jeg tror det er tæt på, hvad tror I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

baby2010

Majastina skriver:

Det er rigtigt, og hvis man føder i uge 37 og frem, så er det indenfor termin ikke?

Jo netop, så ingen grund til bekymring - men skynd dig at få alle tingene på plads og få pakket taske til fødegangen, men ved jo aldrig! 

Jeg har lige oprettet en tråd omkring hvem som mon snart føder - du må ind og lave et oplæg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Dictes mor

baby2010 skriver:

Jo netop, så ingen grund til bekymring - men skynd dig at få alle tingene på plads og få pakket taske til fødegangen, men ved jo aldrig! 

Jeg har lige oprettet en tråd omkring hvem som mon snart føder - du må ind og lave et oplæg 

Men jeg er jo slet ikke lige så langt henne som du. Men jeg opretter lige et alligevel, man ved jo aldrig.

Jeg havde også tænkt på at pakke en taske snart. Har du pakket din?

Anmeld

17. februar 2010

baby2010

Majastina skriver:

Men jeg er jo slet ikke lige så langt henne som du. Men jeg opretter lige et alligevel, man ved jo aldrig.

Jeg havde også tænkt på at pakke en taske snart. Har du pakket din?

Ja vi er godt på vej - har ihvertfald pakket alt som kan pakkes 

Jeg lavede en kæmpe lang liste - som jeg er blevet drillet ret meget med  Gider bare ikke mangle noget!!! 

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

baby2010 skriver:

Ja vi er godt på vej - har ihvertfald pakket alt som kan pakkes 

Jeg lavede en kæmpe lang liste - som jeg er blevet drillet ret meget med  Gider bare ikke mangle noget!!! 

Jeg tror nu også at jeg kommer til at pakke for meget. Jeg har allerede købt alt for meget tror jeg... Men hellere det end mangle.

Anmeld

17. februar 2010

baby2010

Majastina skriver:

Jeg tror nu også at jeg kommer til at pakke for meget. Jeg har allerede købt alt for meget tror jeg... Men hellere det end mangle.

Jeg kan så godt følge dig! Jeg har researched rigtig meget for at finde ud af hvad der var et "must" at have med. Fx er toiletpapir en god idé, da hospitalerne efter sigende kun har sandpapir 

Jeg vil også gerne have min hudplejeserie med - hvilket ALLE bare synes er hysterisk morsomt. Men altså jeg vil gerne have et bad efter jeg har født - og så skal man da pleje sig selv lidt!!! Vi skal jo trods alt være der i 2 dage - og hvis vi kan undgå, at min mand skal køre hjem og hente alt muligt, så er det da klar at foretrække 

Anmeld

17. februar 2010

lion

Det lyder som plukveer, men dem kan du godt have i flere uger inden du føder.

Pakke taske har jeg gjort og der er ikk så meget i denne gang, men jeg må også kun være på sygehuset i 24 timer.

Men I har nok pakket for meget, det gjorde jeg første gang, men hellere for meget end for lidt.

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

baby2010 skriver:

Jeg kan så godt følge dig! Jeg har researched rigtig meget for at finde ud af hvad der var et "must" at have med. Fx er toiletpapir en god idé, da hospitalerne efter sigende kun har sandpapir 

Jeg vil også gerne have min hudplejeserie med - hvilket ALLE bare synes er hysterisk morsomt. Men altså jeg vil gerne have et bad efter jeg har født - og så skal man da pleje sig selv lidt!!! Vi skal jo trods alt være der i 2 dage - og hvis vi kan undgå, at min mand skal køre hjem og hente alt muligt, så er det da klar at foretrække 

Se det har jeg nemlig også tænkt på... Jeg pakker det, også må vi se, hvad jeg får brugt

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Jeg ved ikke, om det bare er almindelige gener forhøjgravide, eller om det er fødslen som nærmer sig. Jeg har rigtig mange meget kraftige plukveer, som er ledsaget af små kramper, der trækker ned i baller og ben. Jeg har tit sådan lidt menustrationsagtige smerter i lænden og nogen gange i maven også, så har jeg ondt i underlivet, det kramper sammen dernede hele tiden så det stråler ud i lysken også, det hele trykker nedaf og presser på forneden. 

Men jeg ved jo ikke, om det er tegn på, at det snart skal være, eller om det bare er den ekstra vægt, der tynger eller hvad det er?

uuuuuuuuuuuuuuuuh hvor er jeg spændt!! jeg ved at andre har haft det sådan, og så er det bare forsvundet igen.... dvs. det var kroppen som forberedte sig.... men det betyder jo også at fødslen nærmer sig!

Anmeld

17. februar 2010

BinaMor

jeg troede jeg havde forstoppelse de første 4 timer af min fødsel.. før jeg fandt ud af det var veer. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.