Det lyder som en dejlig aften :)
Jeg synes bestemt, du skal ringe til farmoren og sige, at du ikke kan forstå at al maden ligger urørt i tasken, og spørge, hvad han så har fået at spise. Du behøver jo ikke lyde anklagende, men som mor vil man bare gerne have styr på, hvad der er sket osv.
Jeg spørger altid ind til næsten alt, hvad der er foregået :) Hvis jeg kunne, ville jeg være en flue på væggen i alle mine tre børns liv, så jeg kunne holde øje med dem, iagttage dem kærligt og følge med i deres oplevelser. Og når det drejer sig om mad, vil jeg bare vide, hvad de har fået (ikke så meget den store længere, men han er også snart 4). Det er bare vigtigt for mig, og det er også vigtigt for mig at vide, om dem der passer, har gjort noget, der er imod mine principper (f.eks. givet kage el.lign.). Så får de det at vide, og så må de lade være med det næste gang. Basta. Og både min mor og mine svigerforældre har da vænnet sig til min "overvågenhed" (det er altså ikke så fanatisk som det måske kan lyde - men der er bare ting, som jeg ikke vil have, at de fodrer mine små børn med).
Knus Line - der godt kunne trænge til en fætter-kusine-fest og at putte med manden
Anmeld