et pinligt sex spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

LouiseNielsen

Pia. skriver:

Griner... og hvor er det da bare skønt du ikke kunne det, den slags indlæg skal der også være plads til... - Lidt sjovere end mange af de andre alvorlige hele tiden, du ved... *S*

GRINER.....

Nemlig lige præcis..... Ss!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Michael healer

Anonym skriver:

klasker det på jeres maver når jeres fyr støder i jer når i dyrker sex i misionærstillingen? (lyder klask) eller er det bare min mave der er blevet så slasket?

Hej

Jeg vil sige , det er når manden ved lysken ,rammer mod kvindens lår, så siger det en lyd, lige som når man gør sådan her, så siger det også en lyd.

mvh Michael

Anmeld

16. februar 2010

Michael healer

Pia. skriver:

Smiler... sikke et sødt spørgsmål .... Kunne altså ikke lade hver at smile... og det er sikkert slet ikke sjovt...

Men altså min mave er heller ikke op trimmet (også "slasket" efter 3 graviditeter/fødsler), men lige frem slasker/klasker når jeg dyrker sex, det syntes jeg ikke, men vil da lige prøve at lytte og se efter næste gang  (nu ved du nok hvad jeg tænker på næste gang jeg dyrker sex)

Du høre fra mig i morgen He he...

Knus Pia.

ha ha spændende at høre, om dine erfaringen, efter du har undersøgt det mere til bunds i denne sag hi hi , husk at lave en afhandling omkring dette emne, og så kan du jo udgive en bog bagefter he he*G*

mvh Michael

Anmeld

16. februar 2010

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Hej

Jeg vil sige , det er når manden ved lysken ,rammer mod kvindens lår, så siger det en lyd, lige som når man gør sådan her, så siger det også en lyd.

mvh Michael

åh ja det er nok det du snakker om, jeg synes bare det var lidt pinligt  og så tænkte jeg om det var noget min fyr tænkte over...

Anmeld

16. februar 2010

karina1980

jep og maven slæber sig også hen af hans når jeg on the top ikke så fedt , men altså jeg er dælme ikke for god til det der med at få trimmet mig selv,

så den stakkels mand må altså leve med klaskelyde og en løs mave der hænger ned på hans,

men han synes jo bare at jeg er smuk og dejlig og tænker slet ikke over det siger han

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

Michael healer skriver:

ha ha spændende at høre, om dine erfaringen, efter du har undersøgt det mere til bunds i denne sag hi hi , husk at lave en afhandling omkring dette emne, og så kan du jo udgive en bog bagefter he he*G*

mvh Michael

Jeg lover at melde tilbage til mindste detalje - eller også gør jeg ikke... *S* men jeg vil i hvert fald sende jer en tanke når "det står på" *GG* - å gud hvor kan det her emne dog udvikle sig... *S*

Anmeld

16. februar 2010

Michael healer

Anonym skriver:

åh ja det er nok det du snakker om, jeg synes bare det var lidt pinligt  og så tænkte jeg om det var noget min fyr tænkte over...

Hej

Jeg har da bemærkedet det, men det da ikke noget jeg tænke meget over, og tror da heller ikke din fyr gør dette.

Hvis din fyr tænker over det, vil/ville du nok have lagt mærke til det, ved at han havde stoppet op, eller spurgt dig om du hørte den lyd og i den dur, vil jeg tro.

Så jeg tror ikke du skal tænke så meget over det, men hvis du har lyst, kan du jo spørge ham, og han lagde mærke til den lyd ?

mvh Michael

Anmeld

16. februar 2010

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

jep og maven slæber sig også hen af hans når jeg on the top ikke så fedt , men altså jeg er dælme ikke for god til det der med at få trimmet mig selv,

så den stakkels mand må altså leve med klaskelyde og en løs mave der hænger ned på hans,

men han synes jo bare at jeg er smuk og dejlig og tænker slet ikke over det siger han

hihi hvor du sød

Anmeld

16. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Pia. skriver:

Smiler... sikke et sødt spørgsmål .... Kunne altså ikke lade hver at smile... og det er sikkert slet ikke sjovt...

Men altså min mave er heller ikke op trimmet (også "slasket" efter 3 graviditeter/fødsler), men lige frem slasker/klasker når jeg dyrker sex, det syntes jeg ikke, men vil da lige prøve at lytte og se efter næste gang  (nu ved du nok hvad jeg tænker på næste gang jeg dyrker sex)

Du høre fra mig i morgen He he...

Knus Pia.

Ej jeg er helt misundelig over at du kan skrive sådan. Her i huset huserer en typisk mande-forkølelse, så der er lukket for det varme vand. Han er jo ved at dø

Til trådstarter - jeg ved ikke helt om det er maven eller noget andet der larmer, men jeg tror jeg ved hvilken lyd du taler om

Anmeld

16. februar 2010

brummeline

Anonym skriver:

klasker det på jeres maver når jeres fyr støder i jer når i dyrker sex i misionærstillingen? (lyder klask) eller er det bare min mave der er blevet så slasket?

hihi hva kan man sige andet end great balls of fire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.