jeg tror det er tæt på, hvad tror I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Dictes mor

Jeg ved ikke, om det bare er almindelige gener forhøjgravide, eller om det er fødslen som nærmer sig. Jeg har rigtig mange meget kraftige plukveer, som er ledsaget af små kramper, der trækker ned i baller og ben. Jeg har tit sådan lidt menustrationsagtige smerter i lænden og nogen gange i maven også, så har jeg ondt i underlivet, det kramper sammen dernede hele tiden så det stråler ud i lysken også, det hele trykker nedaf og presser på forneden. 

Men jeg ved jo ikke, om det er tegn på, at det snart skal være, eller om det bare er den ekstra vægt, der tynger eller hvad det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

TbCp

Uhhh det lyder spændende.

Jeg havde slet ingen optakt til fødslen så om det er det du mærker skal jeg ikke kunne svare på.
Ville egentlig bare lige sige held og lykke

Anmeld

17. februar 2010

Munder

Hvor spændende

Mon ikke det er lillepigen der er ved at lægge sig i stilling til den snarlige fødsel, og kroppen der så småt varmer op til det store brag.

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

Det kunne være dejligt, hvis det er fordi det er tæt på. Men selvfølgelig, når man begynder at nærme sig slutningen af graviditeten, så er man nok meget mere opmærksom på, hvad der sker i kroppen, så måske man går er forestiller sig en masse og tror, at det betyder alt mulgt Jeg er jo kun i uge 36...

Anmeld

17. februar 2010

Munder

De sidste par uger inden jeg fødte, havde jeg også mange jag, specielt omkring skambenet, da Andrea rigtig borede sig ned på plads...jeg fødte dog først 40+6.

Jeg synes alstå det er vildt du er så langt henne allerede, hvor bliver tiden dog af?

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

Munder skriver:

De sidste par uger inden jeg fødte, havde jeg også mange jag, specielt omkring skambenet, da Andrea rigtig borede sig ned på plads...jeg fødte dog først 40+6.

Jeg synes alstå det er vildt du er så langt henne allerede, hvor bliver tiden dog af?

Ja det må du nok sige, tiden er bare gået så stærkt. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at om halvanden måned så har jeg helt sikkert en lille baby i mine arme, det er for vildt! Jeg glæder mig som en sindsyg, men har også alle de almindelige spekulationer om jeg kan finde ud af det, og om jeg bliver en god nok mor til min lille pige osv. Og så er jeg egentlig også panisk angst for fødslen. Det er noget jeg lige vil tage en snak med min jordemoder om, for jeg vil gerne, hvis jeg kunne tage det lidt mere roligt.

Anmeld

17. februar 2010

baby2010

Uha hvor spændende! Du er jo lige ved at være ved uge 37, så ingen grund til bekymring 

Anmeld

17. februar 2010

Munder

Majastina skriver:

Ja det må du nok sige, tiden er bare gået så stærkt. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at om halvanden måned så har jeg helt sikkert en lille baby i mine arme, det er for vildt! Jeg glæder mig som en sindsyg, men har også alle de almindelige spekulationer om jeg kan finde ud af det, og om jeg bliver en god nok mor til min lille pige osv. Og så er jeg egentlig også panisk angst for fødslen. Det er noget jeg lige vil tage en snak med min jordemoder om, for jeg vil gerne, hvis jeg kunne tage det lidt mere roligt.

Uhh, jeg tumlede med de samme tanker omkring moderskabet, men sjovt nok, kan man det bare, når der ligger en dejlig lille pige i ens arme.

Mht. fødslen var jeg skrækslagen inden, men det hjalp rigtig meget at sige til mig selv, at vi lever i rigtig maaaange år, og en fødsel set i det store hele, er jo sådan en lille brøkdel af tid...hmmm det lyder underligt på skrift, men det hjalp faktisk på nervøsiteten.

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

Munder skriver:

Uhh, jeg tumlede med de samme tanker omkring moderskabet, men sjovt nok, kan man det bare, når der ligger en dejlig lille pige i ens arme.

Mht. fødslen var jeg skrækslagen inden, men det hjalp rigtig meget at sige til mig selv, at vi lever i rigtig maaaange år, og en fødsel set i det store hele, er jo sådan en lille brøkdel af tid...hmmm det lyder underligt på skrift, men det hjalp faktisk på nervøsiteten.

Det er et rigtig godt råd Sådan vil jeg prøve at tænke på det også

Anmeld

17. februar 2010

Dictes mor

baby2010 skriver:

Uha hvor spændende! Du er jo lige ved at være ved uge 37, så ingen grund til bekymring 

Det er rigtigt, og hvis man føder i uge 37 og frem, så er det indenfor termin ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.