Uha har brugt mange penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2008

Joan ( Smallie )

Ja det har været en dyr weekend for mig. Jeg har været ude og købe mig en anden bil.
Men så fik jeg også en renualt clio fra 2002 som jeg kan ligge og trille på arbejde i. Den er fin at køre de 11 km jeg har på arbejde og til at drøne knægten i dp i. Men vist godt nok vi har en st car også for er da ikke sikker på barnevogn kan være i min nye vogn:$. Men det finder jeg vel ud af når jeg står og skal have den med:D.

Håber i tøser har haft en rigtig god weekend.

Joan nu med syg knægt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

mor til en del

Tillykke med den (nye) vogn. Her er kone bilen en gammel Lada Samara, men den starter hver dag, og Barnevognen kan presses ned i bagagerummet, man skal bare lige passe på bagruden når man lukker:D
Jeg savner dog stadig min gamle bus, men økonomien har det bedre nu, bussen kostede godt en halv formue i vægtafgift.

Hvad feljer Niels?

Lisbeth.

Anmeld

18. maj 2008

Joan ( Smallie )

Han er blevet snottet:S

Og har ikke sovet så godt i nat men så har han heldigvis taget 3 timer til formiddag og han blev lagt ved 13 tiden og sover endnu. Det er jo rart at sove i vogen når man har snot i hele hovedet;)

Tak for tanken..:)

Joan som får vasket en masse idag, selv om hun er træt

Anmeld

18. maj 2008

Loggidut

hov da...tillykke med kareten og god bedring med gøjen! :P

Anmeld

18. maj 2008

Rasmine

Heldige dame, sådan én har jeg også.
Barnevognen kan ikke være i bilen, medmindre han sidder på passagersædet, foran.
Mener godt kassen kan være på bagsædet, men er ikke helt sikker.

Mette - som af samme grund købte lækker, MEGET sammenklaplig, klapvogn til Rasmus

Anmeld

19. maj 2008

Joan ( Smallie )

kassen kan være bag i og kan så have stil bag på. På cykel stativ så det er sådan set nemt nok.

Men tror jeg bliver rigtig glad for den:D

Anmeld

19. maj 2008

Rasmine

Nå ja, du siger noget med cykelstativ. Det er en go' lille bil, elsker i al fald min. (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.