Jamen I har ret, I har ret:-)
Er frygtelig utålmodig lige nu her. Savner at have en krop der er funktionel og i form og jeg savner min normalt aktive livsførelse, men allermest selvfølgelig min passion, ridningen...
Men som jeg kan høre på nogen af jer, så siger kroppen jo fra helt af sig selv. Det har den jo også gjort under graviditeten. jeg troede sørme også jeg skulle ride løs langt hen i graviditeten, men forholdsvist tidligt begyndte jeg at få bækkensmerter i forbindelse med ridningen. Min læge sagde at jeg skulle betragte det som et forstuvet bækken og hvis jeg ikke ikke tog det som et signal om at geare ned kunne det jo så føre til egentlig bækkenløsning. Og så er man jo ikke i tvivl om hvad der er det rigtige at gøre. Jeg var i hvert fald ikke, men det betød også at jeg "blev sat ud af spillet" noget hurtigere end jeg havde håbet på.
Men jeg kan godt se at jeg skal til at væbne mig med tålmodighed og indstille mig på at der også er en rum tid efter fødslen hvor jeg ikke kan ride løs. Men altså det går jo nok også. Til den tid har jeg i det mindste lidt mere at se til - altså et barn (!!) - end der er her i barselsperioden før fødslen, som for mig godt nok er lidt langtrukken og kedelig.
Tusind tak for jeres input
Anmeld