Surt opstød over vores gæste dp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

ka-ri-na skriver:

ej, jamen det der er du jo nødt til at ringe til dagplejecenteret om! de kan sgu da ikke sove 3 på een madras! og han kan da ikke leve af et stykke ristet brød og lidt frugt!

Ah hvad var også min tanke, for han har 'kun' sin voksi med til at sove i..

Jamen den havde han skam også sovet i, hun havde blot lagt den på madras'en og puttet ham i den.. Han må have kogt i den...

Kan kun gætte mig til at det var toast brød han fik, for han var her til morgen slået ud de steder han plejer - når han får hvidt brød. Og tynd ildelugtende mave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Frederic's moar skriver:

Ah hvad var også min tanke, for han har 'kun' sin voksi med til at sove i..

Jamen den havde han skam også sovet i, hun havde blot lagt den på madras'en og puttet ham i den.. Han må have kogt i den...

Kan kun gætte mig til at det var toast brød han fik, for han var her til morgen slået ud de steder han plejer - når han får hvidt brød. Og tynd ildelugtende mave.

det er bare slet ikke optimalt.... jeg synes dagplejecenteret bør vide det så dp kan spores lidt i en anden retning...

Anmeld

17. februar 2010

Maddox

ka-ri-na skriver:

det er bare slet ikke optimalt.... jeg synes dagplejecenteret bør vide det så dp kan spores lidt i en anden retning...

Helt enig!

Jeg ville helt sikkert også underette dagplejecentret/-kontoret, om hvad du har oplevet. Måske evt. lige tage en snak med hende selv om det først. Men det lyder da helt sikkert som om, hun ikke længere har overskuddet til at være Dp..

Jeg ville blive stiktosset, hvis jeg oplevede det samme. Det er bare IKKE iorden at ligge 3 børn på en lille bitte madras, fordi man ikke lige kan overskue at ligge dem ud i barnevognene. Ej, heller at fodre dem med ristet brød, fordi man ikke lige har nået at lave mad  altså herhjemme tager det længere tid at riste et stykke brød, end at smørre en rugbrød, men det er måske bare her

Kan godt forstå at du er ked af at sende ham afsted

Har du slet ikke andre muligheder for pasning?

Anmeld

17. februar 2010

Solajma skriver:

Helt enig!

Jeg ville helt sikkert også underette dagplejecentret/-kontoret, om hvad du har oplevet. Måske evt. lige tage en snak med hende selv om det først. Men det lyder da helt sikkert som om, hun ikke længere har overskuddet til at være Dp..

Jeg ville blive stiktosset, hvis jeg oplevede det samme. Det er bare IKKE iorden at ligge 3 børn på en lille bitte madras, fordi man ikke lige kan overskue at ligge dem ud i barnevognene. Ej, heller at fodre dem med ristet brød, fordi man ikke lige har nået at lave mad  altså herhjemme tager det længere tid at riste et stykke brød, end at smørre en rugbrød, men det er måske bare her

Kan godt forstå at du er ked af at sende ham afsted

Har du slet ikke andre muligheder for pasning?

overvejer også stærkt at beholde ham hjemme.

Hellere en 1½ arm'et mor, end gæste dp...

Han er tålmodig og hjælpsom. Han peger på gips'en, aer den og sige: mor, av finger. Så tror sagtens jeg nu her en uge efter operationen ville kunne passe ham.

Anmeld

17. februar 2010

Maddox

Frederic's moar skriver:

overvejer også stærkt at beholde ham hjemme.

Hellere en 1½ arm'et mor, end gæste dp...

Han er tålmodig og hjælpsom. Han peger på gips'en, aer den og sige: mor, av finger. Så tror sagtens jeg nu her en uge efter operationen ville kunne passe ham.

Tror jeg da også sagtens du kan

Det største problem bliver nok bleskift, putning, osv.. men mon ikke det går?

Det er da godt nok ærgerligt at det lige falder sammen med, at du er lidt "handikappet"

Anmeld

17. februar 2010

Skouboe

Det er altså ikke okay. Vores DP har ferie i denne uge og i Ølstykke bruger vi ikke gæste DP'er men har et Gæstehus hvor børnene kommer i stedet. Der er fyldt i denne uge, så der er alligevel en del børn pr. pædagog.

Jeg har både mandag og tirsdag i denne uge fået at vide om Freja har skidt (hun døjer med forstoppelse) samt hvor meget hun har spist og sovet. De er endda så søde at hun har fået lov til at sove i sin elskede voksi pose ude i barnevognen, selvom de ikke er vant til at bruge den.

Anmeld

17. februar 2010

Lullaby

Han er i dp i en lille landsby med ialt 6 dp. De mødes hver onsdag og laver gymnastik / sanglege / redskaber mm. De mødes ofte også ved siden af, hvis den ene eks. vis kun har 2 børn - så mødes de hos den ene og laver fælles mad/ hygge mm.

Vores dp vil ikke give dem købe rugbrød/ boller mm og laver mad til dem (grønsags suppe, broccoli tærte osv) Så der dufter altid dejlig af mad. Hun bager også med børnene og vi har da fået boller med hjem som han selv har formet.

Hun husker hvert barn, om de har spist godt, hvor meget de har sovet, om de har lavet stort osv.

Jo men du kan jo ikke forvente at alle dp-mødre er lige så god som din egen.

Anmeld

17. februar 2010

MorpåSjælland skriver:

Jo men du kan jo ikke forvente at alle dp-mødre er lige så god som din egen.

Han havde sidste dag idag...

Hun havde tilbudt ham 1/4 stykke brød som han ikke ville have og har derved intet spist siden i morges...

Han er bare så træt, bleg med mørke render under øjnene...

Ved vi er heldige med vores egen dp.

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

Jeg vil sige umiddelbart synes jeg ikke det du beskriver er lige med daarlig pasning. Hun lyder ikke som om hun er vaeldig organiseret, det er helt sikkert, men man maa lige vaegte for og til hvad er vigtigst for en selv som foraeldre. ingen er perpekte. sporgsmaalet er om det er bedre at barnet er hos en der er vaeldig organiseret og har tjek paa nogagtig hvad, hvornaar og hvordan han lavede polser i bleen, men som maaske er vaeldig stresset og ikke giver sig tid og ro til bornene paa den bekostning. Det eneste der betyder noget for mig er hvordan mit barnet trives der hvor han passes. er HAN glad for at komme der og virker han maet og tilfreds og tryg. hvs jeg kan svare ja til de ting saa vil jeg gerne se igennem fingre med at hun ikke helt har tjek paa sovetiderne og at han tog sig en lur med din andre paa en madras og han maaske ikke fik alle madgrupperne i frokosten sommetider. jeg ser dog positivt i, at hun er aerlig nok til selv at sige det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.