mest til at komme i dp, og blive stimuleret af andre børn.
jeg kan mærke på hende, at hun nyder når vi havner nye steder...i går besøgte vi et vennepar i et sommerhus, hun blev plantet i en høj stol (som var lagt ned til et bord) og der sad hun i en time uden at give lyd, og bare nød stemmerne og det nye rum...
helt ærligt, så tror jeg altså de begynder at kede sig voldsomt meget...og er ved at finde ud af at mor ikke er den eneste i verden (selv om morsygen er ret udbredt igen her for tiden.
Anmeld