så er jeg ædru igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

bette

puha sikke en sjov fest.. var til fætter kusine fest med min mands familie igår.. hold da kæft de mænder kan drikke.. :P
¨fik skrålet en masse sange.. spillet poker med fætrene.. og drukket i stive stænger.. uhh så nice..
vi var ude i et sommerhus.. og skulle da også lige ned og soppe i havet.. lækkert..
farmor havde vores guldklump natten over.. så det var faktisk lidt dejligt med lidt fritid...
men vi skrev da sms sammen så jeg viste hvordan det gik med ham;)

så til det mindre sjove... altså jeg synes jo når man pakker en taske med tøj OG mad.. har fx givet ham fiberboller med og rugbrød.. men da vi hentede ham var der ikke spist nogen fiberboller og det så heller ik ud til at han havde fået rugbrød.. og grød havde han heller ik fået noget af (kun om morgnen)
er det bare mig eller er det ik lidt underligt/belastende.. jeg pakker jo ikke en taske med mad til ham for sjov.. eller er det bare mig som synes det er lidt noget underligt noget.. sidder jo her og tænker på hva fanden knægten så har fået at spise.. sikkert lyst brød og en masse søde sager.. hva mor ik ser har hun jo sikkert ik ondt af.. grrr

hmm nå men det var bare lidt update fra os;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Sille

Hehe.. lyder som en god fest... det er dejligt med lidt fritid fra ungerne.. Kan da godt forstå du bliver lidt underlig over der ikke er taget noget af dte mad du har pakket.. Spurgte du hende ikke hvad han havde spist?
Synes godt man kan tillade sig at sige at man gerne vil have at de spiser den mad man har givet med..
-sille - lidt misundelig på en sjov fest:)

Anmeld

18. maj 2008

bette

Sille skriver:

Hehe.. lyder som en god fest... det er dejligt med lidt fritid fra ungerne.. Kan da godt forstå du bliver lidt underlig over der ikke er taget noget af dte mad du har pakket.. Spurgte du hende ikke hvad han havde spist?
Synes godt man kan tillade sig at sige at man gerne vil have at de spiser den mad man har givet med..

nej det glemte jeg helt i farten.. min sviger ævler som en sindssyg nogen gange.. og jeg var bare så træt.. at jeg slet ikke kunne tænke, for alt det hun ævlede om hehe.
men da jeg kom hjem og pakkede ud undrede det mig bare meget..

ja det er dejligt med lidt fritid.. men savnede ham ski også meget!! men synes man skal tillade sig selv lidt fritid nu hvor de er så gamle.. og vi har jo slet ikke været os selv på noget tidspunkt før nu..så en lille bitte pause er vel okay:$

Anmeld

18. maj 2008

Sille

bettemouse skriver:

Sille skriver:

nej det glemte jeg helt i farten.. min sviger ævler som en sindssyg nogen gange.. og jeg var bare så træt.. at jeg slet ikke kunne tænke, for alt det hun ævlede om hehe.
men da jeg kom hjem og pakkede ud undrede det mig bare meget..

ja det er dejligt med lidt fritid.. men savnede ham ski også meget!! men synes man skal tillade sig selv lidt fritid nu hvor de er så gamle.. og vi har jo slet ikke været os selv på noget tidspunkt før nu..så en lille bitte pause er vel okay:$

Ja man skal tillade sig selv det.. jeg benytter virkelig at mine forældre elsker at passe freja.. men de har dog ikke haft hende over natten endnu.. det har jeg ikke haft "nosser" til endnu.. :S

Anmeld

18. maj 2008

bette

Ja man skal tillade sig selv det.. jeg benytter virkelig at mine forældre elsker at passe freja.. men de har dog ikke haft hende over natten endnu.. det har jeg ikke haft "nosser" til endnu.. :S

tja var heller ikke meget for det.. men min mands søs ringede og tiggede mig om at tage med hehe.. og hun havde spurgt sviger om hun ville passe hvis hun nu kunne få mig overtalt.. synes hun var så sød.. hehe.
selvom jeg synes det var lidt hårdt at være væk fra ham, så nød jeg også bare at kunne tænke på mig selv lidt for engangs skyld.. er jeg ikke særlig god til.. og der blev da også bare råhygget i sengen om natten;) hee

Anmeld

18. maj 2008

Sille

haha... det lyder sgu som om i har fået fuld udbytte af den pasning.. ;)

Anmeld

18. maj 2008

linemus

Det lyder som en dejlig aften :)

Jeg synes bestemt, du skal ringe til farmoren og sige, at du ikke kan forstå at al maden ligger urørt i tasken, og spørge, hvad han så har fået at spise. Du behøver jo ikke lyde anklagende, men som mor vil man bare gerne have styr på, hvad der er sket osv.

Jeg spørger altid ind til næsten alt, hvad der er foregået :) Hvis jeg kunne, ville jeg være en flue på væggen i alle mine tre børns liv, så jeg kunne holde øje med dem, iagttage dem kærligt og følge med i deres oplevelser. Og når det drejer sig om mad, vil jeg bare vide, hvad de har fået (ikke så meget den store længere, men han er også snart 4). Det er bare vigtigt for mig, og det er også vigtigt for mig at vide, om dem der passer, har gjort noget, der er imod mine principper (f.eks. givet kage el.lign.). Så får de det at vide, og så må de lade være med det næste gang. Basta. Og både min mor og mine svigerforældre har da vænnet sig til min "overvågenhed" (det er altså ikke så fanatisk som det måske kan lyde - men der er bare ting, som jeg ikke vil have, at de fodrer mine små børn med).

Knus Line - der godt kunne trænge til en fætter-kusine-fest og at putte med manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.