Jeg ville skulle betale det samme, altså 3000kr om md, selv på su og enlig...
men håber jag kan tale med min sagsbehandler og få hjælp nu jeg er alene, men ved det faktisk ikke...skal nok skrive, hvis det er. Men tror også at vi skal tænke på at vi jo også spare en del penge på mad, el, vand og varme, når så stort et barn skal afsted.
Jeg vil råde dig til at melde hende til, for I kan jo altid sige nej, men det er næsten umuligt at finde et sted kort tid inden og 1½ år inden der er de fleste eftertragtede skoler optaget. Og kan I så gør alt for at finde pengene, det er virkelig det bedste man kan give sine børn, sådan et år på en efterskole..
Min søn på 7 år bliver snart skrevet op også..
så vi får det sted vi ønsker.
Knus Eva
eirene skriver:
Min datter har også besluttet at hun gerne vil på efterskole i 9. (hun går i 7. nu) Men jeg vil ikke melde hende til noget, før jeg er sikker på om vi kan finde pengene. Det bliver også omkring 3000 om måneden vi skal betale, fordi jeg har fuld forældremyndighed. Og selvom jeg er gift nu er det svært at finde så mange penge. Men tror også det vil være rigtig godt for hende.
Så hvis du finder ud af hvordan man kan finde flere tilskud, vil jeg da også gerne høre om det.
Knus Irene
Anmeld