Efterskole..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Jeg gik selv på efterskole og vi havde ikke mange penge hjemme, trods mine forældre var gift og boede sammen.

Men de fik så meget tilskud at de kun skulle af med 800,- i måneden til skolen, så håber da du får ihvertfald det samme

Ej, det håber jeg også...så kunne jeg klare det. Håber kommunen går ind og ser på vigtigheden af at han kommer afsted og styrkes og modnes.

Tak for svar...

KNus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Ox.

Eva skriver:

Ej, det håber jeg også...så kunne jeg klare det. Håber kommunen går ind og ser på vigtigheden af at han kommer afsted og styrkes og modnes.

Tak for svar...

KNus..

Ja det er også en super oplevelse og man lære SÅ meget om sig selv .. Men min far var i fuldtidsjob og min mor førtidspensionist, og de fik rigtig meget, så

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Ja det er også en super oplevelse og man lære SÅ meget om sig selv .. Men min far var i fuldtidsjob og min mor førtidspensionist, og de fik rigtig meget, så

Ja, det er det nemlig... jamen, så ville det jo være mærkeligt hvis jeg som enlig ikke kunne få mere i tilskud til det...for afsted skal min søn altså.

Anmeld

18. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Skønt at du også har haft et dejligt år på efterskole.. og rigtig rart at vide at man kan få sat beløbet ned...måske du en dag kunne høre din mor hvordan de gjorde, altså hvor man kan søge hjælp henne..altså bare hvis du gider det..

Knus Eva

Det skal jeg nok. Men mener det er kommunen, men hvad afdeling ved jeg ikke helt

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Det skal jeg nok. Men mener det er kommunen, men hvad afdeling ved jeg ikke helt

Ok.. tak...

Anmeld

18. februar 2010

wamse

Michael er også skrevet op til efterskole, han er på venteliste til næste år, men er så optaget der til året efter. Jeg ved faktisk ikke endnu hvor meget det bliver, men sig da endelig til, hvis du finder ud af noget med hvor man søger noget tilskud til det

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Michael er også skrevet op til efterskole, han er på venteliste til næste år, men er så optaget der til året efter. Jeg ved faktisk ikke endnu hvor meget det bliver, men sig da endelig til, hvis du finder ud af noget med hvor man søger noget tilskud til det

Hvis ikke der er andre tilskud, så skal du finde 3000kr om måneden...vildt ikke...

Anmeld

18. februar 2010

wamse

Eva skriver:

Hvis ikke der er andre tilskud, så skal du finde 3000kr om måneden...vildt ikke...

lyder sgu da vildt for drengenes far betaler da kun 2400 nu, og har da en væsentlig større indkomst end du og jeg. 

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

lyder sgu da vildt for drengenes far betaler da kun 2400 nu, og har da en væsentlig større indkomst end du og jeg. 

Det kommer an på hvad stedet koster om ugen... der hvor Jeppe skal gå er det pt 1800kr om ugen og jeg ville skulle betale 774kr om ugen..så måske det er lidt billigere der hvor din søn går...men i hvert fald så skal du tjene over 400.000kr mener jeg det er, før du skal give mere....det er et langt spring, synes jeg...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Her er der en beregner...kommer også an på hvor mange søskende under 18 år der er...

http://www.efterskole.dk/Find%20din%20efterskole/Beregn%20pris.aspx

Jeg skal give 774kr om ugen...så det er meget tæt på 3000kr for en måned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.