Sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

LouiseViola

Hej Piger
Hvad har jeres børn på fødderne i disse tider, når de sidder ude på græsplænen eller i sandkassen?
Viola hverken går eller kravler, så hun har bare de der "kravle-sutsko" i læder og som er helt bløde. Men måske bruger jeres børn noget andet, som I kan anbefale?
Kærlig hilsen
Louise (som savner det varme vejr :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Plysbjørnen

Lauar har nogen gange bare fusser, men sidder altid på et tæppe... Men ellers strømpebukser... Men vi har har købt et par sko fra Skofus til hende som hun skal have på i dagpleje når hun en gang kommer så langt... Men Laura kan heller ikke hverken kravle eller gå...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 18+5

Anmeld

18. maj 2008

bette

her bruger vi melton sutsko.. har sko fra skofus.. men synes godt nok ikke de er særlig bløde... og mikkel bryder sig ikke rigtig om dem, for han kan ikke bevæge sig ordentlig i dem.. så dem venter jeg med.. hvis de da ik når at blive for små.. hmm

Anmeld

18. maj 2008

Monica

Vi bruger de sko fra skofus. Han har nemmere ved at rejse sig og stå, når han har dem på... Ellers bare strømpebukser...

Moni

Anmeld

18. maj 2008

Sille

Vi har både sko og sandaler.. men freja er også begyndt at gå...

Anmeld

18. maj 2008

Anna-Rosa

Sille skriver:

WHÅRT???? (fortryder helt mit rejse-sig-op-af-bordet indlæg:$)
Hvor er hun da irreterende dygtig:P

Anmeld

18. maj 2008

Sille

Anna-Rosa skriver:

Sille skriver:

WHÅRT???? (fortryder helt mit rejse-sig-op-af-bordet indlæg:$)
Hvor er hun da irreterende dygtig:P

Ej hold dog op.. ;) Tilgænggæld er det Frejas eneste mision i livet.. AT GÅ! At spise, sove, finmotorik osv.. det rager hende en høstblomst....>(

-sille

Anmeld

18. maj 2008

Loggidut

jeg har købt mille-sko i føtex, men syntes de er for bløde i sålen.
og forklaringen er jo at hun er en lille tåspids-dame, som kun vil stå på tæer...og det skal jeg bare have rettet ud, så jeg skal på jagt efter sko med hård sål...for dem her kan hun simpelhen vride sålen op på (og jeg mente ellers de var ret hårde!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.